Hoi allemaal ik ben een mama van een zoontje van 5 Eindelijk hebben we besloten toch voor een 2de te gaan Vorig jaar heb ik een gb ondergaan en ben daardoor 50 kg afgevallen Vorige maand gestopt met de pil en was afgelopen maand meteen overtijd Helemaal blij een test gedaan maar helaas geen positieve test Na een bezoek aaN de huisarts vertelde hij mij dat me cyclus is platgelegd door her afvallen en het nu afwachten is wanneer dat op gang gaat komen Ik had wel heel erg last van me borsten en hormonen en verwachte hij dat ik wel met een cyclus bezig was en snel een menstruatie zou gaan krijgen Nou heb ik vorige week wel wát gevloeid maar wel zo weinig zou dat dan een cyclus zijn is dat normaal na de eerste pilloze menstruatie? Iemand ervaring met zoiets Xxxxx
Hoi ik heb een gastric sleeve gehad in december 2011 ik heb het hier over gehad met het NOK. (nederlands obisitas kliniek) door het afvallen kan het indd wat langer duren omdat je hormonen even door de war zijn geweest en alles weer op peil moet komen. mvg