de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi hoi ya en ik ben zwanger dus hat er wel mee te maken en begin ook vandaag misselijk te worden en lage buikpijn af entoe bij de eiersstokken lijkt wel

2. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Mijn kwaaltjes:

6/7 dpo branderige ogen en verstopte neus (dacht eerst aan hooikoorts) Nu alleen nog bij pc gebruik
    7 dpo ontzettend moe
    8 dpo sterkere reuk
    9 dpo pijnlijke volle borsten (wordt gelukkig iets minder nu)
    9 dpo wegblijven chagiedag
    9 dpo jeuk op hoofdhuid

positest op 11 dpo

12 dpo kleine ongikrampjes
    12 dpo jeuk op buik en schouderbladen
    12 dpo steeds droge mond/dorst

vanaf NOD vanuit het niets heel misselijk en veel dun speeksel bij die misselijkheid. Gelukkig nog niet hoeven spugen.

Oh en gisteravond op 4 weken, 4 dagen al de eerste keer bandenpijn bij een plotselinge beweging.

3. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Eindelijk.....:D

Dag 13: heule heule posi ovu test!!!
    Dag 14: test was weer lichter (Volgens temp hier Eisprong)
    Dag 15: 1DPO

Dag 16: 2DPO
    Dag 19: 5DPO ik heb een soort van drukkend gevoel van ondere en best wel heftige ongikrampen.. niet nu al ongi he... :-[ (achteraf is dit mijn innestelig geweest... heeft bijna de hele dag geduurt)

Dag 20: 6DPO alweer dezelfde temp... word bijna saai zo.. :) vandaag weer lichte ongikrampen

Dag 21: 7DPO en alweer dezelfde temp. ff gecontroleerd of hij ook nog andere temperaturen kan aangeven.. later nog eens getempt en toen 37.1 dus het zou moeten kloppen zo. drukkend ongi gevoel is ook weer terug

Dag 22: 8DPO lichte ongipijn. al een paar dagen last van creme achtige afscheiding. dacht te zien dat het bruinig/roze van kleur is. borsten xijn ietsiepietsie gevoelig. hoofdpijn gehad

Dag 23: 9DPO hmmm...net toch echt duidelijk roze afscheiding gezien.. nu maar duimen dat dit een positief teken is.. vandaag lichte krampjes en paar felle steken in mijn borst.. zijn ook beetje gevoelig. vandaag weer hoofdpijn. komt voor mijn gevoel achter uit mijn nek.

Dag 24: 10DPO owjee....hopenlijk schiet de temp morgen weer omhoog...ik heb het gevoel dat ik misselijk ben. net of er een luchtbel vastzit in mijn slokdarm. misschien verbeelding of toch beetje zenuwachtig. vanmiddag ineens pijn bij het plassen maar niet in mijn blaas.. leek meer bandenpijn.. lag meer net onder mijn huid zegmaar..later in de middag ineens diaree zonder buikpijn.. mischien komt hier de misselijkheid en de pijn bij het plassen vandaan..savonds nog steeds misselijk gevoel. geen noemswaardige afscheiding gezien vandaag.

Dag 25: 11DPO drukkend gevoel in slokdarm is er nog steeds.. kon mij niet meer inhouden dus getest....... POSITIEF!!!! nu maar hopen dat dit goed blijft gaan. 1 juli NOD

4. char12345

char12345 Nieuw lid

29 jun 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik ben deze maand paar keer de pil vergeten
    maar sins velden week woensdag werd ik misselijk en ik werk in een kouden omgeving de eerste week had ik het heel koud maar opeens velden week woensdag had ik het zo warm
    was misselijk en had ook een harden buik

dus ik ben velden week vrijdag gestopt met de pil meestal word ik rond de 3 4 dag ongesteld tot deze maand de 6 dag en niet de zelfde pijn en ander bloedingen en het zijn paarse bruinen vlees klompje

ik heb sins een week deze klachten maar zwangerschap nu nog negatief

- moe
    - heel snel geïrriteerd
    - geen trek meer
    - warm
    - hele slechten ontlasting
    - en soms misselijk ( op en af )

nu heb ik een vraag zou ik zwanger kunnen zijn ?

5. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    #1245 Asherah, 29 jun 2012
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
    Hier al zeker 1,5 week last van buikkrampen! Daarnaast pijn in mijn rug, moe, emotioneel en ontzettende hartkloppingen ;)

6. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk mag ik nu ook hier wat plaatsen!

Aanhoudende ongi pijn vanaf tp
    Zeurderig gevoel linker lies en bovenbeen
    Opgezette buik

Verder niks

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Mijn lijstje:

steekjes en lichte ongi-krampjes
    benauwdheid
    misselijk, een kwartier na het eten alweer
    hoofdpijn
    dizzy
    rugpijn
    vermoeidheid
    bruinverlies na ontlasting

8. Biancah

Biancah Niet meer actief

Dit is eigenlijk niet t juiste topic voor deze vraag.
    Maar ik denk dat je niet zwanger bent. Je krijgt klachten als je baby hcg aan maakt en dan zou de test ook positief uit moeten slaan.
    Wil je het zeker weten, test dan over paar dagen nog eens. Maar omdat je ook al bloeding heb gehad zou ik van negatief uit blijven gaan.

9. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Toevoeging aan mijn lijstje:

meer vochtverlies en daardoor nu ook geïrriteerde plek tussen bovenbeen en schaamstreek (precies in die naad, sorry voor de detaillering)
    Verder nog steeds hetzelfde.

10. esmeralda vis

esmeralda vis Nieuw lid

1 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zal me even voorstellen,. Ik ben Esmeralda Mijn eerste zoon is nu bijna 14 en ik ben nu zwanger van de 2e.

Ik ben 8-9 weken zwanger,. mijn buik is al veel opgezet, ik heb meer last van mijn hormonen dan ik me kan herinneren bij mijn eerste,.. Ik zit mezelf verschrikkelijk in de weg.

Ik slaap slecht en heb het veschrikkelijk heet snachts,.. En ben daarbij ook nog eens om een uur of 5 klaarwakker.

Ik word helemaal kriegel van rommel en het achter de rest van mijn gezin opruimen. ( nu heb ik daar normaal ook wel wat last van maar niet zo erg als nu )

Nu heb ik de pech dat ik ook acute spit heb gekregen en dus ook nog beperkt word in mijn bewegen.

Ik kan zomaar nogal geirriteerd reageren, en dat zakt maar langzaam.

Ik heb geen overmatige trek, maar raak soms verward door alles wat je wel en niet mag ( ik ben een heel gezonde eter )

Zijn er mensen die dit herkennen? en zo ja zakt dit weer of is dit een voorbede voor de rest van mijn zwangerschap?

Ik ben nu aan het zoeken naar uitleg zodat ik mijn partner en zoon een en ander kan laten lezen waardoor hun misschien wat begrip voor de situatie krijgen -:))

Groetjes

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hoi,
    Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben, vandaag test gedaan maar hier komt ie:

VOOR NOD
    - Pijnlijke borsten + aders op borsten
    - Steken en brandend gevoel in tepels
    - Steekjes in linker en rechter zij
    - Trekkend gevoel in lies
    - Rozig slijm op 9DPO (innesteling)?
    - Maagzuur
    - Levendige dromen (enorm)
    - geen eetlust

NA NOD:
    Nog steeds hetzelfde als hierboven behalve rozig slijm.
    Positieve zwangerschapsstest op NOD.

12. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Jaa eindelijk na maanden mee lezen mag ik ook melden wat mijn eerste verschijnselen zijn.

Een dag voor mijn NOD had ik sterk het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Baalde dat het niet doorbrak zeg maar.
    Ik had last van maagzuur en pukkeltjes in het gezicht en ik lustte absoluut geen cola meer.

Nu na mijn NOD
    vaag misselijk, geen eetlust en als ik iets wil eten moet het hartig zijn. Kan geen zoet meer zien en ik ben zoo moe bij vlagen.
    Maar vooral heel blij!

13. Estrella

Estrella Nieuw lid

28 jun 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu in mijn 6de week. Voor mijn NOD had ik al gevoelige borsten en was ik snel moe. Dit is tot de dag van vandaag nog zo....moe moe moe en pijnlijke borsten.

Maar als dat alles is :)

14. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Vandaag exact 4 werken en 1 dag. Zaterdag getest en dus positief! Heb wat pijnlijke borsten, steken in mijn tepels en kramp in mijn onderbuik. Vooral dat laatste vind ik eng, ik hoop op een plak baby....

15. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ohh ik mag ook mijn lijstje neerzetten!!! Ik heb zaterdag positief getest en ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger.

Voor NOD:
    - 5 dagen na eisprong 3 dagen last van steekjes en krampjes gehad (ik denk de innestelling)
    - 3 dagen voor NOD tot NOD lichte krampjes en steekjes
    - verder helemaal niets

Na NOD:
    2 dagen na NOD pijnlijke borsten
    Misselijk in de ochtend! Bleh...
    Menstruatie achtige krampen vooral savonds in bed en smorgens als ik net wakker ben.
    Owja en MOEEEEE!!!!!!

16. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0
    En ook ik mag mijn lijstje neerzetten ;):

Voor NOD:
    - 1,5 week lang iedere dag het gevoel alsof ik enorm ongesteld moest worden
    - 1 week voor NOD pijnlijke borsten, spieren in mijn borsten zijn flink opgezet
    - Steken in mijn liezen

Vlak na NOD:
    - Nog steeds het ongesteldheidsgevoel, met vlagen
    - Nog steeds steken in mijn liezen, dit ook met vlagen
    - Mijn borsten zijn nog meer opgezet
    - Erg moe, omdat ik iedere nacht om 5u wakker word en dan weer slecht in slaap val (ook al ben ik doordat ik vakantie heb laat in bed)
    - Vage misselijkheid, met vlagen, maar niet zo erg dat ik moet spugen (tot nu toe)
    - Erg emotioneel (door zwangerschap of moeheid)

Dit was het geloof ik ;)

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hebben jullie ook bruin verlies gehad? Ik heb gisteren (4dagen voor nod) positief getest. Nu gisterenavond en vanmiddag klein beetje bruin verlies.. herkenbaar?

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Kan innesteling zijn. Maar er word ook afgeraden voor nod te testen ivm vroege miskramen. Wil je niet bang maken, maar zou t wel ff in achterhoofd houden.
    Weet ook niet hoeveel je verliest. Paar druppels is vaak niks. S6 en sterkte met afwachten.

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Klein beetje maar.. niet continu.

20. Biancah

Biancah Niet meer actief

Dan zou ik me er nog niet teveel zorgen om maken meis. Die t wel beetje rustig aan. Laat tillen en dat soort maar even aan een ander over.
    Ik ga heel hard voor je duimen dat deze baby(s) blijven zitten.

Deel Deze Pagina