Bij beide wel.. Zwoofs.. Mojito en cold rush Easyvapes.. St. Jose finest en brandy nut bridge Winkel.. Watermeloen.. Appel.. Kers..
Inderdaad, pas was ik op mijn werk aan het dampen. Twee rokende collega"s: Ooooh wat jij doet is ZO ongelofelijk slecht! NOG erger dan roken...... Jaja, denk ik dan, waarom hoesten mijn man en ik niet meer, waarom heb ik nu veeeeeeeel meer lucht, en waarom ruik in nu een stuk beter? Natuurlijk, helemaal gezond is het niet, want er zit nog steeds nicotine is, maar wel stukken gezonder dan een gewone sigaret. En ook ik ben ervan overtuigd dat dat stuk van de RIVM gewoon is geschreven uit angst dat iedereen overstapt en dat de regering accijns misloopt. Ik heb een tijdje terug een artikel gelezen, dat longartsen echt het verschil beginnen te zien en dat juist zij er heel goed over te spreken is. Mijn eigen huisarts juicht het alleen maar toe, ONDANKS het bericht van de RIVM, dat heeft voor mij meer waarde als zo'n rapport, waarvan je de eigenlijke reden van het schrijven wel kunt bedenken.