Voor NOD: Af en toe steken in me linkerborst Geen menstruatieklachten wat ik normaal wel heb Vaker plassen Dag NOD: Die nacht gedroomd op een knaltest Geen menstruatie te zien Harde ontlasting 1 dag na NOD: Knal positieve test Opgeblazen gevoel Harde ontlasting Rommelende darmen Af en toe steken
Symptomen sinds eisprong tot nu (nod 2 dagen geleden) Onwijs pijnlijke borsten en best wel gegroeid Steekjes in onderbuik Opgezette buik Buik rommelt Bij vlagen erg misselijk, meerdere malen per dag Bij vlagen emotioneel, zomaar een brok in mn keel als ik iets leuks of liefs zie Veel trek, meer eten Vaak warm hebben, soms ineens koud Dacht dat ik weer gewoon ongesteld zou worden, maar... Een positieve test op de dag dat ik met duphaston en daarna clomid zou beginnen. Zo blij!! Hopen dat het blijft zitten!
ik ben nu anderhalve week overtijd en heb deze syptonen Misselijk(met vlagen niet kotsen) Buikkrampen (onderbuik) een beetje gevoelige borsten duizelig heel erg moe een beetje slijmverlies veel trek emotioneel vaak warm soms koud ik heb wel een test gedsaan maar die was negatief (middag urine, maandag 8 april) hoelang moet ik wachten voor een nieuwe test?
Wie herkent hier het fenomeen troebele urine? Ik heb geen blaasontsteking, want ik plas niet veel, geen kleine beetjes, geen pijnbij het plassen of koorts etc. Ik loop zeker 2 weken met klachten zoals liespijn (links), zeurende buikpijn/opgezet gevoel, met vlagen misselijk en ben mezelf een beetje zat! (kan niks vinden om aan te trekken, vind mezelf lelijk, te dik etc). Ik slik nu een maand Etos Zwanger Worden capsules, heb het vermoeden dat mijn lange cyclus korter zou kunnen zijn hierdoor, en ik dus een eisprong heb gehad. Maar nu valt me op dat ik troebele urine heb. Mn testjes zijn tot nu toe negatief, maargoed, ik weet ook niet wanneer mn eisprong is geweest, óf ie er is geweest, en wanneer mn NOD dan is...
Hier bijna idem op wat dingen na. Had gisteren ongi moeten krijgen. Kan vandaag ook nog maar net nog niks te zien. Twee testen negatief gehad maar voel me zo anders. Niet met ochtendurine getest overigens. Afwachten maat weer!
Ik had ook deze symptomen alleen niet misselijk, ja heel af en toe maar niet kotsmisselijk. Ik was een week over tijd en test gedaan, deze was positief. begin januari ook dezelfde symptomen 3 weken overtijd en negatieve test. Ik test altijd met ochtend urine. wens jullie veel succes.
Mijn symptomen vanaf 5 dagen voor NOD: - sterkere reuk - heel veel afscheiding - af en toe hoofdpijn - lichtjes misselijk - met opstaan flinke steek in m'n lies - ongikrampen - plopjes Na NOD: - misselijk - sterkere reuk - veel afscheiding - beetje moe - ongikrampen en wat steekjes hier en daar
Zaterdag testen!! (Maandag duidelijk posi getest maar keek pas 25 min later op het testje ipv 10 min) -diarree al een hele week -bruine afscheiding/beetje bruin bloed soms -trekjes in de liezen af en toe -vlagen van supermisselijkheid Nog even afwachten laat de uitslag zeker weten!
voor nod en na nod gevoelig borsten en zijn voller en groter geworden boeren en winden laten gaat me gemakkelijk af haha minder trek in kaas wat ik normaal veel at bij me vorige zw schap ook en week geleden me benen geschoren en kan het nu weer doen bij me vorige zw schap hoefde ik het 9 mnd niet!! was al geen zoetekauw en nu ook niet liefst eten met zout of kruiden erin! dat was het valt mee gelukkig p.s meer mensen last van snelle haargroei of gehad ??
Ongelofelijk in de eerste ronde raak, na 2 negatieve testen vanmiddag een positieve in handen! Het is pril : 4,5 week zwanger nu. Voor nod: Zere bovenbenen (eerste symptoom) Pijn bij vrijen Geen puf met sporten 5dpo pukkeltjes op borsten, nooit eerder gehad; iewl 6 dpo s' nachts wakker geworden met kramp Vanaf 6 dpo last van darmen Vanaf 7 dpo buikpijn! Steken, plopjes, krampen; vooral rechts en rechter lies Vanaf 7 dpo sterk ruikende urine Vanaf 10 dpo verkouden en zere keel 12dpo borsten; zwaar, rond en jeukend op zijn tijd. Steken in tepels. Vanaf 12 dpo ook blauwe adres op borst 13 dpo negatieve test cb vroege test Na nod: 14 dpo/nod kramp! Zette niet door; voor het eerst klein beetje witverlies 15 dpo negatieve test cb vroege test, misselijk, zere borsten, aders nog zichtbaarder 16 dpo misselijk, metaalsmaak na kokhalzen 17 dpo al het voorgaande en positieve test!! (Geen ochtend urine) kv 2 v 5, geen wortels meer lusten ;s Ondanks nega testen weten dat ik zwanger ben! Mega vrolijk, de hele dag. Daarnaast sliep ik vanaf de innesteling of heel slecht of overdreven vast. Ook een aantal dromen gehad, maar weet niet of dit een kenmerk is. Wat mij opviel is dat m'n ogen anders stonden, ook zie ik nu veel meer de trekken van m'n moeder in m'n gezicht. Vaag?! Ik heb dit forum uren doorgelezen dus ik hoop dat iemand er iets heeft! Allen bedankt. Degene die nog in onzekerheid zit: succes!!!!
Voor NOD; - Vreetbuien - 3 à 4 dagen na dpo buikkrampen c.q. zeurderig gevoel. Dit 3 à 4 dagen lang. - Extreem emotioneel. Weet nog dat ik 3 dagen voor nod vreselijk moest huilen bij het programma van Obese haha. - levendige dromen - pijnlijke ogen (prikkelig) - (licht) gevoelige borsten Na nod; - opgewekt en vroeg wakker - trek in ander voedsel - koffie vond ik niets meer - moe -kortademig
6 dpo : steek linksonder mijn buik 9 dpo: wat misselijk 10 dpo: duizelig 11 dpo: ongesteldheidsgevoel 12 dpo: veel witverlies, getest licht positief 13 dpo: nog steeds ongesteldheidsgevoel en last van mijn darmen, iets gevoelige borsten. 14 dpo: (vandaag) : Positieve test
Hai, Ik hoop dat ik hier met mijn vraag terecht kan... ik ben nieuw Bij zwangerschapspagina dus moet alles nog even uit vinden. Vandaag is de 8e dag voor mijn nod. En ik vroeg me af of ik nu al iets kon voelen? Men innesteling was zaterdag ongeveer volgens de berekening van mijn apje. Ik heb vandaag erg last van men liezen en heb last van buikkramp. Ben ook erg moe EN heb vandaag een middag dutje moeten doen. Nu ben ik bang dat ik zo graag wil dat ik zwanger ben dat mijn lichaam me Voor de gek houdt. Ook heb ik slierterige slijmerige draden afscheiden. Doorzichtig. Herkent iemand die bij de eerste zwangerschaps symtomen en kan het al dat ik Wat merk? Ik hoop het zo!!
Beste Laetitiaa, Niet om je valse hoop te geven, maar ik heb vanaf dag 1 van de innesteling gevoeld dat er iets anders was met mn lichaam. Nu ken ik mn lichaam echt heel goed en weet ik wanneer t wel of niet echt goed zit. Ik had in ene krampen die ik normaal nooit had en meer afscheiding. Gisteren heb ik positief getest (op mn NOD). Hoop van harte dat jij ook zwanger bent!! Ik heb veel meer trek (al bijna een kilo aangekomen), slaap wat meer, en heb krampen in mn buik. Niet te misselijk, gelukkig!!
Jaaaaaa ik mag ze nu ook opschrijven! Voor NOD: Op dag 10 en 11 na ovulatie (dag of 3, 4 voor NOD): mega ongi krampen, dacht dat het game over was maar geen bloed Koffie smaakt niet meer Borsten zijn gevoelig als ik erin knijp, heb ik normaal nooit! Snel buiten adem Vanaf 2 dagen voor NOD: gekke buikpijn. Zeurend gevoel links onderin bij lies, straalt uit naar bovenbeen. Beetje lage rugpijn. Niet heel erg pijnlijk maar wel aanwezig, meer zeurderig gevoel. Af en toe ook algemeen zeurderig gevoel in baarmoeder, maar anders dan ongi krampen. Nu twee dagen na de eerste positieve test en ik voel me super! Heel erg blij natuurlijk. Verder nog nergens echt last van, maar dat komt misschien nog! Maar ik voel me super bevoorrecht en dankbaar dat we dit mogen meemaken. Na 7 rondes heb ik alleen maar meer respect voor meiden die al lang bezig zijn of in de MMM zitten. Ik duim voor iedereen dat de wens snel mag uitkomen!
Goedendag! Hier nog een meelezer. Gister was (vermoedelijk) 3 dpo en had ik ineens een felle steek onderin mijn buik. Ook heb ik al dagen last van veel witte afscheiding en lage rugpijn. Wie had dit ook en was zwanger? Heb ook een zeurderig gevoel in mijn buik al dagen .... echt een zwaar gevoel. Ik lijk het te herkennem van mijn eerste zwangerschap maar misschien houdt mijn lichaam me voor de gek??
Hoiiii, Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Het is zo spannend. Het is onze eerste zwangerschap en bij ieder steekje denk ik, is dit normaal? moet ik me zorgen maken? Het is zo onwerkelijk!! We kunnen het haast niet geloven na 4 lange jaren en 2 zware icsi behandelingen zijn we eindelijk zwanger. Mijn symptomen zijn: * Gelukkig gevoel ( als iemand vraagt hoe gaat het dan moet ik lachen en denk dan jaaaa goedd!! Maar ja ik mag nog niks zeggen hihi) * Lage rugpijn * last van Beide liezen * vlak voor en na de test misselijk en dat word nu wat minder * Rommelende darmen *steekjes onder bij mijn darmen *steekjes in mijn beide zijden * Ongesteldheid gevoel *Ontzettend Moooeeeee!! (niet normaal... Gaap....) * De eerste week weinig bloedverlies maar bruin. (volgens het ziekenhuis heel normaal) ( maar omdat het onze eerste zwangerschap is maak ik me zorgen bij iedere bruine *veeg* en krampje!! * kokhalzen bij het tandenpoetsen *niks op de onderbuik kunnen verdragen * Sávonds is het alsof ik een harde bal in mijn buik heb, mijn buik is hard en ik heb een zwaar gevoel. * sinds een paar dagen iets gevoeligere borsten Kan het nog steeds niet geloven en soms denk ik, is het echt waar? En dan kijk ik weer even naar onze test! Dinsdag 21 mei mogen we naar het ziekenhuis voor de eerste echo, dan zijn we 7 weken. Spannend. Kan niet wachten, wil onze kleine zo graag zien. En wat duurt wachten lang zeg... Je moet natuurlijk veilig door de eerste 12 weken. @ sanne2011: Ik dacht dat krampen en steekjes niet goed waren maar als ik het zo lees, heeft iedereen wel een ongesteld worden gevoel, zoals ik ook, ik had geen felle steek, lichte krampjes en bij rust zakt het af... Ik had geen witte afscheiding maar weinig bruin bloedverlies en nu is het geel/bruinige afscheiding... lage rugpijn, Jaaa daar heb ik ook last van... Zeurderig gevoel ook, komt door mijn darmen die rommelen de hele tijd. xxxxx