De ellende van....

Discussie in 'De lounge' gestart door Sylvia29, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hahahaha dat hadden wij hier een jaar geleden met de voortuin, ach joh schat, haal jij hem even leeg met een vriend en dan doe ik de rest wel.

Ik heb echt 5 dagen zitten hakken, stampen, hameren en planten en hij stond er dan naast met een biertje, en de buren die langs liepen maar zeggen tsjonge zeg....dat doen onze vrouwen niet...petje af hoor of gewoon: zo zo laat jij dat opknappen door je vrouw?

Ik vond het zalig, 25 graden en dan lekker bezig zijn, en na 5 dagen trots het resultaat bekijken, en nog steeds ben ik hardstikke trots als ik naar buiten kijk.

2. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ja dat is het leuke van zelf doen; het wordt precies zoals jij het wilt (man mag zich niet teveel ermee bemoeien, dan moet ie het zelf maar doen ;)) en iedere keer als je het ziet kan je weer een beetje trots zijn op jezelf :D

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als het om klussen gaat denken mannen het altijd beter te weten, terwijl ik al een aantal keer heb bewezen dat dat niet altijd zo is.

Erg irritant zeg!

succes ermee

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahhahaaaaaaaaa dat had ik dus ook vanochtend alleen ging het om ene rolgordijn!!!

nou er moest dus 1 rolgordijn opgehanden worden in maddi's slaapkamer. pfffff ik heb alle scheldwoorden die er bestaan wel 5 keer in 1 zin acher elkaar gehoord. hij maakte er ook nog combinaties van en af en toe zo een boos sarcastisch lachje..ik lag met maddi in onze slaapkamer op bed want hij was bang voor de boor maar wat was ik blij toen dat ding er eenmaal hing zeg hahahaa. tsjonge jonge, ik zeg niet dat ik het beter kan hoor het ziet er prachtig uit maar moest echt mn lach inhouden.

Deel Deze Pagina