Idd, had ik ook. Dacht ook écht, ik ben zeker niet zwanger want ik heb me toch al dagen ongi krampen, wordt het elk moment. Toen ze opeens weg waren en ik nog niet ongi was, testje gedaan en ja hoor . Ze waren achteraf toch anders die krampen, maar het lijkt er wel op. Heb er nog regelmatig last van trouwens!
Ik had dat ook drie dagen heel erg. Maar sinds gisteren over. Voel verder niks alleen af en toe last van mijn bovenbenen. ..
Zeer pijnlijke borsten maar dat heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden. Slecht slapen, elk uur wakker en vroeg wakker, Bloedend tandvlees. Toen heb ik een testje gedaan en positief!!!
Hallo dames! Ik had een paar dagen voor nod menstruatiekrampen. Ik sliep slecht maar was erg moe. nu zijn wel mijn tepels dikker en borsten aan de zijkant gevoelig. ik heb nu wel steeds lichte krampen heel laag in mn buik.. kan dit van de zwangerschap komen of is dit een teken dat het misgaat?
-Lichte krampjes. -Misselijk, vanaf dag 1 al. -Borsten gevoelig. -Stoelgang was zeer divers. -Opgeblazen gevoel. Ik dacht het gelijk al te weten maarja dat is nooit heel betrouwbaar als je graag wilt haha!
Zuurbranden! Terwijl ik hier medicatie tegen slik, omdat ik al jaren hier last van heb.. en nu had ik er opeens last van door medicatie heen.. terwijl ik dat al jaren niet had gehad
Hallo, Ik ben nieuw hier en heb ook last van erg gevoelige tepels, krampen, misselijkheid, moe maar al 5 dagen overtijd en nog steeds negatief test! Vorige zwanger schap nergens last van gehad.. Nu wacht ik tot het weekend met weer testen.
Spannend RoxyDeven! Ik hoop op een knaltest voor je dit weekend het kan nog! Zelf zit ik nu op 7dpo en heb krampjes onderin mijn buik. Normaal als ik ongi moet worden gaan deze krampen helemaal door naar onderen en kan ik nauwelijks zitten, maar dit voelt alleen voorin mijn onderbuik. Ik heb een goed gevoel over deze maand en vind het verschrikkelijk moeilijk om niet te testen! Durf eigenlijk ook niet te hopen, herkennen jullie dat?
Hallo Ff wat info vragen, op 31 jan had ik mijn eisprong en we hebben op 30 jan geklust, sindsdien voel ik vanalles, steeds kleine steekjes, lichte buikpijn en hoofdpijn. Vandaag zou mijn innesteling kunnen zijn en ik ben deze ochtend best wel misselijk opgestaan en af en toe gedurende de dag wel nog misselijke momenten, ook veel honger en maagzuur, rommelende darmen, rode wangen, warme opstoten en toch kou hebben. Zou dit eerder buikgriep ofzo kunnen zijn of mag ik hopen? Ik moet volgende week woensdag mijn NOD hebben...
Onrustig slapen, Steekjes in de lies en vagina.. Veeel meer trek als voorheen! Verder weinig! Ben benieuwd na NOD!
Jeeeej!! Ik mag ook hier wat schrijven! Ik zit nog voor NOD maar heb een duidelijke posi test gehad. - na eisprong enkele dagen last van borsten terwijl ik dat nooit heb - hoofdpijn (heb ik normaal nooit) - een zeer goede stoelgang (heb normaal altijd obstipatie) - op 7dpo een klein beetje bloed gespot (innesteling?) - geen trek meer in alcohol. - spierpijn in borsten - een dag heel erge ongi krampen gehad 7/8 dpo ging gepaard met lage rugpijn, dacht echt dat ik ongi was. - 10 dpo eerste licht posi test, meteen daarna werd ik misselijk en dat is met vlagen de hele dag aanwezig. - 11 dpo een duidelijkere test. Hiep hoi!
jaaa... eindelijk ergens waar ik anoniem mn dingen kan delen ... Ben 5 weken zwanger... Heb last van: veeell eten... zin in melk! pijn in onderrug. Pijn in onderbuik. pijnlijke borsten.. en super moe.. Nog niet misselijk......
Ik ben nu ruim 11 weken zwanger. Ben maar 2 keer misselijk geweest. Wel andere symptomen gehad maar wel heerlijk hoor dat ik die misselijkheid niet zo heb meegemaakt
Hallo Ik ben een mama van een zoontje van bijna 4 En ben nu zwanger van de 2e En maakte me een beetje zorgen om dat ik soort van menstruatie krampen heb en witte afscheiding En van me zoontje kan ik me niet veel meer herinneren ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger hebben jullie dat ook gehad Groetjes
Hoi Ik heb ook af en toe krampen maar geen afscheiding. Verder voel ik helemaal niks.. ene kant ben ik daar heel blij om dat ik me zo goed voel, aan de andere kant zou ik heel graag iets willen voelen.. heb wel paar dagen hiervoor symptoompjes gehad maar vandaag helemaal niks. ik ben nu 4 w 5 d. Gefeliciteerd in ieder geval!
Oh en nog zo'n dingetje. Erg emo. Ben om de haverklap aan het huilen de laatste paar dagen. Net zat ik nog te huilen om het einde van de film Free Willy. Hahahaha. En is pijn in de onderrug ook een zwangerschapskwaaltje of is dat gewoon een heel erg ding omdat ik m'n zoontje van ca 14 kg de laatste 10 dagen veel heb getild.
@Klaartje13. Zou nog even wachten tot je nod of misschien dat je zondag of maandag al kan testen. Afgelopen week was misschien nog te vroeg. Ik zou op 31 december mijn nod hebben en heb pas op 28 december positief getest terwijl ik eigenlijk al wist dat ik zwanger was door de symptomen. Nog heel even geduld dus. Je laat het wel weten hier he?!