Vandaag een klein beetje bloed gehad. Maar voor de rest helemaal niets. Zit nu op dag 28 van de 34. Zou dit een innesteling kunnen zijn of een anderende ongi? Ik hoop het zo. Magf niet zeuren, ben pas in de 3e ronde voor het echie maar toch. Groetjes.
ja ik denk dat je het antwoord pas weet over zeven dagen . duimen maar. maar het zou de innesteling kunnen zijn................. groetjes mik
een innestelingsbloeding is meer uitzondering dan regel. Het is gewoon een kwestie van geduld meis... (helaas)
Thanx voor jullie antwoorden. Ik wacht het nog m,aar even af al denk ik dat het mijn naderende ongi is helaas.
't zou kunnen, maar ja....wat je al zegt: afwachten.... Misschien is je cyclus wel korter dan de vorige maanden en komen je door.... Sterkte met wachten hoor!
heb ik nu ook! gisteren echt een héél klein beetje bruinig bloed verloren, maar echt héél weinig! en dan niets meer... ik wordt helemaal gek van dat wachten!
Hoi, nou ik ben toch weer ongi geworden. Wel gekke ongi. Niet zo heftig als anders. Soms helemaal niets, soms iets meer en dan weer heel weinig. Niet iets wat op normaal lijkt. mensen die dit kennen? Heeft dit een speciale reden? Zwanger zijn is het helaas niet... Liefs.