Hier ook geen bruinverlies of andere kwaaltjes dus maak je geen zorgen al zou dat moeilijk zijn als je mk hebt gehad..
- VOOR NOD: -gelijk na bevruchting zeurende buikpijn..lichter dan ongigevoel -kramp in benen -misselijk en overgeven -geen gevoelige borsten -meer plassen - gisteren positief getest! 4 dgn eerder... - zelfde als boven. ...helaas word ik steeds misselijker
Ik heb ook even me twijfels..k had een week geleden een paar flinke krampen..die ook weer weg trokken,vervolgens heb ik nu ontzettwnd zere gevoelige tepels,af en toe wat witte afscheiding,hoofdpijn,en me borsten zijn voller,het is volgens de app een week voor me nod..kan dit op zwangerschap duiden?ik heb ook met vlagen wat steken in me buik en me buik lijkt soms wat opgezet. Ik moet er wel bij zeggen is me derde maand zonder pil..dus gooi het maar weer op het ontpillen.. Mja volgende week zullen we het zien.. Groetjes romil
Hallo, Ik ben helemaal nieuw hier, maar misschien herkennen jullie je in mijn verhaal. Op 15 aug. werd ik ongesteld (zoals iedere 4 weken met het spiraal nog in) Ik heb 22 augustus (net na mijn menstruatie) mijn spriraal laten verwijderen. Op 23 augustus onveilig gevreeen. Op dinsdag 27 aug. mijn lh piek. Op donderdag 29 aug. voelde ik me heel erg beroerd, had veel ongesteldheidspijnen in mijn buik en was echt een beetje van slag. Op 30 aug. eind van de dag ineens een paar druppels helder rood bloedverlies. Tot op vandaag af en toe bruin bloed verlies, soms helemaal geen bloedverlies en één of twee keer een beetje rozig /rood. Ik heb last van mijn onderrug en zo'n zeurend gevoel in mijn buik. Moet ik er vanuit gaan dat dit nog een reactie is op het verwijderen van het spiraaltje of zou dit de start van een nieuwe cyclus kunnen zijn...? Ik kende voor het spiraaltje en ook tijdens het spiraal mijn lichaam en cyclus heel erg goed, maar nu ben ik echt in de war. Heb alle symptomen of ik ongesteld ben, maar dan zonder vloeien.... Kan me niet voorstellen dat het een zwangerschap zou kunnen zijn. Ik hoop dat jullie dit herkennen.
PS Ik weet niet waar die link vandaan komt of waar die naar toe gaat (-; Ik heb ook branderige tepels en ook dat heb ik nooit eerder gehad. Ik heb al wel twee geweldig lieve kinderen van 3 en 1,5. Moet ook veel plassen dus moet misschien ook even laten testen of ik geen blaasonsteking heb. Al heb ik geen pijn bij het plassen...
Mijn symptomen -Blauwe aders over hele lichaam -Steken in borsten -Ongigevoel -Cola smaakt naar modder/gewoon vies -Zeurende rugpijn -Emotioneel
Yes! Na vmk na 3 maanden weer raak: Heel anders dan de vorige keer: Voor nod: Alleen chagrijnig en 1 keer bijna out nadat ik later at (maar daar heb ik sws redelijk snel last van) Ongesteldheidskrampen, kort van duur en 1 of 2 keer per dag Na nod: zere borsten au! Krampen em steekjes Zere droge ogen That's all! Ging 4 dgn na nod maar eens testen omdat ik toevallig in de kruidvat was en jaaaaa hoor!!! Alle andere maanden voelde ik vanalles... Nu was ik er an overtuigd dat het niet zo was!
Voor NOD; Pijnlijke borsten maar nog te doen Met vlagen wat misselijk Ontzettend vaak plassen Zeurderig gevoel in onderbuik Steken in liezen en schaambot Na NOD; Super pijnlijke borsten Darmen die van slag zijn Last van stemmingswisselingen Erg moe Veel plassen Soms wat buikpijn en steken in liezen en schaambot Opgezette buik en groeiende borsten
Voor nod Vaak misselijk Pijnlijke borsten Maagzuur Steken onderin mn buik Na nod Erger misselijk Ontzettende pijn onderin mn buik Grotere borsten en tepels Moe Had 4 dagen voor nod positief getest
k laat het ook even weten: - pijntjes in onderbuik - Vreselijk moe - zere borsten ( voornamelijk met rennen) - af en toe een vlaag van misselijkheid - meer afscheiding - gevoel van opgeblazen buik 27/8 eerste IUI gehad, as dinsdag mag ik testen. Ik hoop dat het raak is. Liefs
Voor NOD: - 2dagen na mijn EI al menstruatiekrampjes - opstaan om te plassen - 1x opeens het zuur - pijnlijke borsten - 2dagen voor NOD al een duidelijke test Na NOD: - Dag na NOD een knaltest!! - Duizelig - pijnlijke en gezwollen borsten - Veel eten - veel lucht in de darmen.. dus veel windjes haha - opgezette buik (ook door darmen) - veel afscheiding
Bij onze dochter : Voor NOD - pijnlijke borsten Na NOD -pijnlijke borsten -avond misselijkheid -steken in de buik -braken Nu bij deze zwangerschap : Voor NOD -pijnlijke borsten Na NOD -pijnlijke borsten -ochtend misselijkheid -braken -steken in de buik
-2 dagen voor nod gevoelige borsten -2 weken voor nod al last van buikpijntjes -weinig eetlust -ben nu 5 weken soms het gevoel alsof je gewoon ongi word -2 dagen over nod tegels lichtgevoelig -rommelende darmen
voor nod : - vanaf eisprong al lichte krampjes - borsten zijn een klein beetje opgezet en gevoelig niet pijnlijk - 4 dagen voor nod redelijk duidelijke posi test - 3 dagen voor nod HCG 51 - 1x misselijk geweest - af en toe plots diarree - heel veel plassen - sneller moe dan anders op nod : - nog steeds lichte krampjes - nog steeds veel plassen - nog sneller moe
Voor NOD: - af en toe steekjes/kramp in onderbuik - heel moe - hele levendige dromen (terwijl ik anders niet droom/het me niet herinner) - weeiig gevoel - duizelig bij lang staan - geen zin in avond eten - snel geirriteerd, emotioneel - 9 dagen na TP een positieve test
Hallo dames ik weet me geen raad meer en dacht laat ik het eens van me afschrijven en kijken wat jullie ervan denken. ik ben vandaag 8 dagen overtijd heb altijd een cyclus van 30 dagen ben nu precies 1 jaar bezig, maar sinds gisteren alleen een beetje bruin verlies vandaag ook weer word niet rood zeg maar. afgelopen week vaak moe geweest en hoofdpijn gehad. Ik heb donderdagmiddag getest maar negatief. heeft misschien iemand van jullie hier ervaring mee?
Enige symptomen die ik momenteel heb is: Gevoellige onderbuik / bandenpijn. Middags en avonds heel erg moe!!
Ben nu 12 dpo. Had al week na eisprong: - gevoelige tepels vanaf de eisprong - misselijk wakker worden met honger - levendige dromen - smorgens vroeg/ snachts wakker worden - lichte steekjes in mn onderbuik Nu: - heftige krampen in onderbuik, wel vaak maar een paar minuten - opgezette buik - borsten zijn iets voller en tepels gevoelig - erg moe