De elektrische dampclub

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sydneys, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik denk dat de tabaksindustrie flink verliest. Ze hebben eerder de uitgeademde damp onderzocht en daar kwam toen uit dat het niet schadelijk was.
    Dus tja....hoe kan het dan dat het nu ineens wél schadelijk is...nu 1000000den mensen overstappen?
    Ik denk dat tabaksindustrie een flinke vinger in de pap heeft.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat was dus ook het eerste wat ik hier zei ;) Hoe kan het dat na herhaaldelijk onderzoek de damp niet schadelijk was en nu ineens wel....
    Daarom zei ik al: loopt de schatkist soms veel geld mis?

Ik merk zelf aan mijn lichaam al dat het beter is, hoesten is afgelopen, veel fitter en geen gepuf meer als ik de trap op loop ;) En ineens is het gevaarlijk en willen ze het verbieden, verbied dat ook sigaretten, want volgens mij is dat toch echt giftiger.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    NOS van vanavond was zo slecht nog niet..
    En natuurlijk is nicotine niet goed..
    En de verdere stoffen weet hij niet zegt hij, maar wil hij onderzoeken..
    Typisch gevalletje
    Arghhhhhhhhhhhhh daar gaat ons geld

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Toen ik de e sigaret bij de primera haalde vertelden ze me in de winkel dat het de laatste tijd heel erg op aan het komen was. En het was geen verkooptruck want ik had al betaald :p

Volgens mij is er nu iets wat echt werkt en de mond op mond reclame gaat als een speer, ineens beginnen teveel mensen met e roken of dampen waardoor de overheid hun geldpotje niet meer zo ziet groeien want op de e sigaretten verdienen ze niet veel.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Precies, maar ik hoop niet dat ze de verkoop nu ineens dan gaan verbieden.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee dat zou wat zijn.. ben je eindelijk van die sigaret af!
    In België is het alleen op recept te verkrijgen heb ik begrepen en in italie kost een flesje liquid 20 euro..
    Niet best toch!

Ooit een aflevering gezien van wat een roker de staat oplevert!
    Oplevert he.. dus niet kost..(minus zorgkosten enzzzzzz) nou geen wonder dat ze de zenuwen krijgen als iedereen opeens stopt

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Nouja! Ik heb er nu 1tje (wegwerp) gekocht en die doet het gewoon niet. Ondanks dat ik steeds hetzelfde merk gebruik is de kwaliteit nogal verschillend. Weet niet of ik het zo wel de moeite waard vind hoor.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Met die wegwerp heb ik geen ervaring, ik heb een hervulbare.

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Roken 2.0

Luister niet naar RIVM, neem een e-sigaret als je wilt stoppen met roken - Sylvain Ephimenco - TROUW

Vergeet niet dat de overheid 2 miljard verdiend aan de e rokers he en nu de e sigaret aan het opkomen is, en dit het enige is wat echt goed werkt, de overheid zijn schatkist ziet krimpen want op het e roken verdienen ze bijna niks

Ik heb het niet moeilijk om andere rokers te zien, alleen op het werk rook ik nog echte sigaretten en thuis 1 of 2 dus ik rook nog 1 tot 4 sigaretten per dag, eerst 20 tot zelfs 25

Maar ik hoest nu al niet meer en ik voel me fitter en ik krijg meer kusjes van mn bolleke dus ik hoop dat ik die echte sigaretten ook nog kan laten vallen want het is echt wel beter als roken ;)

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat voor clearomizers heb je?
    Moet je de hele clearomizers vervangen of alleen de coil?
    Je kan de e sigaret af en toe droogbranden dan verlengt de duur.

Naar het schijnt is die niet meer goed als je een verbrande smaak proeft

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt, hij wordt dan ontzettend scherp en smerig om te roken, echt, je merkt het gauw genoeg :p

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    anders spoel je hem even uit met water.. Doe ik ook wel eens tussendoor

13. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ben nu op eigen kracht gestopt. Stukje goedkoper dan e-sigaretten waarvan de helft het niet doet. Misschien had de winkel gewoon een slechte lading hoor.

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mamafaith.. Even laten uitlekken op wc-papier.. Dan droogbranden en dan heb je 3 trekjes waterpijp..

@birshit.. Welkom:) de biansi ken ik niet.. Zal zo even googlen

@wasmachine.. Zet hem op!

15. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Welke e sigaret raden jullie aan?
    Ben tijdens de zwangerschap gestopt, altijd moeilijk mee gehad, en toen onze dochter geboren was en in het ziekenhuis moest blijven van alle stress weer begonnen met roken. Nu zou ik het liefst overdag met zo'n ding roken en s'avonds en in het weekend dan nog gewoon m'n sigaretjes en misschien wel helemaal stoppen..

16. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Vandaag de e sigaret binnen gehad
    En snap er niks van maar er zit ook geen beschrijving bij misschien kunnen jullie helpen?

Ik heb het ampul gevult met de liquid
    Batterij hangt aan de USB lader deze brand groen dus naar mijn idee is hij dan vol
    Ik heb hem dus helemaal in elkaar gezet en NIKS nog geen brandent lampje of iets
    Iemand een idee wat ik verkeerd heb gedaan?

17. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    hallo, hier nog een damper:D
    ik heb sinds een maand of 5 de E-Roll van joyetech met de e-liquids van koko black.
    de fruitsmaakjes vind ik het lekkerst, maar niet de meloen brrr

ik rook nog steeds een paar sigaretten op een dag, want wil/kan nog niet helemaal zonder merk ik.:)

sinds dat belachelijke rapport van de rivm is opgedoken, kan ik mezelf maar blijven verdedigen tegenover anderen. word er stapelgek van!:x
    ten eerste is dat onderzoek gebaseerd op hele oude onderzoeken toen de e-sigaret nog niet zo goed ontwikkeld was en ze vallen vooral over het feit dat de liquid zo schadelijk is. ja, als je het zo opdrinkt, maar daarom zit er een veiligheidssluiting op de dop!
    ten tweede lopen ze nu gewoon heel veel geld mis omdat het steeds populairder wordt en mensen over stappen van de a-sigaret naar de e-sigaret. ze proberen het nu onder de tabakswet te laten vallen zodat ze er accijns over kunnen vragen...maar ja, er zit geen tabak in!:cool:
    kortom, hoop gedoe over niks....dampen is altijd nog stukken beter als roken er zit alleen de verslavende stof in en niet de kankerverwekkende stof.

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    5 keer op het knopje drukken om hem aan te doen;)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb de ego queen.. Bevalt me prima!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik moet me ook continu verdedigen.. Meer nog dan toen ik rookte..
    Helemaal gek word ik er van!

Deel Deze Pagina