Na drie dagen aan het idee te hebben moeten wennen dat het al gelijk de eerste ronde echt raak is, terwijl ik me op minimaal een half jaar had ingesteld, om teleurstellingen te voorkomen, kan ik hier ook mijn rijtje neerzetten. Zit nog voor NOD, dus na NOD symptomen kan ik nog niet benoemen. Mijn opvallendste symptoom was dat ik ineens heeeeel veel ging dromen, en als ik wakker werd en vervolgens verder sliep, ging de droom ook gewoon weer verder waar hij gestopt was. Verder heb ik nooit puistjes en je raadt het al, staat nu m'n halve gezicht onder! Een weeïg gevoel in mijn buik, geen misselijkheid, maar ook geen fijn gevoel. Hoofdpijn. Regelmatig steekjes en krampjes. Aders zichtbaar op de borsten en ze voelen ook wat zwaarder aan. Dat waren ze wel. Het dromen was voor mij vooral de reden om te gaan testen en ongeveer 5 dagen voor NOD was de test positief!
Hoi meiden, Hierbij mijn symptomen: - gevoel dat er bellen worden geblazen in je buik (zachte plopjes) - zo'n 4 dagen voor NOD - Donkerdere tepels - Vermoeid Verder eigenlijk niet zo'n last (ook niet bij de eerste). Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Edmee
Hoera ik mag hier ook een berichtje plaatsten! Mijn symptomen: *Gevoelige/pijnlijke borsten * Niet kunnen slapen, maar wel de hele dag erg moe * Rugpijn dat soms door trekt naar m'n benen * Een aantal dagen ongesteldheids krampen gehad * Soms wat misselijk/duizelig * Snel geirriteerd
Mijn symptomen: Voor NOD: - steken rond innesteling - dagen erna menstruatiepijn - Heel koud als ik stil zit - Heel warm als ik in beweging ben NOD: - Misselijk na het eten - Soms ineens moe - Koud en warm (zie ook 'voor NOD') - Midden in de nacht klaarwakker - Emotioneel
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik hier per DPO een lijstje neergezet dat overliep van de symptomen, volgens mij paste het zelfs niet in 1 berichtje. Nu ben ik zwanger van de tweede en ik voel me helemaal niet zwanger! Dus de enige 'symptomen' die ik voorlopig kan noemen: Voor NOD: - af en toe wat steekjes en krampjes in mijn buik. - meer honger. Na NOD: - sneller moe. - nog steeds steekjes / bandenpijn. - nog steeds meer honger. - borrelende darmen. - obstipatie. - meer trek in zout eten. Nu snap ik ook hoe sommigen niet weten dat ze zwanger zijn Geen gevoelige borsten, hoef niet vaker te plassen, niet misselijk, helemaal niks wat voor mijn doen schokkend anders is. En toch gaf de cb digi op mijn nod al meteen 3+ aan..
Ook ik mag nu eindelijk hier wat posten. Mijn symptomen op dit moment: -krampjes in de baarmoeder, lijkt op ongikrampjes -last van de onderrug -heel erg moe -steeds koud hebben -rommelende darmen -ontzettend vaak naar de wc voor grote boodschap (hihi) Ik weet niet wanneer mijn nod was. Gisteren positief getest, omdat ik niet ongi werd van provera. Mijn laatste ongi was 18 juni ook door een kuurtje.
Raar gevoel in mijn buik (niet pijnlijk) Hoofdpijn Duizelig soms Ader zichtbaar op borsten en zijn heel zacht. Steekjes in de maag Geen menstruatie Dat zijn tot nu toe mijn symptoompjes
Voor NOD: 5dagen voor NOD 10 minuten lang enorm misselijk geweest waarbij het maagzuur echt in mn keel zat 3dagen voor NOD belachelijk emotioneel 2dagen voor NOD moe, moe, zo moe NOD: Enorm moe Na NOD: 2dagen na NOD pijn in mn tetten en geen menstruatie. Toen besloot ik te testen en jaar hoor RAAK Voor de mensen die zwanger proberen te raken, zoek geen symptomen en maak jezelf niet gek. Leef je leven en wacht tot na je nod met testen. Je wordt niet meer of minder zwanger van het zoeken naar symptomen. Het maakt net leven een stuk leuker, echt!
Thanks dat laatste had ik echt even nodig ! wou al bijna eerder gaan testen omdat ik veel symptomen denk te herkennen steekjes, borrelende maag,dromen enz maaar je lichaam kan je veel wijs maken
Hoi, Ik mag ook mijn lijstjes plaatsen. Voor NOD - steekjes in mijn buik - grotere borsten - pijnlijke tepels - maagzuur - vaak grote boodschap - rommelende darmen Rond en na NOD - Menstruatiepijn - grotere tepelhof - moe, ik werk op een kantoor en zit de hele dag te gapen(schaam) - midden in de nacht klaar wakker. - lage rugpijn - lichte hoofdpijn En ik denk als alles goed mag blijven gaan er nog wel wat bij komen!
Ik had eigenlijk helemaal nergens last van voordat ik de test had gedaan. Ik testte ook pas op de 5e nod dag positief. Maar in week 6, mijn god. Mijn borsten deden zo een pijn! Elke aanraking was een hel. Ik kon zelfs geen bh meer aan. ik had 1 keertje in de auto een vaag misselijk gevoel die iets van 20 seconde duurde, maar daarna niet meer. Ik werd wel heel snel zwanger. Ik ging uit van een jaar, niet van een maand. In een opwelling belde ik de abortuskliniek en mocht de volgende ochtend om 8:00 komen. Jammer dat die abortusklinkiek hun eigen regeltjes hadden en me wel 5 dagen bedenktijd hadden gegeven, dan had ik nu m'n kindje gehad Ik raakte in paniek. Ik was toen 8 weken zwanger...
Hoeraaaaa! Ik mag eindelijk meedoen! Vanmiddag zat ik hier nog mee te lezen, en begin van de avond heb ik een positieve test!! Tot nu toe wat last van ongi krampen, steekjes, hele lichte vage misselijkheidsvlagen en sinds vanochtend een zere linkerborst. Was ook de reden dat ik toch een testje deed. Tot mijn verbazing 2 streepjes ....! CB zegt 1 tot 2 weken!
Ook ik mag hier wat plaatsen,afgelopen vrijdag een positieve test.. Tot nu toe : erg koud gehad gloei wangen steekjes onderin buik (ook krampjes) hongel gevoel als ik savonds in bed lag rommelende darmen moeilijke stoelgang beetje duizelig af en toe
Hier: Kramp in onderbuik Gevoelige borsten met soms echt pijnlijke tepels Rommelende darmen Sochtends eerste twee uur dat ik wakker ben misselijk
Jaaaaaaaa!! Ook ik mag erbij Ik heb een hele onregelmatige cyclus, nu op dag 27 mijn eisprong gehad. Dat weet ik door het temperaturen. Nu op 12 DPO een lichte streep op de test!!! Ik had dit keer al het gevoel dat het raak was, dat had ik nog niet eerder zo gevoeld. Daarnaast voelde ik het volgende: - Normaal heb ik van 3 DPO t/m 8 DPO last van harde en pijnlijke tepels. Nu had ik dat niet. Dat kan trouwens ook komen omdat ik deze ronde was gestart met teunisbloemolie en Etos zwanger worden. - 6 DPO: erg warrig, vergat steeds wat ik wilde doen of wilde zeggen. of wat ik zocht in de winkel. - 9 DPO: vanaf deze dag heb ik een pijnlijke blaar in mond (nu dus nog steeds..) - 10 DPO: in de ochtend was ik iets misselkijk, na eten was dit weer over - 11 DPO: 's nachts een heftige nare droom gehad waar ik wakker van werd. Heb ik normaal nooit. Ook had ik een iets pijnlijk gevoel als ik drukte op de linkerkant van mijn baarmoeder. Later op de dag voelde ik af en toe een beetje een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, een vol gevoel ofzo. Soms was ik een beetje misselijk. Tijdens het roken 's avonds voelde ik me ineens dizzy en licht in mijn hoofd, en had ik zware benen en was trillerig. Een teken om te stoppen denk ik.. - 12 DPO: een licht positieve test (had op 9 DPO nog een negatieve test, was ook wel erg vroeg ). Verder schoot mijn temperatuur vanaf gister verder omhoog, wat voor mij al een teken was. Nu dus erg blij, maar nog erg onwerkelijk! (ook nog erg vroeg natuurlijk 3w 5d) xx
Ik heb ook net positief getest.. Gelukkig alles bijgehouden in de app van FF.. Weet zelf hoe fijn ik het vond om symptomen te zoeken te lezen en dus Hier komt het per dag: 4 DPO: roze afscheiding bij afvegen ochtendurine en in avond lage rugpijn 5 DPO: lage rugpijn, zeurend/ branderig gevoel onderin buik/schaambeen, moe, geen afscheiding 6 DPO: zeurend/brandering gevoel onderin buik/schaambeen, lage rugpijn. Bij snel opstaan van stoel ineens 1 heftige steek in lies (innesteling?!) 7 DPO: Vlagen hoofdpijn, vlagen lage buikpijn, niets noemenswaardig 8 DPO: Lage rugpijn en lage buikpijn houden aan, op zwangerschapstest verschijnt na 10-15 min een tuurstreep die alleen in licht zichtbaar is 9 DPO: Hogere buikpijn, twijfel menstruatiepijn?! 11 DPO: Hardloopwedstrijd van ruim 11 km gelopen, met in laatste km's enorme rugpijn 12 DPO: Moe maar niet noemenswaardig 13 DPO: In middag lichte vlagen misselijkheid/hongergevoel 14 DPO: Enigszins pijnlijke borsten aan zijkant, middag weer vlagen misselijkheid/hongergevoel, moe, 's avonds opgeblazen onderbuik (echt een bolletje) en in bed weer vlagen van honger/misselijkheid 15 DPO (NOD): Lichtroze verlies bij tampontest, in middag weer verdwenen. In de middag weer vlagen van honger/misselijkheid en pijnlijkere borsten 16 DPO (1 dag overtijd): Pijnlijker borsten als ik erop duwde, vaker hongergevoel maar na broodje bij de lunch heel de middag vol/misselijk gevoel gehad 17 DPO: Pijnlijke borsten en positieve test!!!
hallo Allemaal, Kunnen jullie me helpen? Ik zit nu op de 5e dag na de verwekking. Maandag kreeg ik opeens onwijs last van diaree en heel veel lucht in mijn buik. Daarnaast veel krampen in mijn rechter lies. Sinds twee dagen heb ik super veel last van mijn onderrug ( kan niet langer dan 1min hetzelfde liggen of zitten) en vandaag ben ik heel moe een beetje dromerig. Zijn dit herkenbare symptomen of wil ik gewoon te graag? Hoor graag jullie mening. Groetjes
Ik heb precies hetzelfde als jij dat honger gevoel had in bed bleef jouw maag toen ook zo borrelen dat je het echt hoorde ? X
Ja echt heel hard Faye! Niet normaal! Heb net alvast een test gedaan, zoals verwacht was die negatief. (nog veel te vroeg) Toch een beetje teleurgesteld. Ga nu maar wachten tot mijn NOD! Hoe ver ben je? En wanneer was je test positief? In ieder geval gefeliciteerd groetjes