Lees hier al 15maanden mee en nu mag ik eindelijk ook iets neer zetten Ik geloof het nog niet zo goed:0 Voor nod: - Duidelijk eisprong gevoeld - En sinds eisprong rare krampjes in me buik vooral rechts(waar me eisprong was) - heel veel pukkels vooral op me borst - 5 dpo heel veel afscheiding - vanaf 10dpo heel moe. - 11 dpo posi test waaahh - vooral voor het slapen gaan weer krampjes - slecht slapen maar kan ook doordat ik door het dolle heen ben - ruzie maken met vriend :0 Na nod: - nog steeds buik krampjes - broeken zitten niet lekker de knoop - sinds twee dagen hele erge rugpijn - borsten zijn wel ietsje groter en gevoeliger maar niet veel - beetje gelig afscheiding Zo is heel wat en bij iedereen anders maar ik had er heel wat aan jullie kwaaltjes die 15maanden
Het meiden, Ik heb sinds gisteren enorm gevoelige borsten, rommelende buik en ik kreeg me daar een steek gisteren! Nu vandaag nog steeds gevoelige borsten en men temperatuur is terug omhoog gegaan, 37,0 nu. Zondag was het mij niet duidelijk of ik nu wel of niet men eisprong had: ik had een positieve ovulatietest, maar ook men temperatuur was omhoog, 37,1. Normaal gaat je temperatuur de lucht in binnen 2 dagen na de eisprong, maar dan kon ik geen positieve ovulatietest hebben zondag. Dus weet ik het niet goed. Als het zondag was zit ik nu pas op 4 dpo. Maandag dan een temperatuur van 36,9, dinsdag en gisteren 36,7 wat mijn normale temperatuur is. Wie kan het raadsel oplossen?
LinsyVH, niet om bot over te komen, maar je kan beter even een eigen topic openen. Dit topic is puur bedoeld voor de meiden die zwanger zijn en hun eerste symptomen. Nogmaals, ik bedoel het niet verkeerd, maar hier zijn ze al vaker over gevallen in dit topic.
Voor de posi test (10 dpo): - branderige liezen - baarmoedermond bleef hoog zitten - innestelingsbloeding - menstruatiekrampgevoel - veel plassen - beetje zere borsten - waterige afscheiding Na posi test (10-14 dpo): - een enkele vlaag misselijkheid - moe - paar dagen flinke steken in liezen - af en toe lichte hoofdpijn - veel plassen - beetje zere borsten - en volgens mij begint de zwangerschapsdementie nu al want ik ben verder alle symptomen die ik eerder had bedacht van voor en na posi test vergeten
Vaak gelezen hier, veel herkenning de afgelopen week, maar niet gedacht dat het raak zou zijn. Mijn symptomen tot nu toe: - winderigheid - opgezette/vollere borsten - blauwe aderen op borsten - vanaf 4 dagen na de eisprong ontzettend borrelende buik - na het avondeten opgezette buik en ook echt last van de buik - vanaf +/-4 dagen voor NOD meer moe - af en toe wat lichte steken onderin m'n buik
Ik ben ook vreeeeselijk emotioneel. Huilen om de meest onnozele dingen... Vanmorgen nog, in de auto, was er een nieuwsbericht op de radio over die man die met ballonnen de Atlantische oceaan over wilde. Dat deed me natuurlijk denken over die film... Up... En voor ik het wist tranen over mijn wangen omdat ik aan die film dacht waarin dat echtpaar geen kindjes konden krijgen. Wist ook op dat moment zelf wel hoe belachelijk het was, maar kon me gewoon niet inhouden haha
Door jullie krijg ik goede hoop. Nu ook sinds gisteren ongi-achtige krampen op 7 of 8 DPO. Ik hoop het zo!
Voor NOD : steken in liezen , stijve tepels en soms ff inzinking Na NOD : nog steeds steken in liezen heel afentoe stijve tepels en vlaagjes misselijk , en soms ff inzinking
@ LyndsyVH, ik heb precies hetzelfde! Al 2/3 dagen krampen! Ik zou dan echt denken dat ik ongesteld ben maar er is niets, omdat mijn nod is volgende week zondag/maandag is. Echt heel spannend, vooral omdat ik na een poosje voor het eerst vanzelf een ei had!
Hallo dames, ik ben nieuw hier... spannende toestanden allemaal! Over 3 dagen NOD - pijn in onderrug - gisteren voor het eerst ineens plots zeer misselijk?? - wat zichtbare, hele fijne adertjes op mijn borsten? - af en toe vlekken voor mijn ogen - gevoel dat ik ongi moet worden..... - vet haar - gevoelige borsten... geen pijn maar voelt anders... - ontdekte wat bloed verlies in een laken Zou 't? Of houdt mijn eigen lichaam mij voor de gek? succes iedereen!!
Mijn eerste symptomen beginnen ook te komen! Rommelende darmen. Beroerd gevoel. Soms licht duizelig. Memstruatiekrampen, vooral 's avonds. Vermoeid zijn. Lage rugpijn. Gespannen borsten/gevoelige tepels. De symptomen wisselen elkaar gelukkig af! Niet alles tegelijk!
Even een vraagje: kunnen pijnlijke, zwaar aanvoelende benen ook een symptoom zijn? Mijn benen voelen echt als lood, lijkt qua gevoel wat op spierpijn maar het is toch anders (en houdt al 3 dagen aan)
mijn symptomen: Borsten zijn gegroeid en steviger af en toe een beetje misselijk veel honger maar geen trek moe
@Jolien; ik weet dat kramp wel voorkomt! Het zou opzich niet zo gek zijn, je lochaam vreet energie momenteel!
Ik weet niet of ik zwanger ben, maar ik heb allemaal rare kwaaltjes dus ik was benieuwd of het zou kunnen duiden op zwangerschap. Deze week of aanstaand weekend hoop ik meer te weten
Voor mijn nod had ik erge darm krampen en obstipatie en pijnlijke tepels. Nu 4 dagen na nog Ongesteldheids 'pijn', pijnlijke tepels en meer afscheiding.
hallo allemaal! ik moet zondag op maandag ongi worden. ik heb dezr symptomen: moe af en toe felle steken in buik soms veel afscheiding moeite met opstaan puistjes ohja en vlagen van misselijkheid. 1 dag hele dag misselijk ik heb vanochtend nog getest maar was negatief.. ik heb begin augustus een miskraam gehad met 6+3 weken. dus nu twijfel ik of dat de laatste bloeding wel mijn ongi was of dat ik het nog moet worden.. ik wacht nog tot mijn nod dan maar weer testen! voor de zwangere dames, GEFELICITEERD! en de nog niet zwangere, SUCCES! xx
Hier een dag voor NOD. Heb al drie dagen gevoel dat ik ongesteld moet worden. Steeds naar de wc omdat ik denk dat ik doorlek. 2 dagen hoofdpijn en moe.. Vanmorgen negatief getest. Pijnlijke borsten als ik erop druk.. Ben benieuwd of meer mensen dit hebben en eerst dag voor nod negatief testen en op NOD toch positief?