Binnenkort gaan we naar huttenheugte toe en we overwegen de meerdaagse plopsaland pas aan te schaffen. Alleen is mijn oudste zoon autistisch en overgevoelig voor geluid waardoor niet (zomaar) iedere binnenspeeltuin geschikt is. Dus nu vragen wij ons af: wordt in de plopsaland (harde) muziek gedraaid, en zo ja, wat voor muziek? k3 en dergelijke, radio of iets anders?
Er wordt in Plopsaland wel muziek afgespeeld. De muziek van studio 100; K3, plop, bobo, Anubis enz. De muziek is niet heel hard, maar wel duidelijk te horen. Er is ook een K3 disco, met veel flikkerlampjes en een verlichte dansvloer. Die lijkt me dan wat minder geschikt voor je zoon.
Ik weet alleen niet of die meerdaagse pas zijn geld wel waard is. Dochter had het na 1 dag wel bekeken en wou de volgende dag niet weer heen. Zij was toen 4.5 jaar.
Hou er wel rekening mee dat elke attractie ook geluid maakt. Zelfs de eendjes en de kikkers. Niet heel hard, maar je wordt wel van alle kanten omgeven met geluid. Een dag is echt wel voldoende. Onze kids, 6 en 4 kunnen zich daar van 11 tot 6 grandioos vermaken, maar dan zijn wij er zelf wel echt klaar mee
Ik zou niet voor een meerdaagse pas kiezen, maar online korting zoeken. Wij zijn er vaker geweest, maar met een middag waren wij wel klaar. Het is niet zo groot.
Oke. Dat is misschien wel een goeie. Dan gaan we alleen de laatste dag misschien, en neem ik voor de zekerheid gehoorbescherming voor hem. Geluid van attracties gaat wel maar keiharde muziek vindt hij moeilijk.
Het is niet keihard, maar wel veel in combinatie met het licht. Een meerdagenpas zou ik idd ook niet doen. Wij hebben zelf een keer via marktplaats kaartjes gekocht. Vind persoonlijk de entree prijs erg hoog voor wat je krijgt.