Dit is de derde ronde na stoppen pil. Afgelopen 2 rondes eisprong duidelijk gevoeld naast de groeipijn. moest echt even gaan zitten van de pijn voor een half uurtje. Deze ronde, net nu we echt echt voor gaan, eisprong zelf niet gevoeld, wel een duidelijke lh piek (CB smiley en positieve dipsticks). Wel het zeurende gevoel gehad.. Hebben meer dames dit, eisprong de ene keer wel gevoeld en de andere keer niet? Ik ben zo bang dat ie deze keer helemaal niet gesprongen is .. We hebben zo ons best gedaan!
Ja herkenbaar, zo voel ik maanden achtereen duidelijk mijn eisprong en zo weer een keer niet. Afgelopen maand heb ik hem niet gevoeld maar in mijn tempratuurkaartje is hij wel duidelijk te zien.
Het wel of niet voelen zegt helemaal niks. Hier had ik soms een hele dag buikpijn en een andere keer voelde ik er totaal helemaal niks van. Maar in alle gevallen had ik gewoon een goede eisprong. Succes!
Ja ik heb zeker een eisprong gehad Ik heb ook alle klachten die ik altijd heb na mijn ei en slik of gebruik al 4 jaar niks meer dus ik twijfel er niet aan
Jaa hier ook. Donkere ovu testen maar voel niks en had het ook niet verwacht nu al (zid banner) dus weet het nu ook niet zeker of ei al gesprongen is
Nou hier leuk nieuws.. Ik voelde ook altijd mijn eisprong.. Die keer dat ik hem niet voelde en echt nergens last van had, had ik een positieve test!! Helaas wel geindigd in een vmk.
Ik voel meestal mijn eisprong, een enkele keer niet, bij de laatste zwangerschap heb ik niets gevoeld en zelfs geen zwangerschapskwaaltjes zoals zere borsten gehad. Zegt dus helemaal niks!
Ik ben er ook zo bang voor omdat m'n piek 3 dagen duurde..! Maar als ik jullie reacties lees kan het alle kanten op!