Nou test hoef ik niet meer te plaatsen want de volgende test was ik echt erg duidelijk! Ben zwanger In ronde twee dus perfect getimed. In mijn eerdere bericht staan mijn 'kwaaltjes'. Alleen is nu de vermoeidheid aan de beurt...
Ik voelde het vooral aan mijn borsten. Ze deden elke cyclus wel zeer, ook als ik gewoon ongesteld werd, maar nu deden ze anders zeer. In plaats van gevoeligheid onder de tepels en tepelhof deden ze nu zeer rond de randen van mijn borst. Dat was een heel verschil. Ik dacht namelijk ook wanneer men het over gevoelige borsten had, wat had ik daaraan? Dat heb ik elke maand. Maar nu weet ik beter
Ik weet het pas net... De mijne zijn: gevoelige borsten Donker om tepel. buik rommelt heel erg. honger gevoel. soms steekjes. Ik werd heel snel boos ( voordat ik het officieel wist) moe... slecht geslapen..maar kan ook te maken hebben met dat ik het net weet sinds gister... Ik ben nog niet misselijk....
Humeur: snel boos worden weinig kunnen hebben... 3 dagen voor ik dacht ongesteld te moeten worden een zeurend menstruatiegevoel en ook nog een bruin bloedverlies wat de verwarring compleet maakte. Bij vlagen misselijk ook 's avonds.. O jee dat beloofd nog wat! Vorige zwangerschap vanaf 6 weken tot 13 weken bijna dagelijks misselijk in de ochtend met vaak overgeven. En nu vooral MOE!! Soms voel ik wat trekken in mijn onderbuik.
nog heel pril, maar dit zijn mijn symptomen de afgelopen 2/3 dagen *aanwezige buik: steekjes, lichte menstruatiekramp, zeurderig, ook in onderrug. *gevoelige tepels *pukkeltjes *moe,lui *weeïg gevoel, niet echt misselijk, maar ertegenaan. *weinig eetlust *kan weinig hebben, snel geirriteerd
Ook nog maar heel pril! Vanmorgen positief getest (14dpo). Kwaaltjes tot nu toe zijn: -zware en gevoelige borsten (tepelhof lijkt sinds gisteravond ook iets groter) -moe (lig om 9 uur in bed) -steekjes/krampjes -rommelende maag en darmen (maakt echt flinke herrie, haha) -9dpo had ik 3 keer dat ik gedurende 5 minuten echt super kramp had (klapte dubbel van de pijn). Vooral m'n linkereierstok met uitstraling naar m'n baarmoeder en linkertaille. -Sinds 12dpo heb ik een verstopte neus terwijl ik mij verder prima voel (geen zere keel oid) Schijnt dat je slijmvliezen kunnen opzetten bij een zwangerschap.... heb weer wat geleerd! -En ik weet hoe 'vaag' het klinkt (vond ik iig wel als ik dat dan las) maar ik wíst het gewoon. Kan het niet anders omschrijven. Ik voel mij verder echt prima.
Mijn lijstje: -Als eerste verlies libido na ei wat ik normaal nooit heb -gevoelige borsten maar neemt niet af voor Nod maar wordt meer,vooral ook de tepels. En hele zware borsten -wat vlindergevoel in baarmoeder en soms trekkerig aan de zijkant -ongiekrampen steeds terugkerend vooral rond nod zonder bloed natuurlijk -opgeblazen, en beetje obstipatie Na de andere 6 maanden, voelde het deze maand toch wel anders... Maar toch het beste symptoom is volgens mij nog steeds uitblijven van je ongie en als je tempt een hoge temp.
Dit zijn mijn symptomen; * blauwe aderen beide borsten ( voorheen niet) * emo buien, ik ben soms echt een bitch * rommelende darmen ene moment diarree en andere moment weet ik niet hoe ik het erui moet krijgen * buikkrampen en steken * hoofdpijn * last van mijn neus en ogen. Maarrrr ik moet eigenlijk ongeveer vanaf vrijdag ongesteld worden, maar weet dus niet zeker of ik echt zwanger ben,maar ik vindt zelf deze signalen wel veel erop lijken......of maak ik me nu gek....?
Tja, op zich niet heel veel. Beetje moe, maar dat ben ik wel vaker na een drukke werkweek. Had vanaf eisprong erg veel creamy afscheiding En een onbestemd gevoel, geen honger, hongerig gevoel, iets eten... geen honger hihi Nu af en toe wat krampen.... wat inhoudt dat het ff 10 minuutjes zachtjes aankrampt.. beetje het gevoel dat je morgen ongesteld zou moeten worden.... Verder gelukkig geen kwaaltjes
Na maanden elke maand weer in dit topic te kijken mag ik nu eindelijk mijn symptomen melden De sypmtomen voor mijn NOD waren hetzelfde als wanneer ik ongi zou worden.. Voor NOD: - Misselijk - Gevoelige borsten en tepels - Moe - Prikkelbaar Na NOD: - Misselijk - Gevoelige borsten en tepels - Krampjes en steekjes baarmoeder (niet zoals ongikrampjes, echt anders, scherpere krampjes en steekjes) - Steekjes onder mijn navel - MOE MOE MOE - Erg prikkelbaar en ongeduldig
Ik zat dit topic een paar dagen geleden nog te lezen..... Ik mag hier nu ook wat neerzetten! Toen ik alle symptomen las dacht ik echt dat ik niet zwanger zou zijn! Mijn symptomen kan ik dus kort wegzetten: Niks Nada Noppes
dat is heel herkenbaar, misselijk maar niet kotsen, rare buik om te voelen, overgevoelige tepels (als je er alleen al naar keek deden ze al zeer), voelde me futloos en vreselijk moe vanaf dag 1. duizeligheid bij alles wat ik deed. ik draag nu bandjes om me pols dat effect heeft op het evenwicht orgaan. moet ook zeggen dat met die bandjes om polsen dat de duizeligheid 95% gezakt is. de eetlust is wisselend. ene moment geen honger maar het andere moment werk ik zo 4 broodjes achter mekaar weg. ik ben nu 7 wk en 5 dgn en heb vandaag voor het eerst me OchtendMisselijkheid (met kotsen). helaas helaas. nou ja,... als ik toch die OM moet hebben dan hoop ik maar dat ik er nog een paar kilo op afval hihi succes allemaal met zwangerschap of newborn
Hoi allemaal, ook ik mag en kan me hier nu melden. Vanmorgen ontdekt met de CB digitaal dat we zwanger zijn. We waren er nu niet bewust mee bezig omdat ik me maandag 10 dec. zou aanmelden in het zh voor ICSI-3 als ik ongesteld zou worden. Het begon woensdag 5 december, we gingen met de hele familie gourmetten voor Sinterklaas. Na een paar stukjes vlees te hebben gegeten, werd ik me toch een partij misselijk, niet normaal! En dat is echt niets voor mij, want ik ben een lekkere eter. De donderdag ochtend, kids naar school gebracht, en langs de kv gereden. Testjes gehaald, en thuis gelijk gedaan; positief... Tot aan vandaag blijven testen met die van de kv die netjes donkerder werden en er vanmorgen de digitale aan gewaagd. Positief; hij gaf aan ZWANGER. Hmmm nu begrijp ik waarom ik zo enorm moe ben, 's morgens echt twee sneeën brood moet eten, en de hele dag door met vlagen misselijk ben. Ook mn bh's zitten absoluut niet fijn meer...
hoi allemaal, Ik testte al vrij vroeg positief, al 6 dagen voor nod. En de reden dat ik juist zo vroeg ging testen was eigenlijk omdat ik boven een pan met aardappeltjes met spekjes en ui stond wat ik normaal heerlijk vind, maar toen even niet..blegh..vies vond ik dat. En dat gaf mij een seintje. Ook was ik stik chagerijnig, ook iets wat je in mij normaal niet terug vind pff herkende mezelf niet meer. Ik heb toen midden op de dag een kv test gedaan... en die sloeg licht uit, wel een duidelijke streep dat wel maar nog niet donkerder dan de controle streep. Ik d8 dat het onmogelijk was zo vroeg te testen voor nod maar het kon echt. Ik was blij met pos test, maar was echt chagerijnig 2 weken lang pfff.. haha
@ toeter; Vroeg positief testen kan echt hoor. Bij mijn zoon testte ik pas positief na 14dgn over tijd te zijn, en bij mijn dochter testte ik al ruim een week voor nod positief. Nu heb ik 4 dgn voor nod ook vrij licht positief getest, duidelijk wel net zoals bij jou maar ook niet knal. En dan nu vanmorgen, 1 dag voor nod digitaal positief getest.
joepie..weer een knaller dan proficiat! Ja blijkbaar kan het idd bij mijn andere 3 zwangerschappen testte ik altijd op nod posi, maar bij dit kindje veel vroeger wel leuk, ook al weet je dat het heel pril is.
Wat een verschillen! De test vertelde me dat ik zwanger ben, en die moet ik dan ook maar geloven, want aan mijn lijf voel ik niets! Weet eigenlijk niet zo goed of dat wel een goed teken is, maar we wachten af!
Siets, ik heb ook nooit enige symptomen gehad bij mijn andere zwangerschappen hoor. Nu ik wat ouder ben, en erg alert was haha merkte ik het op. Lekker toch dat je niets merkt nog,..haha ik ben steeds chaggie das ook niet altijd leuk..hap graag hoor (lol)
Na bijna 3 jaar en ICSI mogen wij ons ook melden hier omdat we dan eindelijk zwanger zijn!! Ik ben nu 5 weken. Mijn symptomen voor en na de test: - mij heel raar voelde en chagrijnig waardoor ik moest testen - lachen om de stomste dingen en huilen om de kleinste dingen - moeheid - dorst - zware borsten, pijnlijke borsten met een blauwe ader door m'n tepel - nachtmerries - eten wat ik nooit eerder at - honger, eten en dan na 2 happen vol zitten meteen daarna licht misselijk - bloedend tandvlees - gesloten baarmoeder (dit weet ik door Utrogestan) - maagzuur - zwangerschaps dementie (begint nu al) - veel plassen en in broek plassen bij niezen & sterk ruikende urine - bandenpijn - sterk ruiken of naar worden van geurtjes Sinds gister en vooral vandaag heel erg misselijk.
Mijn symptomen: - moe, moe, moe - zere borsten, pas mijn meeste bh's niet meer - 's morgens geen eetlust, daarna vrijwel hele dag trek in de meest vreemde dingen - maagzuur - ben een melk junkie geworden - gevoeliger voor geurtjes - meer geel/witte afscheiding - meer en sneller rugpijn dan anders (ben al rugpatient) - bandenpijn! - opgeblazen buik - geen trek meer in zoetigheid, alleen maar hartig - continue dorst - al echt een klein buikje en wat aangekomen, ik toon dus al snel zwanger. Dit komt denk ik ook omdat ik erg slank ben (55 kg met 1.77 lengte) Maar alle kwaaltjes draag ik met liefde! Ik heb dan ook wel echt het geluk niet misselijk te zijn!