Voor NOD: _ verstrooidheid _sambal lasagne noemen _ pijnlijke borsten _ niet op de buik kunnen slapen Na NOD: _ af en toe steekje in de liezen _ kramp onder voet _eerder buiten adem _ vol gevoel/ballon in buik _veel plassen _ een vaginale schimmel (grrr niet leuk en erg irritant) _ trekkerig gevoel in linker bil
Voor NOD: - Veel Honger - Erg moe - Hoge temp - Zeer warm lichaam Na NOD: - Gespannen en jeukende borsten - Veel honger - Erg moe - Heel warm lichaam - Emotioneel, om alles moeten huilen - Opgezette buik - Veel last van groeiende baarmoeder
Voor NOD Meer trek in eten aders op borsten goed zichtbaar pijn in mijn ogen Na NOD enorme krampen in bovenbeen ( 4 nachten achtereen) jeukende borsten kramp in onderbuik veel plassen
na jaren hier de symptomen gelezen te hebben en daar hoop uit geput te hebben mag ik nu zelf mijn symptomen zetten voor nod: steken rond eierstok rechts wat meer plassen hele goede stoelgang 1x levendig gedroomd vol gevoel maar onverzadigd last van me onder rug licht positieve test Na nod: lichtelijk misselijk soms sterkere reuk minder trek in eten veel lucht boeren steken rond baarmoeder steken door me lichaam last van onder rug (gevoel van menstrueren maar toch anders) witte dunne afscheiding alles valt reuze mee
- veel plassen - opgeblazen gevoel in buik - rode wangen - droge mond - droge lippen - steekjes in de baarmoeder Gelukkig ( nog) niet misselijk.
Vanaf vorige week erg moe, grotere cupmaat, duizelig en raar gevoel in mijn lijf (beetje opgejaagd ofzo) en vandaag een positieve test! Succes allemaal, hier duurde het een paar maandjes!
Ik mag me nu ook hier aansluiten. Het begon bij mij na de 6 weken. Daarvoor heb ik niks gevoeld of had ik nergens last van. - Veel Moe - Vaak Koud - Veel plassen - Veel honger (vooral in de avond) - Meer afscheiding - Iets opgeblazen - Sterkere reuk - Vaak Jeuk - Vaker emotioneel - Van een droge huidtype naar normaal/vet ( voor mij een goed iets, soms wel pukkeltjes ) - Snel duizelig ( vaak tijdens douchen, te snel opstaan etc?) - Af en toe steekjes aan de linkerkant onder me buik - Af en toe rugpijn - Alleen misselijk als ik een maaltijd oversla, dus die sla ik niet meer over Ik had het erger verwacht maar het valt allemaal wel mee. Ik ben al blij dat ik niet de hele dag misselijk ben ofzo. Ik voel me prima
Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Morgen zit ik op 5 weken. Jeetje wat ben ik gelukkig en helemaal omdat ik 3 jaar geleden ontdekt heb dat ik chlamydia had. Weet ook niet hoelang ik ermee gelopen heb, kan zo maar 12 jaar zijn geweest, want zo lang had ik met mijn ex en hij was mijn eerste. Maar ja het is niet voor niets mijn ex laat ik maar zeggen . Heb lang in onzekerheid geleefd of ik wel zwanger kon raken. In de 5e ronde toch gelukt Mijn eerste symptomen waren: - Heel erg koud; - Pijnlijke borsten; - Steken in mijn onderbuik; - Meer trek in eten.
Ik had vannacht wel enorme steken in het midden van mijn schaambeen. Leek wel of ik door de grond ging. Ik weet niet of jij dit ook bedoeld melkchocolaatje. Het was echt een verontrustend gevoel. Het duurde ong. 5 minuten, zonder bloedverlies. Ben nu 5 weken zwanger. Iemand hier ervaring mee?
Hoi Ik heb mee gelezen maar ben nieuw hier vind het allemaal spannend voor jullie en mezelf ik vroeg me af of iemand van jullie ook een week voor nod een ongi gevoel had en blauwe zichtbare anders op borsten?heb 2 dagen lang gevoel gehad dat ik ong ging worden en ineens s dat weg wat kan dat zijn? Wie ook nog?of ervaring?
Ik ben helemaal happy vanmorgen positief getest!!!! Mijn symptomen begonnen al erg snel... Ik heb vaker gehad dat ik veel voelde, dus ik noem alleen even de meest opvallende/nieuwe symptomen... Zo voelde ik rond mijn innesteling en paar dagen daarna wat kriebels onder in mijn buik! Heel gek haha! Ook had ik sinds de innesteling voortdurend steekjes en menstruatiekrampen! normaal hield dit na een paar dagen op... En paar dagen voor/rond nod (twijfel nog over exacte datum) werd ik onwijs misselijk... 1x zelfs overgegeven, verder net aan niet en moest ik echt blijven liggen... Vandaag voel ik me wat beter, maar ik besef dat het echt te maken heeft met wat ik eet/drink en RUIK! Alles valt nu op z'n plaats... Ik ben een echte cola drinker, pff misselijk word ik er nu van! Ook heb ik een paar keer heel erg moeten huilen zomaar, of het gevoel gehad dat ik moest huilen maar dan lukte het niet? haha klinkt stom.. maar echt zo'n raar gevoel... Verklaarbaar nu! Whieeeee!
hey,... ik ben inmiddels al anderhalf jaar aan t proberen zwanger te raken,.. ik heb nu zoveel symptomen dat ik er in ga geloven dat het raak is. moet nog een week wachten tot mijn nod. de symptomen zijn: pijn in oksels,zijkant borsten. ineens heel veel plassen. erg veel last in me zij aan beiden kanten. liezen zijn gevoelig. plas ruikt anders misselijk kan niet meer op me rechterzij slapen dan word ik misselijk. normaal was me temp altijd rond de 36,6 en nu al n week 37,1 me evenwicht laat me ineens in de steek, sta constant te wiebelen. steeds een soort van valse lucht in me keel alsof ik moet boeren ( maar dat kan ik helemaal niet) ik probeer me eigen nog niet te blij te maken...want ik heb steeds de teleurstelling bij n negatieve test
Mijn eerste symptomen zijn.. Voor. NOD Zere borsten (heb ik ook als ik ongi moet worden) Ongi krampen en dat heb ik nooit voor mijn nod. Na NOD Positieve test Zere borsten Af en toe vlagen van misselijkheid Af en toe steekjes in mijn buik Jeukende buik Heel erg moe zijn de hele dag Heel vaak wakker in de nacht
Pffffff, ik ben me toch mooooooeeeeee! Was vandaag gaan sporten met een trainer, en ik raak na 1 x een gewicht optillen meteen buiten adem. En bij cardio werd hartslag direct 155 en daalde helemaal niet meer het uur erna. En ik ben niet megasportief of zo, maar het is nu echt helemaal niks.
Mijn eerste symptomen Pijn in mijn borsten Hartkloppingen Moe Onrustig slapen (doe ik normaal ook, maar is nu toch anders) Ontzettend snel honger, maar als ik dan wil eten ineens niet zo lekker in orde Eerste dagen steken links onder in mijn buik, de dagen erna menstruatiekrampen
Hoi heb een vraagje Eergisteren had ik erge steken in onderbuik en gisteren vlekje bruin bloed, geen rood of roze bij. Vandaag nog heel klein beetje maar dus ttl niet veel. Zit nu twee dage voor nod... Hoor vaak voorbode op menstruatie. Heb nu wat ongikrampjes, rugpijjn, zere tepels, gevoelige borsten, aders op borsten, emoitoneel, dromen, moeilijker slapen.... Hoge temp ( morgen nog eens meten! ), raar eetpatroon, snel moe, snel uitgeput na iets actiefs doen (hartkloppingen), vaker plassen Heeft iem hier posi ervaring mee?? Heb vorige maand mk gehad na meteen zwanger na pil. Had vorige keer ook wat die symptoompjes maar voel me nu anders...
Ook ik mag mijn eerste symptomen hier plaatsen Vrijdag positief getest. Ik dacht dat het weer niet raak zou zijn, omdat ik me niet echt anders voelde ofzo.. Voor NOD: Sneller emotioneel, snel huilen enz Een mooiere, gladde huid (dit viel mij echt op! Normaal voor nod last van puistjes omdat ik best wel een vette huid heb. Mijn vriend viel het ook op. Toen maar een testje gaan wagen en die was 2 dagen voor nod positief!) Na NOD: Nog steeds snel emotioneel, afgewisseld met heel vrolijk en blij zijn Nog steeds een gladde huid, mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien eigenlijk. Gevoelige tepels (zonder bh is echt echt een rot gevoel als het langs mijn kleding schuurt). Af en toe wat steekjes in mijn buik bij te snel opstaan of bepaalde bewegingen. Darmen zijn wat opgezet. Nog geen misselijkheid of pijnlijke borsten, maar misschien komt dat nog