Centerparcs het Heijderbos

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by janette, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Wie is hier wel eens geweest?
    is het leuk met een jochie van 3?
    we willen ergens eind januari begin februari er evt heen...

we willen dan evt een VIP huisje nemen zag dat ze ook met zonnenbank/turksesauna waren heeft iemand daar ook ervaring mee...

hoor het graag

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    wij zijn daar in het voorjaar geweest .Mooi park maar niet echt geschikt voor kleine kinderen.Dit is meer voor kinderen vanaf een jaar of 6.
    (jungeldome en zwembad is echt voor de grotere kinderen)
    We wilden nog een keer in het najaar gaan en hebben toen het advies van een centerparecs medewerker gekregen om naar de erperheide te gaan .dit is speciaal ingericht voor kinderen van 1tm 3 jaar.

3. Domino85

Domino85 Bekend lid

Oct 17, 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ik ben er vorig jaar geweest, toen was ik nog zwanger.
    Ik denk dat je je wel vermaakt met de kleine, in de jungledome zal hij zijn ogen uitkijken.
    Dus ik denk wel dat het geschikt is voor je jochie!
    Bij het zwembad zit een peuterbadje, maar dat is meestal zo lijkt me...

Groetjes en veel plezier alvast

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    dank jullie wel voor de reactie
    peuterbadje vind teun niet leuk dobberd liever in het golfbad en gaat graag van de wildwaterbaan dus van dat zit het daar denk ik wle goed :)
    ja hij is een beetje vreemd maar met babyzwemmen zwemmen we ook in een bad van 140 diep, geen ondiep gedeelte erin dus denk dat hij het daar van heeft...

erperheide zijn we geweest maar vond dat ook niet echt speciaal voor kleien kids hoor

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Haha, grappig...ik ga de week van 4-11 december een weekje naar het Heijderbos! Lekker even met z'n drietjes eruit, voor ons ukkie zich aandient.....
    Ons dochtertje is dan 2 jaar en 2 maanden.
    VOlgens mij vermaken ze zich overal wel in het water!Erperheide kan ik me alleen nog extra voorstellen vanwege de Baluba (zo'n overdekt ballen/klim/glij-speeltuin!)
    Veel plezier!

6. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    erperheide kan ik dan ook alleen de baluba bedenken wat er extra is
    maar die was ook op bispingerheide, daar waren we in juni, maar Teun vind er weienig aan gaat liever dan nog een rondje zwemmen in de wiltwaterbaan....:D

maar was nieuwsgierig hoe het park er zelf uitzag en hoe het jungel dome was.....

maar kreeg net de nieuwe bijlage binnen zag wel dat dit 1 van de duurste ned. parken was....dus mss toch naar het Meerdal, ligt er ook vlak bij dacht ik zo

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij zijn er 2 keer geweest 1 keer zonder en 1 keer met kids maar kvind het een heel leuk park voor de kinderen is er ook genoeg te doen

Vip huisje is wel een aanrader kvind de gewone standaard huisjes te klein voor met kids zeker als je er een wagen en box nog in kwijt wil

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    wagen en box hebben we niet meer, wel nog de buggie maar die is klein op te klappen en evt tegen die tijd nog een kinderbedje maar tot op heden konden we die ook nooit knap kwijt en gooiden we de bedden op elkaar om ruimte te krijgen....en anders bouwen we de grote bedden dicht en slaapt hij daar op in februari is Teun alweer 3 dus dan moet het kunnen

maar er is dus genoeg te doen voor een 3 jarig jochie en om evt de hele week elke dag op het park te zijn.....

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik ben er vaak geweest zowel met als zonder kinderen. Laatste keer met een jochie van bijna 2 en die vond het fantastisch.

10. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Kijk anders eens op www.zoover.nl daar staan heel veel recenties.

11. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Heiloo
    heb alleen nog maar de 1e pagina gelezen en dat is toch helaas heel negatief.....

maar ga liever op jullie ervaringe af :)

Share This Page