hallo weet niet of ik het hier moet plaatsen maar anders sorry was net heerlijk aan het spelen met me meisje beetje kietelen enzo en toen maakte ze een onverwachte beweging en kreeg ik dus een behoorlijke schop in me buik daardoor . maar moet ik me nu zorgen maken, deed wel een beetje pijn maar heb nu nergens last van ofzo. gr veronique
Met 10 weken zwangerschap word je kleintje nog goed beschermd door de bm en je schaambot. Ik denk dat als je nu verder nergens last van hebt, je je geen zorgen hoeft te maken!
Pas na de 12 weken komt de baby boven je schaambot uit, daarnaast zit het in een zak met water, dus k denk dat het wel wat mee valt. Maar je kan natuurlijk altijd even bellen met je VK.
Niet over in zitten! Zelfs al zou je een kindertrap in je buik krijgen als je verder bent zit je baby alsnog goed beschermt. Krijg je een beetje bounce effect veert heen en weer
nee hoor maakt niet uit. Ten eerste ben je pas 10 weken en ten tweede zal je nog wel vaker een schop in je buik krijgen, ook als je bijv hoogzwanger bent. Mijn tweede heeft het allemaal overleefd
maak je vooral niet teveel zorgen want dat is nog slechter voor je beeb ik heb 2x een auto ongeluk gehad en daarbij was ik 2x 6 weken zwanger....en jawel 2x met mn buik op het stuur geklapt... :S maaar...2x helemaal in de stress gezeten en daarvan kreeg ik buikpijn...en jawel 2x is het goed gegaan...( uiteindelijk kan ik natuurlijk nog niets zeggen over hoe deze zw verloopt maar de klap heeft geen invloed gehad op de beeb!) die zit goed ingepakt in mn buik...
Hier een dochter die graag op mama's buik slaat en af en toe op gaat staan. Had hier een tijdje geleden ook een topic over geopend en iedereen zei toen dat het geen kwaad kon dus daar gaan we maar vanuit.