de eerste zwangerschapssymptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fayy, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Het zou kunnen. Ik testte een week overtijd nog negatief. Toen even niet getest. Was nog niet zo lang gestopt met de pil dus dacht het komt vanzelf een keer weer opgang. Toch een week later (2 weken overtijd) weer getest en die was positief. Ik had nergens last van alleen dat ik niet ongesteld werd. Dus kan nog alle kanten op.

2. tam123

tam123 Lid

26 jan 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, Ik heb nu al heel veel gelezen op dit forum en ik zie steeds dat er heel veel vrouwen opzoek zijn naar de eerste zwangerschaps symptomen. Nu, mijn grootmoeder vertelde mij een verhaaltje toen ik zwanger was van mijn eerste. Omdat er in die tijd toen nog niet echt vrije access was naar zwangerschaps testen en veel vrouwen tijdens de oorlog opeens zwanger bleken van ''verboden kindjes'' hadden zij een zwangerschapstest die je al kon doen een week voor je NOD. Ik ga een link bijplakken van een site waar ik meer uitleg hierover heb gevonden. Ik kan enkel praten uit ervaring van mijzelf en een paar vriendinnen maar heb nog nooit een fout resultaat gehad. Het is allesinds goedkoper dan elke keer om zwangerschaps testen te hollen die uiteindelijk meestal maar positief testen na NOD. Je ochtend urine (bij voorkeur) hoeft wel niet naar het schijnt van je op in een GLAZEN POTJE, geen plastieken bekers dames!!!!! Je gaat naar buiten, doe dit aub niet in de badkamer. Je zet het glazen potje op de grond en je giet nu op je urine dezelfde hoeveelheid bleekwater. Ben je zwanger dan zal je urine opschuimen tot soms over het randje, ben je niet zwanger dan gebeurt er niets. Een heel oude test maar pas als die positief is ga ik langs de drogist. Daarbij is deze test veel gevoeliger want het vroegste dat ik hem positief zag gaan was 1.5week en half voor NOD. Op de website staan er nog een paar, maar die heb ik nooit geprobeerd. Let wel dames, zoals andere huismiddeltjes die je niet mag mengen met bleekwater geeft deze ook gistige gassen vrij daarom mag je dit niet in de badkamer doen, ga rustig naar buiten en doe het daar dan is er geen probleem. Het beste voor iedereen!!!! Homemade Pregnancy Test - Home Pregnancy Test With Bleach

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    altijd leuk om zo ook een keer te testen:D

4. tam123

tam123 Lid

26 jan 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja inderdaad :D en als ik sommige dingen lees kan zoiets nu echt geen kwaad want meeste halen zwangerschap testen in huis en gebruiken ze allemaal in 1 maal op :D test je rot zou ik zo zeggen op deze manier..

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    maar ja zou het echt zo zijn geloof er niet echt in tuurlijk het is niet voor 100 procent vertrouwd ..maar heb zo mijn twijfels....dus ik net savonds dus getest in een glas zelfde hoeveelheid urine en bleek en schuimen joh steeg zo over het glas heen ....vanmorgen had ik een negatieve test...ik ben benieuwd over morgen naar mijn volgende test als het nog nodig is ,...of het gaat kloppen of niet;)

6. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Na heel lang vooral te hebben meegelezen mag ik nu (weer) mijn eerste symptomen aangeven :D Vanochtend op wachtdag 9, (14 dagen pregnyl dus dat kan het niet meer zijn) een heel vaag, maar zonder-te-moeten-turen-streepje aanwezig. Ik heb 2 keer een miskraam gehad dus ik ben heeeeel voorzichtig blij :)
    De symptomen (maar ik gebruik ook utrogestan bollen dus daar kunnen ook een aantal vd symptomen vandaan komen...)
    - in de eerste wachtweek diarree (tja...sorry...)
    - met vlagen vaag misselijk
    - vroeg wakker en niet meer kunnen slapen
    - moe.... en warrig
    - sinds 2 dagen ONWIJS pijnlijke tepels..ja, alleen de tepels
    - aderen over mijn borsten
    - gerommel en steekjes in buik en lies
    - heeeele droge handen en lippen
    - rare, vieze smaak in mijn mond
    - koud..koud..koud.. en in week 1 had ik het juist heel warm..;)

Dit waren ze voor nu.. van mij mag er nog meer bij komen als dat maar betekend dat ik nu zwanger blijf :D Dit is onze laatste ivf-poging en we hopen erg op een brusje :)

7. tam123

tam123 Lid

26 jan 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

ik duim mee!!!!!

8. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik ben nu 4 dagen overtijd. Ik voel een aantal dingen. Kleine steekjes in mijn onderrug, ik heb geen eetlust, chocolade kan ik nu echt niet zien dat smaakt mij gewoon niet meer, ik ben heel erg moe, vergeetachtig en ik ben druk bezig met voor mezelf de baby kamer inrichten op papier, hahaha
    Zijn dit symptomen van een zwangerschap?
    Wij gaan nu eerst nog niet testen ivm de vele teleustellingen.

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha grappig, ik dacht dat ik de enige was, maar chocola heb ik ook minder trek in. Kan het wel eten, maar liever niet..

10. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland

Hahaha ja ik eet het wel. Klein stukje, maar walg gewoon van het idee dat ik chocola zal gaan eten. Bah! En ik eet nu liever een crackertje tussendoor... en smorgens kaal brood.

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha grappig..:p

12. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ja idd, maar jij bent zwanger zie ik, dus dan krijg je van die dingen. Ik ben overtijd en heb geen idee, hahaha.
    Maar kunnen die dingen symptomen zijn van een eventuele zwangerschap?

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja volgens mij kan dat zeker. Ik denk dat je over een paar dagen gewoon nog een test moet doen. Ik gebruikte die van Kruidvat 2 voor 5 euro.

14. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ja die heb ik ook altijd, maar waren altijd negatief. Haha dus ik heb echt geen idee. Mocht het dit keer ook niet raak zijn, gaan we de mmm in en eerste iui behandeling. Zo spannend!! Maar heb mijn zinnen daar op gezet, haha... hopelijk hielp dat een beetje.. hahaha

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    MMM, wat is dat?
    Ik testte ook pas laat positief dus het kan nog, zolang je geen bloedverlies hebt kan t nog..

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wil even reageren op het bleekwater verhaal. Heel enkel gebeurt het wel dat onze hond snachts een plas in de bijkeuken heeft gedaan. Als ik dan een fles bleek erover heen gooi om het schoon te maken, schuimt het urine vreselijk op............;) En mijn hond is niet zwanger!!!!

17. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Haha, dat bleekwater verhaal ga ik eens testen, ik werk in een dierenartsenpraktijk, genoeg urine voorhanden van dieren die wel en niet zwanger zijn. Kan ik mooi vergelijken met mijn eigen.
    Ik merk:
    - veel krampen/steken in mijn baarmoeder (waardoor ik elke keer denk, zie je wel, wordt toch nog ongesteld of in dat geval een hele vroege mk)
    - mijn borsten knappen nu al uit mijn C-bh'tjes (had D, toen heel veel getraind met hardlopen voor de halve marathon, dus toen ineens een C, gelukkig nog oude BH's bewaard haha)
    - Veel vaker last van mijn darmen
    - Af en toe misselijk (maar misschien is het psychisch, aangezien iedereen zegt dat je misselijk wordt...), met name als ik te lang niet eet.

@CHNTL ik duim op positief nieuws voor jou!

18. jessicalouter

27 jan 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1958 jessicalouter, 31 jan 2014
    Laatst bewerkt: 31 jan 2014
    Hallo,

Ik heb gister middag een positieve ovulatietest gehad.
    Dan ook savonds meteen geklust.
    Vandaag voor de nieuwsgierigheid weer een OV - test dr gedaan, toen was t streepje al minder donker.

Nu heb ik de hele dag al last van krampjes bij/in mn baarmoeder..
    Is dit mn eisprong geweest?
    Ook heb ik last van mijn tepels en witte afscheiding.
    Mijn buik voelt echt de hele dag al wat weeig aan.
    En zodra ik mn ontlasting kwijt moet doet het pijn in mn buik.. (sorry voor taalgebruik) :)

Wat denken jullie?
    Hoor graag iets terug!! :)

Groetjes jessica.

19. jessicalouter

27 jan 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ook heb ik trouwens last van wegslikken.. weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar net alsof er iets naar boven komt en ik het weg moet slikken. . Niet echt misselijk ofzo.. soms met vlagen... de melk smaakt me nu niet.. en heb steeds maar het gevoel dat ik moet poepen (grof gezegd)

Donderdag (2 dagen terug) had ik een positieve ovulatietest. . Wanneer was mn eisprong dan? Op donderdag en vrijdag hebben we geklust.. kan ik er nu al last van hebben?

Hoor snel wat van jullie!! :)

20. Mexxy

Mexxy Actief lid

1 feb 2014
    231
    0
    0
    werkzaam als pedagoog, coach en leidster
    Amstelveen
    Op NOD:
    Helemaal niks! Was erg vrolijk, en heb normaal zware PMS
    Had wel veeeel honger de hele dag