de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Nou mijn NOD is pas 2 nov dus ik weet niet of hij positief word of negatief. Dit is onze 5e ronde en heb nog nooit deze symptomen gehad, dus vandaar dat ik een vermoeden kreeg...
    Maar ik ga er mar vanuit dat hij negatief is, dan is het allemaal veel leuker als hij positief is toch :D

2. 24jarigestudent

25 okt 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    Excuus, dacht ergens te lezen dat je positief getest had.

Kan me voorstellen dat je niet teveel durft te hopen.
    Zo kan het inderdaad alleen maar meevallen:D
    Hoop echt voor jullie dat het deze keer raak is:D

Zal voor jullie duimen;)

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hallo,

Ik had afgelopen dinsdag ene positieve test,

Ik dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden want bij mijn eerste zwangerschap had ik in de week voor de test al flinken bandenpijn en moest ik ongelooflijk veel plassen.

Nu had ik alleen maar gevoelige borsten en dat had ik de eerste ronde ook en toen werd ik ook ongesteld.

Ook ben ik met vlagen erg gauw moe, en heb ik ineens geen conditie...
    Ik voel me dus absoluut niet zwanger... los van een paar felle steken als ik te snel draai of opsta.

Maakt me ook wel onzeker... en toch... ik ben zwanger.

4. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Ik zit 3 dagen voor mijn nod, 3e ronden, maar anders dan anders deze keer..

- rommelige darmen
    - hoofdpijn
    - witte afscheiding
    - met vlagen pijn of kriebels aan de borsten
    - zeurderige pijn als ik op mijn rechter lies lig of druk
    - met vlagen duizelig/misselijk, zonder braken
    - zin in heel veel eten
    - vette huid en haar
    - moe, ik slaap wel 14 u p/d
    - verkouden
    - buikpijn

Nog 3 dagen en dan zou ik ongesteld moeten worden, betwijfel of ik het wordt.. (dont hope!)

5. 24jarigestudent

25 okt 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    pffff 7 dagen voor NOD!
    Vandaag super moe en hele opgezette buik! Het viel zelfs mijn vriend op!
    Vanmiddag was ik aan het studeren en merkte opeens dat ik al een aantal minuten voor me uit aan het turen was!

Hoop zoooo dat het tekenen zijn! Zag dat voor een aantal van jullie morgen jullie NOD is! Spannend!!! Laten jullie wel even weten of het zo is?

6. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Nu 1,5 week verder en nog steeds zwanger! :) In de tussentijd heb ik nog weer wat andere dingen gevoeld en gemerkt:

- de zwangerschapstest werd pas echt donker op 17 DPO! 13 DPO had ik dus voor het eerst getest, maar dat was toen nog een vrij lichte streep. Op 16 DPO was de streep al donkerder, maar nog steeds lichter dan de controlestreep. Op 17 DPO dus pas net zo donker als de controlestreep. Vandaag is Moeders voor Moeders langs geweest en ook nu was de test dik positief (deze testen geven pas positief aan bij een waarde van 500, dus dat is een geruststelling)
    - op mijn buik slapen wordt iets irritanter, door het drukkende gevoel in mijn borsten. Verder voelen ze niet steviger aan en ziek ik verder geen verandering aa mijn borsten. Ik heb 9 jaar geleden trouwens wel een borstverkleining gehad waarbij het formaat van mijn borsten gehalveerd is, dus ik weet ook niet of ik nog veel melkklieren heb. Kan dus wat anders lopen dan bij de gemiddelde zwangere vrouw..
    - 's Avonds heb ik het wel warm (warem wangen), maar af en toe een koude rilling of kippenvel. Ook met een warme badjas aan. Heel vreemd.. Dit heb ik nu sinds een dag of 5.
    - Onderin mijn buik begint het steeds meer te trekken ofzo. Af en toe een wat beurs gevoel in mijn liezen. Geen steken, zoals ik wel vaker lees hier.
    - Meer dorst. Normaal drink ik amper een liter per dag (heb nooit dorst, een familiekwaaltje haha), maar nu kom ik gemakkelijk op 1,5 tot 2 liter per dag: dus ook vaker plassen.
    - Sinds gisteren wat misselijk de hele dag door. Ik heb juist het idee dat dit meer na het eten is en niet als ik honger heb.

Dit was het wel geloof ik:) Ik hoop dat zwangeren-to-be hier wat aan hebben!!

xx

7. djoon

djoon Niet meer actief

nou hierzo bijna me nod..

Heb al sinds een week enorme steken of ieder geval iritant gevoel in me onderbuik.. Soms ook echt dat ik me broek beetje moet open doen omdat het iriteert..
    Ga vnaaf denk ik testje doen..
    oOk afventoe beetje misselijk heids gevoel...

Maak ik me gek of ist wel wat?:)

8. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Mijn borsten zijn enorm gevoelig..maar het gekke is dat ik dat pas merk als ik 's avonds mijn bh uit doe..
    Verder ben ik soms een beetje moe,maar niet overdreven..
    Meer is het eigelijk niet.. Heel in het begin wel wat menstruatiepijn,maar dat is weer over. Ik heb dus niks te klagen! :)
    Ik heb al 2 kinderen en bij die zwangerschappen had ik ook niet veel symptomen.. Toen klaagde ik ook al niet hahaha.

9. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland

Succes met de test!! Hopelijk heb je je niet gek gemaakt...;)

10. djoon

djoon Niet meer actief

@sonja,

Helaas wel gek genaakt teminste nu miss te vroeg dus zaterdag nog 1 en dan mAr wachten op ong:( volgende ronde meer geluk miss:)

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Even jullie mening horen :D
    Nog een klein weekje tot mijn NOD. Dus testen heeft nog weinig zin.

Maar heb al wel wat klachten.

Ik ben de hele dag door wat misselijk, soms wat erger met vlagen.
    Ik heb honger, maar eten staat me tegen.
    Eigenlijk al het eten, behalve zoet. Ik heb vreselijk zin in taart en snoep enzo, terwijl ik normaal gesproken meer van de chips ben :D.
    En een borrelbuik, zelfs zo dat je t hoort.....

Maar ja ik weet t niet, dus als volgende week de rode duivels uit blijven wil ik eigenlijk zeker nog een week wachten.Dus nu nog twee week voor ik wil testen....

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Waarom jezelf nog een week gek maken als het uitblijft? Waarom niet op je NOD testen of de dag erna? Waarom wil je een week wachten?

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Om teleurstelling van omowitte testen te voorkomen. Mijn lijf heeft mee vaak voor de gek gehouden.... :( En ik denk dat ik een week na mijn NOd redelijk safe zit :D Maar ja of ik t vol ga houden :p

14. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Afgelopen zondag een negatest gehad.. dachtwel wat te zien maar niet duidelijk.. duss negatief.. ik wacht nog steeds op mijn ongi, maar tot nu toe niks. al zeker anderhalve week voel ik menstruatie buikpijnen, elke keer ga ik naar de wc om te kijken of ik al rood zie. eergisteren en gisteren waren die menstruatiepijnen ook weer zo aanwezig! het enigste wat ik heb is witte vloed, met af en toe slijmerige doorzichtige afscheiding, verder ben ik de laatste dagen zoo moe! ik slaap elke avond al om 9/10 uur, dan blijf ik nog met moeite wakker tot die tijd!! maar.. sinds vanmorgen.. mijn borsten! ze doen PIJN! wist even niet meer dat borsten zo gevoelig konden zijn.. ik heb nu mijn bh uit.. maar heb het gevoel dat mijn shirt er maar bij af loopt te schuren.. ik begin steeds meer een 'goed' gevoel te krijgen.. vrijdag wil ik weer een test wagen. ik hoop echt dat dit positieve symptomen zijn.

15. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    joepi ook ik mag mijn symtomen melden!
    voor de nod (kan achter af deze pas plaatsen)
    - opgezette buik (heb ik ook voor mijn menstruatie, maar dan gaat ie een week van tevoren weg!) nu bleef hij.
    - heel helder dromen, niet vervelend, maar wel wakker worden met een raar, somber gevoel dat ik niet kon plaatsen.
    - meer pukkels! dan normaal! ook op schouders en borsten!
    - met vlage heel moe
    - wisselvallig humeur(dacht door vermoeidheid en stress)
    - een avond heel klein beetje oud bloed( ik dacht ietwat vroege menstruatie) maar zette niet door.

vanaf de nod
    - heel vaak plassen!
    - en nog steed met vlage vermoeid.
    - beetje ongi krampjes ( hier maak ik me soms toch wel zorgen over)
    - soms steekje links in de lies.
    - huilerig! en snel boos!!
    - heel klein beetje dizzy\misselijk, vooral bij onaangename geuren

ik zit nu overigens in mijn 5 de week.

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Die krampen en steken heb ik ook, ben ik ook wat huiverig voor...

17. tally22

tally22 Lid

31 okt 2012
    86
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ noid volgens mijn verloskundige is het de groei van de baarmoeder!
    ook ik maak me er zorgen over hoor!! maar er gebeurd nu zoveveel in je lichaam!!
    ik heb overigens ook al een buik! brken moet savonds los maken! moet opletten dat ik geen te strakke truitjes aan trek! omdat ik nog even wil wachten met het vertellen!
    onze ouders hebben we het wel verteld, mijn moeder gaf aan dat ze ook zo snel een buikje had en al vroeg voor positie kleding moest! komt omdat ik zo smal ben volgens haar.

18. BeebieStar

BeebieStar Bekend lid

22 okt 2012
    618
    0
    0
    Rotterdam
    Wat jij voor je NOD had heb ik nu ook ( en ik zit 1 dag voor NOD, maar gister een negatest.... )blijft toch spannend he haha:D

19. rixa

rixa Lid

21 aug 2012
    7
    0
    0
    huismoeder
    Rhenen
    Hoi hoi..

Ik lees jullie verhalen en heb momenteel klachten die kunnen duiden op zwangerschap!
    vooral raar gevoel in mijn lies,drukkend gevoel bij lopen.
    eergisteren scheurende bandenpijn net boven mijn schaamstreek,en vanacht op bed hele erge zeurderige boven been en heup en lies gehad,moest zelfs een kussentje tussen mijn benen leggen:$
    zit nu ong 1,2 dagen voor mijn verwachte menstruatie.
    heb echt zwaar het gevoel zwanger te zijn,terwijl ik net begonnen was met het slikken van de pil;)
    en ja ik weet dat er niets anders op is te wachten overtijd te zijn om te testen,pfff zou t liefst nu doen om van de spanning af tezijn.
    maar heb met manlief afgesproken dit te doen zaterdagochtend,als ze niet door gekomen zijn!
    ben benieuwd!!

en hopen dat de meiden hier snel positief stesten!!!

Gr Rixa

20. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Na mijn mooie digitale test van vandaag mag ik er ook bij! Kan het nog haast niet geloven...

4 dpo: grieperig 3 dagen lang, moe, verkouden, rillerig
    vanaf 7 dpo:
    - temp dip
    - 1 dag dikke witte afscheiding
    - koud
    - 3 dagen venijnige prikken in onderbuik, ook bij bukken
    - kriebel aan mijn buik! alsof iemand met een veertje kriebelt
    - af en toe steken of jeuk aan borsten

vanaf 9 dpo:
    - licht posi test
    - koud
    - moe, maar wel veel energie
    - maagzuur en beetje boeren
    - erg drukkend gevoel achter schaambot en in liezen, soms links, soms rechts, soms constant
    - lichte onderrug-pijn
    - dorst
    - borsten beetje gevoellig
    - 1 druppel spotting
    - die buikkriebel blijft!

Door die buikkriebel ging ik testen terwijl ik er al vanuit ging dat het eigenlijk niet kon!

Ben zo blij :D

Deel Deze Pagina