Al voor mijn NOD wist ik dat ik zwanger was. Ik had een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Heel moeilijk te beschrijven. Toen mijn eerste test negatief was, liet ik me dan ook niet van de wijs brengen. Dit was op een zaterdag. De woensdag er na had ik een heel licht streepje en de week door op een dikke roze lijn! In de zesde week begon ik last te krijgen van mijn borsten. Groter, zwaarder en gevoeliger. En ondanks dat ik kleine borsten heb, loop ik nu niet meer graag zonder bh. Zou hem het liefst met slapen ook nog omhouden. Daarnaast blijft het gevoel in de onderbuik. Nachtmerries, daar word ik helemaal gek van. Ik hoop dat het snel over is. Vermoeid. Waarschijnlijk het gevolg van de nachtmerries. 's Avonds op de bank val ik in slaap en ik ben 's ochtends vroeg wakker.
Dag 26. 2 dagen voor nod? -waterige afscheiding. -gespannen borsten met steken. -vreselijk jeukende buik. -zeurende buik met steken in lies. -Vlagen misselijk, koffie smaakt me niet.... Spannend.....
ik heb ook aardig wat symptonen. steekjes/ trekjes bij de baarmoeder, afentoe lichte rugpijn, sinds vandaag (6 weken en 1 dag) So erg misselijk dat ik gevoel heb elke keer moet overgeven . gevoelige borsten die ontzettend zeer doen , zowel de borst als de tepel , zo gevoelig nog nooit gehad , hoofdpijn , Heel erg moe eigelijk vanaf het begin al , ene moment goed humeur andere moment triest humeur .. vaak moeten plassen , wat doen jullie tegen de misselijkheid ? ensv. hahah nog paar dagen dan mag ik weer een echo, hopend op kloppend hartje.
Ik heb veel gehad aan deze lijstjes, dus misschien kan ik ook iemand weer helpen met mijn 'klachten' Een paar dagen na eisprong: een gek gevoel onderin mijn buik. Het beste te beschrijven als het gevoel alsof er continu een steentje of knikker zit (beetje vreemd). Ik had kleine krampjes. Een dag of vijf voor NOD: ik zat te eten met een collega (lekker broodje carpaccio voor lunch) en ik werd duizelig. Heel kort 'verschoof de hele wereld' en ik dacht dat ik mijn collega onder zou spugen als we niet gauw weer terug naar kantoor gingen. Heel vreemd. Die dag een extra gevoelige test gedaan, maar geen positieve uitslag. In deze dagen ook extra veel witte afscheiding en ik heb twee nachten heel erg raar gedroomd, echt nachtmerries (vreselijk!). Ik heb het ook twee dagen alleen maar koud gehad. NOD: een extra gevoelige test gedaan, ook geen resultaat. Inmiddels gevoelige borsten, maar die had ik met de ongesteldheid ook altijd. Na deze test had ik de hoop opgegeven trouwens. 6 dagen na NOD: positieve (digitale) test te pakken! Nu beetje moe, kribbig naar manlief, gevoelige borsten maar niet echt pijnlijk, iets meer puistjes, droge huis en nog steeds krampjes en witte afscheiding. Al met al had ik een paar dagen naar de eisprong al dat het anders voelde, maar ik durfde er niet in te geloven. Ik was bang mezelf voor de gek te houden en dacht ook dat ik dit deed door die twee negatieve testen. Manlief wist het (achteraf gezien) toen ik dat verhaal van de lunch vertelde! Maar goed...erg gelukkig dus nu!!! Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Oja, nog een aanvulling: ik had in de week voor NOD het gevoel alsof ik griep zou krijgen. En ik had ongesteldheidsklachten, die zijn er nu eigenlijk nog steeds....
overigens ben ik op moment hondsbroerd, kan niet echt functioneren de vk gebeld wacht nog dat ik terug gebeld wordt . !
Symptomen; - Moe, moe en nog eens moe. - Gevoelige, pijnlijke en vollere borsten. - Onzuivere huid. - Lichte hoofdpijn. - Licht gevoel in mijn hoofd. - Eetlust verminderd. - Vaak plassen. - Dikke, blauwe aders op mijn borsten. - Sterk de neiging om alleen maar gezond te eten. - Heel vroeg wakker worden. - Af en toe menstruatie achtige kramp. - Sterke reuk (maar of ik daar blij mee ben?) - Positieve test !! En volgens mijn man ben ik nu al een Pregzilla
Ik herken veel symptomen die jullie beschrijven, alleen heb ik een zeurende pijn in mijn rechter liesstreek. Het lijkt aan de oppervlakte te zitten, maar ben toch een beetje bang dat het de eierstok kan zijn. Wie herkent deze pijn?
Hallo Dames, Ik zit nu 4 dagen voor mijn NOD en durf gewoon niet te testen. A ik heb er nog maar 1 thuis en B bang dat het negatief weer wordt. Vanochtend getwijfeld om de test te doen maar besloten om maar gewoon mijn ochtendplasje te doen zoner test. Mijn symtomen sinds 1,5 week; Gevoelige onderbuik en sávonds lijkt het wel een ballon zo opgeblasen. Duizelig zo nu en dan. Zat laatst in de auto bij mijn man en wilde er zo snel mogelijk uit. Veel plassen en sóchtends opstaan met enorme volle blaas dat je het voelt. Met vlagen even misselijk Branderige ogen Met vlagen door de dag licht opkomende hoofdpijn. Niet jezelf zijn/voelen Sinds vandaag last van mijn linker onderbuik lichte onderrug pijn niet erg maar zeurderig en voelt het licht. Ging net de kliko naar boven brengen was helemaal ademloos Kortademig. Af en toe steekjes in je borst. Verder geen gevoelige borst die ik normaal wel heb ruim voor mijn ongi. Dat was het voor nu. Ik weet het is een hele lijst waarvan je zou aannemen dat het deze keer raak is maargoed je lichaam kan je goed voor de gek houden als ik meer berichten lees. Ik heb besloten om te wachten na het weekeinde om te testen. Mits ik dit vol hou
Eindelijk mag ik ook mee schrijven hier Voor nod: Au au borsten Aderen op borsten af en toe duizelig koud heel koud en dan warm heel warm Heel erg verstrooid Bloed bij tandenpoetsen rare smaak in me mond brok in me keel en zins een paar dagen heel moe smiddags
Het enige wat ik had voor NOD was dat ik smiddags heel moe was en elke dag 2 uurtje sliep in de middag. Sinds gister heb ik kramp in mijn onderbuik alsof ik ongesteld word, af en toe erg misselijk en duizelig.... Dat is het een beetje.. Heb geen zere borsten ofzo..
Het worden er steeds meer bij mij - Moe - Pijn in mijn liezen als ik veel gelopen heb - Grotere en gevoelige borsten - Misselijk als ik een tijdje niets eet of juist als ik veel eet Vooral die misselijkheid vind ik verschrikkelijk. Eet nu maar steeds kleine porties verspreid over de dag maar hoe moet dat bijv als ik morgen bij m'n schoonouders ben die nog van niets weten..
wauw leuk om te zien wat andere hebben, heb mij nog maar 3 dagen geleden positief getest maar gezwollen borsten zeer pijnlijke tepels menstruatie pijnen geen eetlust hoofdpijn ipv obstipatie juist prikkelbare darmen....
Vandaag pas positief getest, maar moet nu al veel naar de wc. Ook heb ik het ene moment enorm veel trek en vervolgens weer een onwijs vol gevoel. Maar als t hier bij blijft zal je mij niet horen
Ik heb er weer iets bij... heeeeele duidelijke aders op mijn borsten. Ik had ze al (omdat ik een erg grote boezem heb) maar nu heb ik echt van die dikke aders die gespierde mannen op hun armen hebben..
hoi dames, Ik ben nieuw hier. Althans, ik lees al een tijdje mee, maar heb nog nooit iets geplaatst. Allereerste gefeliciteerd voor degenen die toch zwanger bleken te zijn!! Nu ik: Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 29 dagen. Nu zit ik op dag 26. Ik heb vorige maand helaas een hele vroege miskraam gehad. Volgens de gyn moest ik het gewoon als een menstruatie zien, omdat het echt heel vroeg was en alles alweer goed schoon was. Nu zit ik heel erg te twijfelen, want ik heb weer heel veel kleine klachten, die ik dus vorige maand ook had. Ik weet dus niet of dit goed is of slecht. Ik heb sinds ongeveer een week last van: - witte afscheiding (niet extreem) - lage buikpijn, vaak linksonderin, soms ook rechts. afwisselend steken of krampen - moe en slaperig - erg koud hebben (slaap nu zelfs met pyama aan terwijl ik dat echt nooit volhoud) - met vlagen misselijk - af en toe duizelig (vooral in garages of op de roltrap) - rommelende darmen, ga soms zelfs vier of vijf keer naar de wc of weer bijna niet - pijn in mijn onderbuik als ik iets zwaars til of doe. - meer plassen dan normaal - af en toe een puist op gekke plekken, voornamelijk op mijn benen/heupen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vandaag een positieve test in handen. Deze maand eigenlijk niet verwacht want ik had alleen maar 'aankomende ongesteldheid klachten'. Cyclus van 28 dagen, deze maand ei op dag 15 (6 november) en ik denk een lf van 13 dagen zoals de maand ervoor. voor Nod: 1 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten 2 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten 3 dpo: niets 4 dpo: gevoelige zijkant borsten 5 dpo: niets 6 dpo: lage rugpijn 7 dpo: zeurende lage rugpijn, heel lichtroze afscheiding op toiletpapier ongikrampen 8 dpo: gevoelige zijkant borsten, chaggie en geirriteerd (PMS) 9 dpo: gevoelige zijkant borsten en PMS 10 dpo: hete handen en voeten 11 dpo: hete handen en voeten, PMS 12 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten, slaperig, lage rugpijn, gruwelijke ongikrampen 13 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten, zeer nat van het zweet wakker geworden, opvlieger,s de hele dag af en aan erge ongikrampen, opgeblazen. Temp gedaald naar 36.68 graden. Voelde echt als einde verhaal 14 dpo:hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten
Vandaag een positieve test in handen. Deze maand eigenlijk niet verwacht want ik had alleen maar 'aankomende ongesteldheid klachten'. Cyclus van 28 dagen, deze maand ei op dag 15 (6 november) en ik denk een lf van 13 dagen zoals de maand ervoor. voor Nod: 1 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten 2 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten 3 dpo: niets 4 dpo: gevoelige zijkant borsten 5 dpo: niets 6 dpo: lage rugpijn 7 dpo: zeurende lage rugpijn, heel lichtroze afscheiding op toiletpapier ongikrampen 8 dpo: gevoelige zijkant borsten, chaggie en geirriteerd (PMS) 9 dpo: gevoelige zijkant borsten en PMS 10 dpo: hete handen en voeten 11 dpo: hete handen en voeten, PMS 12 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten, slaperig, lage rugpijn, gruwelijke ongikrampen 13 dpo: hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten, zeer nat van het zweet wakker geworden, opvlieger,s de hele dag af en aan erge ongikrampen, opgeblazen. Temp gedaald naar 36.68 graden. Voelde echt als einde verhaal 14 dpo (NOD):hete handen en voeten, gevoelige zijkant borsten temp weer iets omhoog naar 36.73 graden. rommelende darmen 15 dpo: temp 36.88 graden, zwetend wakker geworden, winderig hete handen en voeten, opvliegers. Positieve testen! De symptomen hete handen en voeten, opvliegers, PMS, krampen in bm en zwetend wakker worden zijn bij mij echt tekenen van een naderende ongi. Ik had wel een beetje hoop door mijn stijgende temp maar mijn symptomen waren super verwarrend. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn lijstje, succes met zwanger worden!
Ik zit nog midden in een miskraam (sinds 1.5 week) maar ik zal toch even beschrijven waardoor ik gewoon al wist dat ik zwanger was voordat ik een test deed pijnlijke en gespannen borsten (nog nooit gehad) Moe Koud Ongesteldheidskrampen maagzuur duizelig