Zo trots!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Nog 3 dagen ploeteren en dan is het eindelijk zo ver!
    Mijn man is 2 jaar geleden begonnen met een universitaire studie en eindelijk is het dan bijna klaar!
    2 jaar lang heeft hij alles op alles gegeven om zijn studie te voltooien.
    Het was zwaar! Zeker ook omdat we in die 2 jaar ouders zijn geworden van onze 2e, we gingen verhuizen en dan ook nog eens 2 opnames van onze kleine meid.

Maar nu kunnen we bijna zeggen dat man geslaagd is voor zijn Master of Science!!!

En ook wel een beetje fijn voor mij want deze 2 jaar duurde best lang ;)

En nu hopen dat het man gelukt is en Cum Laude is afgestudeerd want dat is wat hij het liefst wilt!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.864
    113
    Super! Gefeliciteerd! Mijn man is nu bezig met zijn master chemie, alleen hij is net pas begonnen. Ik hoop over 2 jaar dit ook te kunnen melden haha. Want ja, hij is nog maar een half jaartje bezig, maar duurt al best lang.

3. wachtend

Ja het is echt wel een aanslag op je gezin en je normale leven vind ik!
    Heel vaak als hij vlak voor examens zat zorgde ik er ook voor dat ik weg was met mijn zoon zodat man ongestoord kon leren. Hij is zelfs een paar dagen eerder naar zijn examen plek gegaan (opleiding word in het buitenland gegeven) om daar nog te kunnen studeren. Maar eerlijk is eerlijk het was het allemaal waard!

Nu is hij bezig met de finishing touch op zijn scriptie en geslaagd is hij sowieso (studiepik!!) maar nu nog de vraag is het cum laude???

Jij heel veel sterkte de aankomende anderhalf jaar nog en mocht je even willen spuien kom maar privé hoor want ik weet dat het lang niet allemaal leuk is en ook soms verdomd zwaar want het gezin draait nu echt op jouw!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.864
    113
    Ik duim voor je mee dat hij Cum Laude is geslaagd! Is ook mijn man zijn doel, ook zo'n studiepikkie haha. Fijn eens herkenning te lezen, want in mijn omgeving vinden ze het allemaal alleen zwaar voor mijn man pff.

Maar nu iig lekker een feestje vieren lijkt mij!

5. wachtend

Nou eerst de studie resultaten bekijken haha. Maar geloof mij het eerste wat ik heb gezegd is fijn als je er nog een studie achteraan wil doen (voor 15 studiepunten meer mag hij zelf gaan lesgeven) maar dat doe je maar als beide kinderen op school zitten want ik vind het behoorlijk pittig met een peuter en een baby!

Maar master in de wetenschap is ook niet niks! Pfff wat moeten we met die knappe koppen he! En stel je eens in dat onze kinderen die hersenen ook geërfd hebben slik zullen we maar alvast gaan sparen? :D

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.864
    113
    Hahaha, ja, ik doe het ze niet na hoor. Mijn man is nu bezig met zijn wiskunde, pff. Maar de kids lijken het inderdaad over te nemen, dus alvast beginnen is wel nodig haha.

Al wil mijn oudste profvoetballer of kapper worden haha.

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat goed zeg!! Lekker genieten straks:)

Mijn man doet ook een studie naast zijn baan. Duurt 3 jaar en hij is pas een half jaar bezig. Dus duurt nog even voor hij klaar is:D
    Ik vind het ook wel pittig moet ik zeggen. Maar ben ook heel trots op hem dat hij het doet

8. wachtend

Ook niets mis mee :D hier hebben ze beide de technische computer kant van mijn man geërfd geloof ik :( man is erg goed met computers en beide kinderen hebben nu al de interesse. (Ikzelf weet niets van computers haha)

Deel Deze Pagina