Zondag positief getest (zit in week 7). Grote, zware borsten. Af en toe een vlaag van misselijkheid. Honger!! Dorst!! En veel moeten plassen
Jeeej ik mag ook reageren in dit topic, na 8 rondes! Ik had altijd gedacht dat ik het van te voren al zou voelen of merken maar dat was helemaal niet. Ik was juist deze ronde heel negatief. ik heb zondag positief getest en ben nu 4wk+3 Mijn eerste symptomen: -veel meer honger -vaker plassen -zware "pijnlijke" borsten -meer zichtbare aderen op borsten -soort menstruatie krampen maar minder gemeen. -rommelende darmen -emotioneel!!
snachts niet door kunnen slapen om te moeten plassen... verder wat pijnlijke borsten en wat last van me onderbuik en heeeeeeellllllll moee verder gelukkig nergens last van
Ik heb nu idd ook meer last van rommelende darmen, misselijkheid is iets afgenomen, maar nog niet weg haha, borsten zijn ook gevoelig en geven soms wat steken. af en toe wat draaierig, weet niet of ik me daar zorgen over moet maken!
Oh wat leuk, ik mag ook schrijven Drie dagen voor NOD Ik werd savonds opeens erg misselijk, dat is met vlagen zo gebleven. Op NOD Licht roze streepje op toiletpapier Op en na NOD Overtijd zijn Misselijk met vlagen Misselijk door geurtjes (vleesafdeling supermarkt, BBQ, bier e.d.) Veel plassen En wat ik zelf het ergste vind: heel veel en snel zweten / transpireren..
Ik mag ook eigenlijk voor NOD Mega tepels Veel plassen Niet zo'n zin meer in koffie op NOD Iets afscheiding, met een rare bruine sliert erdoor een dag na NOD Een mooie clearblue die 2-3 aangaf
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik ben nu (itt de vorige keer) zo ontzettend moe! Ik sleep me door de werkdagen heen en op de dagen dat ik thuis ben slaap ik met mijn dochter mee overdag. Gelukkig is het een fase..
Hier ook net zwanger: Krampjes/krampen rond mn navel, ook veel nog daarboven Borrelen in mn buik Soms vlinder gevoel in mn buik Steekjes in mn rug, van halverwege tot beneden Veel honger! Heel af en toe vlaagje misselijk Alles pas na n dag of 3/4 na positieve test
Ik mag ook meedoen! Mijn symptomen zijn: Heel moe Zere borsten/tepels Steken in mijn onderbuik net als menstruatie maar dan minder. Rommelende darmen Last van mijn onderrug Misselijk in de supermarkt als ik rauw vlees zie, misselijk van aftershave, parfum en andere luchtjes, misselijk van koffie wat ik toch niet meer mag, en misselijk van mijn tandpasta. Veel transpireren en het heel warm hebben en dat terwijl de temperatuur buiten gedaald is. Verder gewoon heel gelukkig maar ook voorzichtig wachten tot de 12 weken bereikt zijn.
Wat ik me af vraag. Heb iets langer dan een jaar bv gegeven. Dl is nu 18mnd. Ik heb nu af en toeneemt gevoel als of ikeen toeschietreflex krijg! Herkent iemand dit die (pril)zwanger is??
Zwangerschap van mn eerste had ik de volgende symptonen: ( ff heel goed nadenken hoor) heel in het begin: - ongesteldheidskrampen -heel veel honger - misselijk - alles heel goed kunnen ruiken ( en soms dus misselijk worden van luchten) en toen ik paar weken was: - zere borsten - moe - heel de dag misselijk - grote blauwe aderen ik ben nu 3 juni gestopt met de pil. En heb de laatste week weer die klachten van heeeeeeeeeel veeeeeel honger hebben, misselijk en sommige geuren niet kunnen verdragen. maar goed kan dus niet geloven dat ik zwanger ben, want ben nog niet ongi geweest na het stoppen van de pil
2e zwangerschap! Voor NOD Misselijkheid heb af en toe krampen duizelig heeeeel veeeeel plassen en zere (.)(.) moe ruik alles veel beter constipatie Na NOD Met vlagen misselijk Af en toe krampen Soms duizelig bij te snel opstaan heeeeel veeeeel plassen Grotere en zeerdere (.)(.) Heel erg moe Ruik alles veel beter Constipatie, dan weer Diarree Rommelende darmen Veel slijmverlies Onrustig slapen Hele erge opgezette buik! Geen conditie meer...moe na een stukkie fietsen Vergeet alles momenteel Heel erg koud Trek in andere dingen
Ik mag me ook melden. Maar eigenlijk weinig symptomen. Gevoel alsof ik ongesteld moest worden (kramp vooral in onderrug), borsten die maar gevoelig bleven (ik slaap altijd op mijn buik en dat lag ineens niet lekker meer) en een beetje een soort van fladdergevoel onderin mijn buik. Voor iedereen die de moed weleens opgeeft... ik heb 2 jaar lang hier regelmatig op het forum gekeken en gedacht dat het het niet meer ging worden voor ons. Maar gelukkig na 2 jaar ineens spontaan zwanger ondanks overgewicht en te lage hormoonwaardes. Dus het kan, gelukkig! Nu hopen dat alles goed gaat.
Wat een leuk forum is dit! Al dat positieve nieuws! Voor iedereen die zwanger is: van harte gefeliciteerd en probeer er ondanks alle symptomen van te genieten!
Voor nod: erg klunzig! Liet van alles uit mn handen vallen. Tegen nod, last van lichtje krampen. Na nod: gevoelige boobs Af en toe wat krampjes Vermoeider dan normaal Verder eigenlijk nog geen klachten, maar wat niet is kan nog komen.
Ik ben nu 10 weken zwanger. Voor mijn NOD : - Koffie begon met de dag sterker te smaken. Ik lust het nu helemaal niet meer - zenuwachtig gevoel in de buik - Meer afscheiding - rond eisprong (en daarna) zomaar uit het niets moeten kokhalzen - Ik kon m'n buik niet meer intrekken - geen eetlust Nu: - ik ruik alles veel beter - ik kan alleen iets eten als ik op dat moment er ook echt zin in heb. Voor een hele week boodschappen in huis hebben heeft dus geen zin. - misselijk... En als ik dan boven de wc hang komt er alleen gal uit - opgezette buik en gezwollen borsten... Op mijn buik slapen voelt niet zo fijn meer - veel moeten plassen - minder kracht hebben - moe!!!! - geen augurken voor mij... De laatste 4 dagen zit ik aan de aardappelblokjes met vissticks, sla, gekookt eitje en een flinke scheut slasaus erdoor.... Jam jam
Ik had voor mijn NOD eigenlijk niet echt veel zwangerschapsverschijnselen. Ik merkte wel een paar dagen na mijn mogelijke bevruchting dat ik dikkere borsten kreeg, meer gespannen. En mijn tepels werden lichter van kleur en groter, ook zag ik een adertje lopen. Ik dacht omdat ik het zo graag wou, dat ik allerlei dingen zag, maar ben nu toch echt 5 weken zwanger! Nu last van meer pukkeltjes op mijn gezicht, grotere borsten en meer niet. Dus voor alle vrouwen die denken dat je veel symptomen moet hebben zodat je zeker weet dat je zwanger bent, ik had er amper wat, en ben het toch echt
O ja, laatst had ik een perenijsje, met echte peren erin verwerkt, en ik rook een soort ijzer. Mijn man rook aan het stokje en rook het na veel ruiken ook. Heb nu dus ook een sterker reukvermogen nu ik zwanger ben, haha