Ik haal hem weer even omhoog, en vul gelijk mn symptonen in,.. Vind dit zo een leuk topic !!! . Voor Nod: -rommelende darmen -emoties alle kanten op -afscheiding wit creme,ig en meer. -pijnlijke tepels en borsten. -aderen op de borsten -onrustig en zenuwachtig gevoel -een gevoel van dat ik het zeker wist. -rommelende darmen -moeilijke stoelgang beetje verstopt.. -ongi krampen -lage rugpijn Nu: (ongever 4 wkn en 2 dagen) -pijnlijke grotere borsten, -steken in mn borsten, aderen duidelijk zichtbaar -ongi krampjes, -soms gewoon even niet lekker -duizelig / soms een beetje -rommelende darmen -behoorlijk wat afscheiding (voelt niet fijn!) -hoofdpijn -lage rugpijn -steekjes bij bm -moeilijke stoelgang -- tot nog toe nog geen echte misselijkheid.. Soms wel weeïg gevoel.. Hoop dat het hierbij blijft!!
Ik ben nu 4w6d zwanger, dit zijn mijn symptomen: - zwaar hoofd, duizelig en vermoeid, me niet zo lekker voelen - steekjes onderin - andere smaak en minder/geen honger - warm aanvoelen en 's avonds heel koud hebben - pijnlijke borsten - onrustig
Hallo, Ik denk dat ik ookw at verschijnselen heb maar ben nog niet zeker als ik zwanger ben Ik ben (alles in vlagen): misselijk maag die draait gevoeld at het eten tot in mijn keel blijft steken gevoelige borsten hoofdpijn zenuwachtig puntjes op mijn tepelhof witte afscheiding zeurderig gevoel zoals ik ongi wordt maar dan zachter zaterdagnacht is het allemaal begonnen ik hbe dan wakker geworden omdat ik misselijk was en hevig pijn in mijn buik zoals ik ongi moest worden en sindsdien alles in vlagen. Gisteren getest maar was negatief. Wat denken jullie?
voor nod eigenlijk geen symptomen , na nod; hongerrrrr aankomen zere borsten opgezette buik rommelen buik geïrriteerd slapeloosheid, vroeg wakker obstipatie
Ik had voor nod al last van heel wat kwaaltjes (helaas mk geworden): - misselijk - toch veel eetlust - vermoeider - maagzuur - pijn in mijn liezen - veel witte afscheiding - hele pijnlijke borsten - zichtbare aders - last van mijn darmen - donkerder en groter tepelhof en meer bultjes - last van mijn onderrug - opgeblazen buik - stemmingswisselingen
Voor NOD: Warrig Licht rommelende buik lage rugpijn soms kiespijn Nu op NOD: eigenlijk hetzelfde En vooral een heeeeel blij gevoel
Ik wist dat ik een + test moest hebben toen ik een pijnlijk gevoel kreeg in mijn baarmoeder en afscheiding bleef houden terwijl ik sinds de bevalling na mijn eisprong helemaal geen slijm meer heb (alleen tijdens en vlak voor eisprong). Dus toen de eerste test vaag + tot - was wist ik dat die nog wel + ging worden. En nu? Lusteloos.... en stemmingswisselingen. De eerste keer niet zo gehad.
Hier ook borst pijn... moet een sport bh gaan kopen of ze insnoeren want mn paard rijden doet erg zeer Verder opgezette buik (darmen?) En een beetje een ik moet ongesteld worden gevoel..
Waardoor ik wist dat ik zwanger was en moest gaan testen was toch wel het trekkend gevoel in mijn liezen. Die kwam ongeveer vijf dagen voor NOD. Nu 1 dag voor NOD het eerste misselijke momentje weer gehad. Duizeligheid (lage bloeddruk) Opgeblazen gevoel. Verder ben ik nu twee weken gestopt met de borstvoeding, deze was geheel verdwenen en nu komt er af en toe weer een beetje.
Wie heeft er tips voor opgezette darmen? Heb er zo last van, begint na de lunch en na avondeten nog erger. Lijk wel paar maanden zwanger dan! Voelt zo vervelend die darmen...
Mijn eerste symptomen ! Misselijk Lichtelijke buik gerommel erg gevoelige pijnlijke Borsten/tepels Moe Honger
ik heb niet hele duidelijke symptomen, -opzette buik, vooral s'avonds -rommelende darmen - wazige vlekken met kijken soms - hoofdpijn
Voor nod had ik enkele dagen knallende hoofdpijn, en mijn huid was mooier, voelde me beter dan anders, en in tegenstelling tot anders had ik deze keer geen menstruatiekrampen enkele dagen voor nod... had dus al een licht voorgevoel...
Eindelijk kan ik hier ook iets schrijven ipv lezen Voor nod: - hele erge darmkrampen, lag er wakker van en zelfs dag ziek gemeld op 10dpo (doe ik nooit) - slapeloos - heel moe paar dagen rond 9dpo, kwam ook door slechte slapen mss Verder geen klachten, zelfs nog hele dag gesport op 14dpo. Eerste dagen na nod: - soms erg moe in de middag - sliep gelukkig weer beter - steekjes en zeurende pijn in onderbuik en in regio darmen. Ook bij niezen echt felle steken.
Ik mag me hier ook eindelijk melden. Totaal geen kwalen anders dan normaal. Normaal gesproken heb ik altijd gevoelige borsten tot 2 dagen voor NOD, maar nu bleef dit wel aan. Maar de positieve test was een totale shock, echt niet verwacht, maar super blij natuurlijk. Dacht ook altijd dat ik het gewoon zou weten als ik zwanger zou zijn. Ben vrij sensitief, maar niet dus.
Help dames, heb een vraagje voor jullie. Mijn vriendin sinds vorige week is bang dat ze zwanger is van mij. ze is 6 maanden van de pil af en ben haar eerste partner daarna zegt ze... mijn vraag is hoelang het duurt voor de eerste symptonen verschijnen vind een week wel erg snel. Vorige week voor eerst met elkaar sex gehad en ze beweert dat bij een eerste zwangerschap de symptonen al na een week kunnen ontstaan eigenlijk al binnen een week bij haar. Is dat zooo?? en hoe is dat bij jullie? alvast bedankt voor jullie antwoord.
Zover ik weet kan je idd wel vroeg "dingen " merken Maar wat zijn haar symptonen ?? Ik voelde bij de 1 e zwangerschap ook "dingen " En nu voel ik die weer. Maar weet niet of ik zwangerben Je lichaam kan je goed "foppen" helaas kunnen velen daarvan mee praten daar over