zeer pijnlijke tepels oja en sinds gisteren misselijk (kan ook door de hitte komen) oja en nu al een kort lontje........
Rond eisprong: - steekjes in de buik, links onderin, cervixslijm - beurs schaambot, zere liezen, prikjes in de buik, kloppend / zeurderig gevoel bij schaambot - pukkel op de kin, keelpijn 2 DPO - weeig gevoel in de keel/maag - iets opgezette buik, niet fijn om op te liggen - zeurderig gevoel in de buik - vettere huid in het gezicht - zeer bekken - kort een ijzersmaak id mond - minder smaak id mond 3 DPO - hoofdpijn - baarmoeder nog steeds hoog (dag 5 op rij) - keelpijn weg - have seconde steek id buik smiddags - druppel melk uit rechtertepel - opgeblazen buik s avonds 4 DPO - hoofdpijn - grieperig gevoel - bm nog hoog (dag 6 op rij) - opgezette buik - weinig ruiken / proeven - ijzersmaak - opgeblazen buik - vaker plassen 5 DPO - veel gedroomd die nacht - vaker wezen plassen dan anders - meer speeksel - zeurende liezen met uitstraling naar de bovenbenen - zeurend gevoel id buik / achter schaambot 6 DPO - zuur / brandend gevoel id keel na wat te hebben gegeten - ijzersmaak - meer speeksel - vaker plassen - zere liezen - gevoel dat er iets uitloopt van onderen - jeukende buik van binnen - zeurende liezen / zeer schaambot 7 DPO - veel gedroomd - weinig symptomen - lijkt of het er van onderen uitloopt - zeer schaambot 8 DPO - zeurderig gevoel id buik - afscheiding - kokhalzen bij het ruiken van hondenvoer - veel en raar dromen - iets zeer bekken - iets zere liezen 9 DPO - vreemd en veel gedroomd - zeurderig gevoel in de buik - zuur / brandend gevoel in de keel na wat gegeten te hebben - veel afscheiding - buikpijn - soms gekriebel in de buik - zere liezen - zeer bekken tijdens het zitten 10 DPO - negatieve test (achteraf heeeeel erge tuurtest) - honger snachts - veel wakker gelegen - zeurderig gevoel id liezen 11 DPO - negatieve cb plustest - brandend gevoel in de keel na het eten - veel dromen - speldenprikjes in de zijkant van mijn borsten - borsten lijken iets voller - zeer bekken bij zitten en zere liezen 12 DPO - negatieve cb plustest lijkt positief?? - zere liezen met uitstraling naar de bovenbenen 13 DPO - positieve kruidvat test x2 !! 14 DPO NOD - met 4+0 een positieve cb digital met 1-2 weken zwanger! 4+1 - hcg waarde 65 (bloed geprikt) 5+2 - positieve cb digital met zwanger 3+!!! - vaak honger - brandend gevoel id keel na wat gegeten te hebben - soms zeer bekken - soms kokhalzen - bijtijds wat moeten eten - opgeblazen buik, vooral s avonds
Na 3,5 jaar ben ik eindelijk zwanger van ons eerste kindje via IVF. Ik had 6 dagen voor de testdatum 's nachts ineens ontzettende buikpijn, zo erg dat ik de hele nacht heen en weer gelopen heb. Ik kon niet naar de wc, echt last van obstipatie. De buikpijn bleef, maar werd wel minder. Zondag getest, een positieve kruidvat en een positieve digitale clearblue! Nu af en toe last van diarree, me algemeen niet lekker voelen. Heel af en toe een steekje aan de zijkant van mijn borsten. Overdag moe en 's nachts slecht kunnen slapen. Af en toe steken in mijn liezen. Verder vind ik het super spannend, ik hoop zo dat het kleine embryootje blijft zitten! 20 augustus hebben we de eerste echo.
Goedemorgen, Hier ook mijn symptomenlijstje: Lage rugpijn Rommelende darmen Doodmoe Zenuwachtig/gespannen gevoel Hele dag door lichte vlagen misselijkheid Zeer verminderde eetlust terwijl ik normaal als een bouwvakker eet Vanmorgen voor het eerst boven de toiletpot gehangen maar nog net niet hoeven spugen. Inmiddels ga ik bijna weer dus het wordt een lange dag vandaag
Ondertussen 35 weekjes zwanger maar ik wou jullie ook mijn eerste symptomen meedelen Ik ben een van die vreemde vrouwen die duidelijk de eisprong voelt ( echt een zeurderige pijn gedurende 7-8 uren ) 5 dagen na de eisprong, enorm veel wit slijmverlies ,(ook meer slijmverlies in de neus ) 8-9 dagen na de eisprong werd ik 'snachts wakker van enorme brandende tepel (rechterkant) , het was echt pijnlijk en had dit nog nooit gevoeld !! Heb een washandje met koudwater 2 dagen op mijn tepel laten liggen, nadien trok de pijn weg 11- 14 dagen na de eisprong: tepels werden pijnlijker ( maar dit gebeurde ook steeds wanneer ik mijn menstruatie zou krijgen, maar de pijnlijkheid nam niet af ) 18 dagen na de eisprong heb ik een positieve test gedaan
Hier ook eindelijk zwanger van de 2e IVF poging! Voor Nod; -jeukende branderige ogen -opgeblazen buik gevoel -vette huid -jeukende tepels -veel doorzichtige afscheiding -slapeloosheid en dromen Op Nod: -Heeel erg licht tuurstreepje -geen ongi 2 dagen na Nod positieve clearblue 1-2 weken en positieve kv test!! Nu, 5 weken +3 dgn : -Enorme opgeblazen buik, broeken zitten nu al niet meer lekker -vette huid, puistjes -lichte krampjes, steekjes, anders dan ongi pijn -sigaretten vind ik normaal lekker ruiken, nu stinken! -heel vroeg wakker en licht slapen -trek in van alles, zoals haring vanmiddag -last van mn darmen
Ik dacht eigenlijk m'n menstruatie te krijgen. Zon 28/7: Licht maar duidelijk kv test Ma 29/7: Cb 1-2 zwanger Di 30/7: Positief kvtest, maar geen knaller (test ook niet meer nu) Week voor nod: Pijn aan zijkant van 1 borst, veel wit rekbaar slijm. Nu: GRieperig gevoel, rommelende darmen, slap, moeilijk slapen (spanning waarschijnlijk), hoofdpijn, trekkerige buik, weinig energie, veel afscheiding, misselijk en moe. Zijn wel erg veel klachtjes als ik het zo terug lees, maar voel me lichamelijk niet in m'n hum
Pfoe, ik heb ook erg veel last van de eerste 'kwaaltjes'. Maar we weten waar we het voor doen. Ik heb o.a. last van: misselijkheid, maar niets eruit kunnen gooien moe buikpijn en opgeblazen gevoel. doordat mijn broeken niet meer lekker zitten. Heb nu een elastiek door het knoopsgat en om de knoop gedaan hele gevoelige borsten af en toe wat steekjes weinig ambitie om ook maar iets te doen....
misselijk,misselijk,misselijk!!!!! opgeblazen buik(enorm) constipatie mijn maag "rommelt"de hele dag alsof ik nog niets heb gegeten terwijl ik de hele dag eet(kleine beetjes wegens direct misselijk) ik walg van zalm die ik normaal héél graag eet,ook van koffie. ik heb zin in vlees(en ik ben een vegetarieer ) ik slaap onrustig en mijn pijnlijke borsten zitten steeds in de weg ik plas om de 15 minuten als ik moe ben (bijna altijd dus)krijg ik kou terwijl ik gruwel van dit hete weer elk gewricht in mijn lijf doet pijn,inclusief mijn vingers ik ben héél snel boos!
Mijn symptomen voor nod: - alleen wat ongi-krampjes af en toe Symptomen nu: - snel honger en knorrende maag - geur is veel sterker en van sommige luchtjes word ik misselijk - met vlagen wat misselijk maar wel nog te doen (niet hoeven spugen) - opgeblazen gevoel en rommelende darmen vooral 's ochtends - af en toe een soort lichte ongi-krampjes - erg sterke dromen - humeur is algemeen wel stabiel met uitschieters (snel kwaad/emotioneel) hm als ik het zo lees lijkt het heel wat maar voel me eigenlijk best goed! Mag echt niet klagen aangezien iemand in mijn vriendenkring pas is opgenomen int ziekenhuis wegens extreme misselijkheid!
wat leuk om zoveel herkening terug te vinden hier. Voor NOD eigenlijk geen rare dingen Na NOD * opboeren * jeukende tepel(s) * soms zuurbranden * lage rugpijn * Iets meer vermoeid * sneller iets moeten eten ivm ineens extreem diepzittend hongergevoel, alsof je maag samen wordt getrokken Er zullen nog wel wat symptomen bijkomen, 't is nu nog erg pril
Dit is mijn 2e zwangerschap vorige zwangerschap met 10 weken een missed abortion daar had ik heel veel sy tomen Voor nod: Zeer pijnlijke borsten Warme wangen En echt zeker weten dat het raak was Na nod: Voor het eten misselijk Als ik wakker werd een drukkend gevoel bij me onderbuik Pijnlijke borsten Ben nu weer zwanger maar bijna geen symtomen Voor nod: krampjes in onderbuik Klein beetje steekjes in borsten Na nod: Krampjes onderbuik Steekjes in borsten. Maak dus ook best zorgen of het wel goed zit...
maak je maar niet teveel zorgen(moet ik net zeggen)mijn beste vriendin is ook zwanger en voelt helemaal niets en is nu al 16 weekjes.prijs jezelf gelukkig
Ik mag er weer bij! Deze ronde had ik echt een hele pijnlijke eisprong. Nog nooit zoveel last van gehad. Na de eisprong had ik meteen het gevoel dat het raak was. Dag erna was dat weer over Eerste dagen na ei veel slijmverlies wat lijkt op vruchtbaar slijm maar toch wat steviger is (en ik herinnerde dat ik dat bij mn eerste ook had als een soort slijmprop) Alleen eerste week na ei wat gevoelige borsten gehad (zoals bij elke cyclus). Daarna voelde ik ze niet meer. 5 dpo menstuatiekrampen en zeurend gevoel in buik en rug Vanaf 6 dpo tot paar dagen voor nod aanhoudende dunne ontlasting 7 dpo 2 uur wakker geweest 's nachts. Overdag misselijk. Veel en sterk ruikende afscheiding 8 dpo: droge ogen. Man valt op dat ik zo heet aanvoel (maar heb het niet heet). 9 dpo geen trek, beetje misselijk. 10 dpo ineens heel veel puistjes. Geen trek, beetje misselijk. Licht menstruatiegevoel. Licht streepje op zw.test in avond. 11 dpo-nod: af en toe misselijk, geen trek/vol gevoel in buik. Afkeer van koffie/koek/ijs en alles wat slecht is. Vandaag is Nod en ik heb alleen een opgezette buik en af en toe een verdwaald steekje in mn buik. Ik heb dit keer amper steekjes in mn buik of krampen in mn liezen. Wat ik normaal dus wel heb. Door het uitblijven hiervan ging ik vermoeden en dat het wel eens raak kon zijn.
mijn symptomen: 9dpo: verlies van heel veel wit slijm (slierten) 10dpo: gevoel dat me overviel dat ik zwanger was (positieve test bevestigde dit!) 11dpo: steekjes schaambeen, misselijkheid in vlagen, pijn in bovenbenen, diarrhee, puistjes 12dpo: misselijk, braken, nog meer puistjes !!!
Ik had voor nod veel dorst werd er s nachts wakker van. Ook om te plassen. Anders nooit. Opgeblazen gevoel. Heel alert wakker en snachts drukke dromen.
Voor NOD had ik las van wat menstruatie krampjes (zo voelde het iig) Na een positieve test heb ik daar nog steeds wel wat last van en ben zo ontzettend misselijk! De hele dag door... :-s soms trekt het even weg... maar is vaak snel weer terug! Ik hoop wel dat dat wat minder wordt straks.
Paar dagen voor NOD, wat wee gevoel op maag en brandende tepels. Nu 1 dag na nod: Misselijk bij lege maag gevoelige borsten opgezwollen en pijnlijke tepels vlees smaakt niet meer veel dorst