Ben nu 4 weken zwanger: Voor NOD: - In het weekend enorme buikpijn rechts! - Gevoelige (.)(.) - Moe - ongigevoel Na NOD: - zelfde als voor nod.
Heb net positief getest, drie dagen voor nod. Klachten zijn nu allemaal voor nod: sinds een paar dagen geen afscheiding, normaal veel wit sinds een paar dagen megamoe gerommel in mijn buik (en het zijn niet me darmen) testdrang vanavond en ja hoor! Wat niet komt kan altijd nog komen...
Ow ja: Steken in mijn vagina zeven dagen voor nod, in de schaamlippen zeg maar En mijn baarmoedermond zit heel hoog en zit sinds een week pot dicht en is keihard!
Ook ik mag op deze lijst al na 1e ronde nog erg onwerkelijk Voor nod 5 dagen na ei erge buikpijn Zere borsten Buikpijn Heeel erg boeren Vlagen misselijk Geen eetlust Buikpijn werd steeds erger wel met vlagen Lust geen koffie meer 3 dagen voor nod bl aderen en grote tepelhoven Ik wist het gewoon en ben blij dat het klopt Nu na nod hetzelfde
helaas, m'n lijstje van een paar dagen geleden is groter geworden obstipatie, lage rugpijn en meer misselijkheid. Nu hopen dat het niet doorzet, heb nog een manneke van 1,5 die nog veel getilt moet worden!
Ik ben nieuw hier in de topic. M'n hubby is aan het werk en ik zit hier op de bank. En de krampen in mn onderbuik worden steeds erger. T trekt helemaal door naar mijn bovenbenen. Echt zo'n ongi gevoel. Maar uitgerekend met een cyclus van 33 dagen is 6 dec pas mijn NOD. Zou dit de innesteling kunnen zijn? Gister had ik ook al kramp, wordt steeds erger..
Ik had voor NOD: -Gevoelige borsten(maar dat had ik altijd al voordat ik ongesteld werd) -Menstruatiekrampen maar dan heel licht(had het nooit) -sterke reukzintuig -heldere witte afscheiding -lichte steken in de schaamlippen -snelle hartslag -had het onzettend kouddddddd(nu heb k het weer snel warm) Dat was het een beetje, maar ik voelde al voor mijn NOD dat ik zwanger was door al dit symptomen wat ik normaal niet had. Vooral sterk reukzintuig, mijn man zei ook al "volgens mij ben je echt zwanger" toen ik alles eerder dan hem zo goed rookte terwijl hij altijd eerder was
Zou best kunnen, 6 dec NOD, dan had je waarschijnlijk op 22 nov een eisprong(14 dagen voor je NOD) en ong een week later vindt een innesteling plaats. Nou meid wordt spannend!! Hoop dat het raak is, heb je nog andere symptomen?
mijn eerste symptomen.. voor NOD: misselijk elke ochtend tot ik overgegeven heb dan is het weg. buikkrampjes puisten geen menstruatie.. Na NOD misselijk elke ochtent tot ik heb overgegeven.. pijnlijke borsten steekjes in onderbuik veel vochtverlies / slijmverlies groene ontlasting soms dun ( denk dat dat komt door gravitamon tabletten) zo en nu maar afwachten op 7-12-10 mijn eerste echo, hopelijk goed nieuws..
hai voor nod was ik: misselijk rommelende darmen stekende tepels en niet makkelijk kunnen poepen ow enorme puistjes zwanger: misselijkheid rommelende darmen heb me eerste echo en intake op 22december dan ben ik 9weekjes en 1dag zwanger moeilijk kunnen poepen en steekjes in ondder buik
Voor NOD: - meteen de dag na ei zeer pijnlijke boobs - 1e week na ei hoofdpijn 4/5 dagen achter elkaar - helemaal geen afscheiding, kurk droog Na NOD: - Giga pijnlijke boobs en ze zijn een maat gegroeid - trekkerig gevoel in mijn bm - steken in mijn buik aan de zijkanten (bandenpijn) - veeeel honger en een lege maag levert een weeig gevoel op - vroeg wakker (ik was altijd een langslaper) - en met vlagen moe
Hoi dames Bij mijn eerste zwangerschap van mijn dochter, had ik - zere borsten - bubbels in mijn buik Al voor NOD Bij de tweede van mijn sterretje wist k het ook meteen weer zere borsten, gelijk pijn in mijn rug, maar geen bubbels... Misschien is dat de innesteling die ik voel, en bij deze dus niet... Nu bij de derde Al voor mijn NOD zere borsten, brandend maagzuur, en heel de dag janken janken janken janken Dus toen ik maandag testte, verklaarde dat een heleboel Nu nog zere borsten, niet meer zo emotioneel, en flinke bubbels in mijn buik, dus ik hoop dat t nu goed blijft gaan
hoi hoi, voor de tweede keer mag ik weer! voor nod: winderigheid beetje misselijkheid na nod: heel veel misselijkheid vermoeidheid oh ja, ik heb echt een innestelingsbloeding gehad: 3 dagen voor mijn nod heb ik wat rose verlies gehad. ik deed een tampon in want ik dacht dat mijn ongi was begonnen
voor nod : 'savonds misselijk ( had ik mijn mn eerste zwangerschap ook) zere tepels rommelende darmen en na nod eigenlijk nu dus hetzelfde en daarbij ook een opgezette buik vooral savonds
Donderdagavond (onbeschermd) geklust, werd smorgens wakker met donkerrode lippen, heel vreemd heb ik nog nooit gehad. Ben niet bezig met zwanger worden maar het was het eerste wat door mn hoofd schoot. Weet zelf ook niet waarom dat ineens in me opkwam. Ik slik de pil maar bedacht me dat ik afgelopen week paar dagen diarree heb gehad...Vanmorgen werd ik wakker met hoofdpijn en een vage soort keelpijn en verstopte neus. Voel me heel vreemd, ik ben mezelf niet. Heb honger maar toch ook weer niet. Zou het kunnen? Symptomen komen pas later toch?
Voor NOD -Op een avond een heel gelukkig gevoel - Ik voelde echt al iets zitten - Gewoon weten dat het raak is - Heel vroeg wakker worden en om 06:15 soep staan maken - Verse koffie willen zetten vanwege de geur, terwijl ik gee koffie drink - Flinke steken rechts die doortrokken naar bovenbeen - Krampjes, maar anders dan normaal(heb endometriose) - Normaal krijg ik last van mijn darmen de dagen voor de menstruatie vanwege de endometriose, dit had ik niet - Opeens stond er midden in de tuin een speciale plant in bloei die het jaar ervoor niet gebloeid had dus we dachten dat deze het niet meer zou doen. Het was erg laat voor de plant om te bloeien en ik zei toen 'Volgens mij is dit een voorteken dat dingen onverwacht tot bloei kunnen komen op momenten dat je het niet verwacht' - Op NOD -Nog steeds geen krampen in darmen - Geen bloeding - Gewoon zeker weten dat het raak was Na NOD - 1 dag overtijd 'savonds dik positief getest - borrelende darmen Ben nu 10 weken en vanaf 7 weken begonnen de vreetbuien, heb vooral zin in fruit en groenten
Het allermooiste sinterklaascadeautje ooit! Net een positieve test, na 2 jaar en 4 maanden wachten is het eindelijk zo ver! (met de eerste IVF poging) We zijn zoooooo blij! Oh hoe vaak heb ik hier zitten lezen .... nu hier mijn bijdrage... Eigenlijk is mijn belangrijkste conclusie dat ik niet echt heel andere dingen voelde dan anders. Meestal beginnen de krampen bij mij een dag of 5 voor de NOD en 1 of 2 dagen voor NOD verdwijnt bij mij de pijnlijkheid in mijn ()() Dit keer zijn ze wel voller gebleven maar de pijn verdween ook een beetje en de kramp geeft denk ik nog de meeste onzekerheid dus ik vreesde weer het ergste. Nu las ik ergens dat op/vlak voor je NOD een hormoon wordt aangemaakt door je lichaam als je zwanger bent, die ervoor zorgt dat de menstruatie stopt of tegenhoudt. op zich dus logisch dat de symptomen de dagen ervoor hetzelfde lijken...? verder was ik heel licht misselijk vanmorgen en van de week ook al 1 keer smorgens maar ik dacht; vast wishfull thinking ... veel dromen en een paar keer per nacht uit bed, maar dat is denk ik meer een symptoom dat ik er veel mee bezig was.. Succes voor iedereen!! Liefs, Josjo
Ook ik kan me sinds gister hier melden! Mijn symptomen 1 dag voor nod: * met vlagen buikkrampen, precies hetzelfde als menstruatiebuikpijn. Dacht dan ook gewoon ongesteld te worden. Symptomen na nod: * De buikkrampen bleven aanhouden, nu gewoon constante druk in mijn onderbuik. * Af en toe een licht misselijk gevoel * Pijnlijke tepels * Stevigere borsten
Nou echte symptonen had ik nog niet geloof ik. Maar nu ik er over nadenk wel: Voor NOD: Ik had gedroomd dat ik positieve testen had. En ik had heftig brandend maagzuur 2 Dagen voor de test: Ik was echt kapot na mijn werk was echt zo moe dat ik tijdens mijn favo serie in slaap viel op de bank. En dat heb ik nog nooit meegemaakt. En owja s' nachts niet makkelijk in slaap kunnen vallen. En gister had ik steken in vagina ,, toen dacht ik ik moet testen. En ik lag gister rond half 3 op bed en werd om 9 uur vanzelf wakker, en dat vond ik heel erg vreemd . En vandaag dus getest en posiitieff
Mijn symptomen voor NOD: Geen witverlies krampen in onderbuik, maar niet te vergelijken met ongi krampen moe hoofdpijn misselijk Na NOD: Nog misselijker niet meer tegen bepaalde geuren kunnen geen zin in eten/drinken dat ik vroeger superlekker vond doodmoe hoofdpijn krampen in onderbuik lange rugpijn niet weten hoe mij te leggen in de zetel, bed veel dromen en onrustig slapen vroeg wakker worden