Hier vandaag weer een onzeker dagje. Heb wel het idee dat als ik stress heb dat ik dan ook niets voel/daar ook niet van kan genieten. Dus ik zit nu heel de tijd; kom op, geen stress, kom op baby wordt wakker en dat dan hardop...
Ja mijn dag begon ook onzeker, nu heb ik hem wel weer vaker gevoeld gelukkig. We moeten maar proberen optimistisch te blijven. Ik probeer ook telkens tegen mezelf te zeggen, als er echt iets mis was dan zou ik of een hoge bloeddruk etc moeten hebben (zwangerschapsvergiftiging) of ze hadden iets moeten zien bij de echo met 20 weken, want dan kijken ze ook of de baby goed beweegt en alles was in orde. Dus dan probeer ik tegen mezelf te zeggen: als het met 20 weken allemaal goed was, waarom zou het nu dan opeens niet goed zijn?
Dit zou door mij geschreven kunnen zijn! Echt, was net hetzelfde. Ging precies met cyclussen ofzo. Even heel veel beweging en dan weer wat minder. Zijn ook een keer of 3,4 hierdoor naar spoed getrokken (werd telkens telefonisch aangeraden door gyn) en alles bleek telkens oké. Maar het is zenuwslopend hé!
ben ook bij spoed geweest met 18 weken, vanwege stomme angelsound, kon het hartje niet vinden en voelde geen beweging
ja daar ja... stond er echt van te kijken, dat ik ineens weer bang ben voor alles net als in het begin van mijn zwangerschap mijnes was net erg actief.. nu weer in slaap gevallen.
Toch vandaag maar dinsdag naar het ziekenhuis gebeld omdat ik die dag de baby echt weinig voelde, wel 10x maar toch veel minder, ik kreeg een afspraak om vandaag langs te komen. Gelukkig waren ze heel aardig en hebben ze een echo gemaakt en hartfilmpje, alles zag er ok uit. Ben nu alleen wat ongerust omdat mijn bloeddruk opeens veel hoger was...ben ik meteen bang voor zwangerschapsvergiftiging omdat ik ook een aantal keren misselijk was deze week...
Gelukkig was er verder niks aan de hand! Hebben ze alleen verder geen actie ondernomen mbt tot je bloedruk? want het is wel vervelend dat je dan alsnog met een vervelend gevoel uit dat ziekenhuis komt!
Ja echt irritant, en nou zit ik te lezen over zwangerschapsvergiftiging en maak ik me nog meer druk, moet ik hiermee tot volgende week woensdag lopen... Ze vroeg of ik last had van tintelingen en hoofdpijn en dat heb ik niet, ik vraag me af of je last moet hebben van alle symptomen als je zwangerschapsvergiftiging hebt.
Vervelend zeg..... ik zit ook in onzekerheid... Nu voel ik mijn ukje wel heel de tijd... godzijdank... maar ik had al eerder aangegeven dat ik naar het ziekenhuis was geweest en ze hebben bloed enzo van me afgenomen... daar waren de infectiewaardes wat verhoogd.. nou dacht ik dat het van mijn oor kwam die zoooooooooooooooveel pijn doet en waar er ook een ontstekking in zit..en dan kon volgens de HA niet zo zijn... omdat het uitwendig is... Ik heb net voor de kweekjes gebeld en ik had een schimmelinfectie nou dat is ondertussen geholpen... dus de kweekje gaf dat aan maar verder was alles prima. De kweekjes voor Chlamydia en Gonoroe ofzo zijn morgen pas binnen huh?? dacht ik... ik heb al maanden niets aan seks gedaan dat zei ik net ook tegen de gynafdeling... en ze zei dat ik dat al een tijdje kon hebben WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH als dat zo is vermoord ik mijn ex.... maar denk het niet... Maar ja... dan zit die infectie dus nog in mijn bloed en moet ik verder onderzocht worden... ben bang dan mijn kindje dadelijk ziek word ofzo... vooral nu in de laatste weken...
Moeilijk he zwanger zijn? Het is helemaal niet zo makkelijk als ik dacht... het stomme is dat nadat ik die afspraak gemaakt had de baby gister en vannacht en vandaag weer heeeeel druk was, toen ze die banden om mijn buik deden zag ik mijn buik heen en weer schudden!!
ik hoop maar dat we gezond zijn, zou akelig zijn die laatste weken dat we er dan opeens achter komen dat we iets hebben
Zwanger zijn is geweldig, daarmee bedoel ik de ontwikkeling van de baby en schopjes enzo en je buik die maar groter wordt... maar wat er allemaal bij komt kijken is minder... je moet op zoveel letten... en dat is gewoon zo ontzettend K*T... Ik geniet de laatste tijd echt niet van mijn zwangerschap omdat ik het nu zo zwaar heb... Zeker met die rot oorpijn.... kon niet erger. Hahaha je kleine was waarschijnlijk geirriteerd door die doppen op je buik... hij was gewoon moe en wou wat rust nemen... en dan weer die lastige mensen die je buik zo gaan voelen en weer van die zware doppen op je buik.... vinden kindjes denk niet zo leuk. Mijn kindje gaat ook tekeer op het moment dat ik die banden met die doppen krijg. Ik hoop idd ook dat er niets ernstigs is... De HA dacht van niet omdat ik geen korts heb en me verder prima voel los van de oorpijn die me echt wel ziek maakt.... Hopelijk heeft hij gelijk. Straks mijn auto vol tanken voor het geval ik morgen hoor dat ik een of ander geslachtziekte heb, want dan gaat mijn ex eraan!
Poeh, dat zu ik ook niet weten, of je elk kenmerk moet hebben.... stel je vraag anders even aan de vk op deze site, en als je er echt mee zit, zou ik gewoon nog even telefonisch contact opnemen met je eigen vk.... anders duurt een week erg lang hoor!!!
ik had gisteren wel tintelingen in mijn armen.. of eigenlijk meer een verslapte arm... had even gaan kracht meer... en hoofdpijn... is eigenlijk meer linkeroogpijn maar dat komt door mijn linkeroor die zoveel pijn doet... oeeee, maar mijn bloeddruk was goed dinsdag en woensdag...
Het is zeker geweldig, en we moeten maar proberen ervan te genieten i.p.v. telkens zorgen te maken. Als de baby is geboren houden de zorgen natuurlijk niet op...ik denk dat ik echt een overbezorgde moeder word...
Als je bloeddruk goed is niet drukmaken, het is een van de belangrijkste symptomen volgens mij (de bloeddruk). Pfff ik hoop maar dat alles goed is..
hier nog een overbezorgde moeder... Maar ja deze kleine man is gewoon echt mijn alles...Ik houd er zoveel van... niet normaal... daar gaat die voetje weer op mijn zij ... zo lief... ik heb het trouwens vast kunnen pakken hahaha... zo piepklein...
Ja ik weet het, ik ben zo nieuwsgierig naar hem. Kan niet wachten tot ik hem kan knuffelen en onder kussen SMAK SMAK SMAK!!
Jeetje hij is nu echt zijn schade aan het inhalen zeg, hij begint telkens drukker te bewegen!! Ik zie nu echt constant mijn hele buik heen en weer bewegen! Wat maf he? Zo is hij een paar dagen heel stil en nu zo druk in mijn buik. Ik snap er niks van...
@Chica: wat goed dat je naar het ziekenhuis gegaan bent! En fijn dat het met de kleine helemaal goed is. Maar minder dat je nu bang bent voor zwangerschapsvergiftiging... Ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt. Ik had ook dat de dagen nadat ik aan de hartmonitor gelegen had, dat hij ineens veel drukker was dan normaal! Hier weer sinds gister een hele rustige baby... pffff Nou had ik eigenlijk een controle afspraak bij de gyn vanmiddag, had ik die verkeerd in mijn agenda gezet. Was ik een uur te laat en kon ik weer weg! Daar baal ik wel stevig van! Nu morgen naar de vk. Hopelijk doet die kleine vanavond nog even goed van zich laten horen, anders zit ik weer zo in de stress!