Hey, Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben. Ik was er 99,99999% zeker van dat ik niet zwanger was, voelde echt heemaal niets, zeker ivm vorige cyclus hadden meer symptomen. Maar ik werd niet ongi dus toch maar even test gedaan en IK BEN ZWANGER . Mijn borsten zijn wat voller en iets wat gevoelig maar niet heel erg pijnlijk. Verder heb ik met niezen of plotseling bewegingen wel een soort van spierpijn bij mijn eierstok ofzo. That's it
Na 2.5 jaar met een behandeling in ziekenhuis : zwanger!! Mijn zwangerschapsverschijnselen zijn: Hele zere borsten/brandend obstipatie humeurig heeeeeel moe steekjes in lies/eierstok met vlagen misselijk veel dromen opgeblazen gevoel meer eten
Uit mijn symptomen kan ik afleiden dat ik (hopelijk) gisteren of vandaag mijn innesteling gehad heb... Ik heb momenteel - ongi-krampen - tintelende borsten met af en toe een pijnscheutje (o.a. NU). De borsten zijn ook erg aanwezig, of hoe leg ik dat uit. - rommelden darmen, opgeblazen gevoel. - vette huid en pukkeltjes sinds gisteren Nog een volledige week tot aan mijn NOD, gelukkig is het druk genoeg hier dus ik hou het nog wel even vol. Ik kan wel pas testen wanneer ik 3 dagen overtijd ben... Laten we hopen!
kwam er pas achter met 23 weken door een raar gevoel in mijn buik..... zwangerschap test gedaan en bleek zwanger....... grote schok.. hoelang dan al dacht ik?!..... echo gehad volgende dag en was al egt een hele baby te zien van 23 dus!! Hele grote schok,,, maar nu helemaal welkom inmiddels 34+2 zwanger, en kan niet wachtemn tot hij er is !! maar geen symptomen gehad dus!!
Jemig, dat zal een schok geweest zijn...23 weken! En dat zonder symptomen! Hier nog steeds weinig, gevoelige borsten die alleen iets steviger zijn geworden maar niet echt zijn gegroeid (jammer hoor hihi), wel erg moe maar na een dagdienst vind ik dat niet zo raar. Heel gaaf gezicht juist zonder vet en of pukkeltjes. Baby laat me stralen, niet misselijk, ik geniet. Sterkte voor diegenen die zich zo beroerd voelen!
Ook ik weet sinds een week dat ik zwanger ben, nog weinig last gelukkig. Soms een beetje moe, en om de 2 uur honger. Aan het einde van de dag heb ik vaak wel een trekkerig gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder, daar word ik dan wel ff onzeker van. Vooral ook omdat ik eigenlijk nergens last van heb en dat is nieuw voor mij, bij mijn eerste zwangerschap had ik nu toch al wel meer last van symptomen. Maar natuurlijk ook erg fijn dat ik me verder kiplekker voel!
EXTRA GEFELICITEERD!!! ik herken het zo.. hier 3 jaar bezig geweest dankzij prolactinoom!! GEFELICITEERD! tis je gegunt!!
*Pijnlijke borsten (zijkanten) *Maagzuur (of ontzettend honger gevoel, beetje branden) *Heel veel honger *Trekkerig gevoel in liezen *Elke keer pijn in onderbuik bij uitrekken smorgens, echt gemene steken! Zelfs bij omdraaien in bed deed het zeer. *Donkere tepels *Veel afscheiding *Amper nog trek in koffie *Vermoeid wakker worden *Zenuwachtig gevoel
Ik heb volgens mijn lijf afgelopen weekend mijn ei gehad. Ik slik al 14 maanden geen pil en elke maand voel ik m. een dag pijn. kan de klok erop gelijk zetten. maar nu had ik het woensdag weer! duurde alleen niet zo lang. en sinds die dag enorme afscheiding en HELE zere borsten. lage rugpijn ook. ik ben al chronisch moe dus das niks nieuws en heel erg verkouden waardoor ik slecht slaap. ik wil me zelf niet gek maken .... maar doe het natuurlijk wel weer.... zou die pijn van woensdag een innesteling kunnen zijn? zo snel na mijn ei?
Dat zou wel snel na je ei zijn, maar het is mogelijk. Hoe weet je zo zeker dat je van het weekend je eisprong had en niet woensdag? Want meestal heb ik ook dat na m'n eisprong de afscheiding en zere borsten beginnen. Maar iedereen is ook weer anders. Afwachten meid, ik duim voor je!
Zelfs bij de innesteling niets gemerkt? Ik denk dat ik dinsdag of woensdag de innesteling gevoeld heb (of duurt dat enkele dagen), maar nu ben ik terug klachtenvrij... behalve vaak honger nu... Volgende week is mijn NOD, maar doordat ik geen klachten meer heb nu, gok ik dat k geen kans meer maak... Als ik jouw verhaal dan lees, laait de hoop weer op!
Hier inmiddels behoorlijk misselijk. Probeer zoveel mogelijk verspreid over de dag te eten. Ginger ale lijkt ook wel wat te helpen 😃
Pfff, de vermoeidheid heeft hier ook toegeslagen! Gelukkig had ik 's middags vrij genomen, ik ben er beroerd van.
-zere borsten -met vlagen misselijk/kokhalzen -hele erge lage rugpijn -''ongi''krampjes -hoofdpijn -moodswings
Hey dames even een vraag. Ik heb 5 dagen geleden me ei gehad. 2 dagen daarna last van ongy krampen en misselijk door vet eten. ook last van steken in de liezen en steken in borsten. Vandaag had ik er wat minder last van maar nog wel een vervelende maag plus steken in liezen en borsten af en toe. Kan dit te maken hebben met innesteling??
elke innesteling is anders de een heeft er meer last van dan de ander. ik had bij mn innesteling zo erge buikpijn dat ze dachten dat ik blinde darm ontsteking had. blijkt wel dat hoe veel buikpijn je hebt tijdens menstruatie wel een voorbode kan zijn. en dat heb ik dus ook altijd heel erg.. xxxx
Misselijk Moe moe moe Het koud hebben Opgeblazen buik Ruim 2(!!!) maten grotere bh nodig Aders op borsten en tepels Sterke reuk (opeens blijk ik zelfs komkommer aan afstand te kunnen ruiken...) En ik zit rond de 7 weken, dat belooft wat..