Meiden, ik zou graag mijn moeder verrassen om samen naar de musical bodyguard te gaan. Helaas vrij prijzige kaartjes... vind wel 10 korting maar hoop stiekem op een andere leuke aanbieding. Mocht je wat weten hoor ik het graag, mag ook via een pb. Bedankt
heb je al op marktplaats gekeken? Wij zijn gegaan met kaartjes van een vriendin die er veel gewonnen had via de postcodeloterij. Anderen gooien hun kaartjes op mp. En natuurlijk altijd nog mensen die onverwachts niets kunnen... misschien zit er iemand bij je in de buurt, zodat je de kaartjes op kunt halen, tegen een schappelijke prijs. Ik vond de zaal redelijk knus - dus je zit (bijna) overal wel goed. Wij zaten op rij 29 .
Via Eurosparen van Optimel krijg je een leuke korting. Ik heb toen kaarten aan mijn ouders gegeven via Optimel.
Top dankje wel! Scheelt inderdaad! Zal het in de gaten houden, de data's die er nu zijn kunnen we niet
Daar ben ik een beetje van genezen eigenlijk, een keer gehad dat we met kaartjes stonden en bleken ze gebruikt te zijn. Durf dat dus nu niet zo goed aan. Hoewel je dan wel op data koopt maar toch durf ik het niet zo goed. Wel bedankt voor je reactie!!