10 dagen overtijd héél licht streepje ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mystic Sun, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    ik ben nu 10 dagen overtijd en heb al vele negatieve testen gehad de afgelopen week.
    Nu moet ik straks naar de dokter voor de uitslag van de bloedtest van afgelopen vrijdag en urine inleveren, aangezien ik hier nog een test had liggen van sensitest heb kon ik het toch niet laten nogmaals te proberen te testen :oops:
    Er verscheen een héél erg licht 2de streepje, zien jullie hem ook?
    Hij staat in mijn album.
    Maar als ik vandaag bij de huisarts ben geweest heb ik pas echt duidelijkheid, I HOPE SO...... ;)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Oohh spannend meid! Ik heb het zó voor je :-D
    Ik zie wel een streepje en ik zeg altijd, streepje is een streepje! De dokter zal wel duidelijkheid geven, laat het ons weten! Succes!

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Nou, ben net terug van de huisarts en ben er niets mee opgeschoten pffffffff.
    Heb net even een potje lopen huilen hier thuis hoor, hier kan ik niet meer tegen, nog géén duidelijkheid !
    Ik had mijn eigen thuistest van Sensitest vanmorgen meegenomen naar de dokter en die bleek idd LICHT POSITIEF !
    Nu was de urinetest bij de huisarts negatief en ook mijn bloedtest van afgelopen vrijdag was negatief.
    Nu wil hij omdat mijn eigen test wel positief is opnieuw bloed gaan prikken maar moet hem daarover vanmiddag zelf opbellen tussen 1 en 3 uur, over wat nu te doen en wanneer, dus kortom, IK WEET NOG NIETS :cry:

4. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Sjonge zeg he! Dat is alsnog geen leuk nieuws. Maar wat raar allemaal zeg..
    Wat zei hij verder over die test? Gelukkig hoef je niet zo lang te wachten deze keer, tussen 1 en 3 weet je meer?

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Over de Sensitest zei hij idd dat hij WEL POSITIEF was, waarschijnlijk was hun eigen test iets minder gevoelig.
    En het kon idd zijn dat ik veels te vroeg was vorige week, dat die buikkrampjes sinds vorige week dinsdag (nu heb ik ze nog steeds hoor lichtjes) toch een innesteling is geweest dus ben er héél vroeg bij, dat zou ook kunnen.
    Heb vorige week wel inwendig onderzoek gehad en toen was mijn baarmoedr gezakt, link heel gevoelig en opgezet dus wel tekenen van een waarschijnlijke vroege zwangerschap volgens hem..
    vanmiddag moet ik bellen en dan wordt me verteld wat er verder gaat gebeuren, ik hoop vanmiddag dus nogmaals bloedprikken..

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Tjeee wat irritant allemaal zeg. 10 dagen overtijd is ook niet voor niks..
    Ik ben vandaag 13 dagen overtijd en heb ook af en toe last van krampen/steekjes en geen ongi te bekennen. Ik wil ook duidelijkheid :(

Voor bloedprikken moet je toch naar het zh?

7. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hallo,

Ik zit ook een beetje met een probleem. Ik ben vandaag 23 dagen overtijd. Ze hebben een bloedproef gedaan en die was negatief. :oops: Eens ik het wist zei de huisarts ging alle stress van me afvallen en gingen mijn MS doorkomen. We zijn vandaag 10 dagjes later en nog altijd niets.
    Moet deze namiddag op afspraak naar gyn. Mijn geduld raakt wat op

8. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik kon gewoon bloedprikken bij de huisarts en werd het opgestuurd.
    Ik heb nu al vanaf vorige week dinsdag al vage krampjes links onderin mijn buik( nu iets minder maar nog wel aanwezig), mijn (.).) zijn hyper gevoelig en pijnlijk, en er verschijnen steeds meer blauwe aders, loop de hele dag met een rood hoofd (geen hoge bloeddruk) en krijg pukkels, heb witte afscheiding en last van mijn onderrug en af en toe hoofdpijn en héél erg moe...
    Dit is idd echt irritant, heb nog 1 sensitest thuisliggen en die doe ik woensdagmorgen indien ik nog geen duidelijkheid heb, want dan moet deze WEL duidleijker zijn geworden na die van vanmorgen, dus nog meer positief hopelijk....
    Eerst maar even afwachten wat de dokter nu verder wil, moet hem bellen vanmiddag tussen 1 en 3 dus...
    Maar die spanning is echt om gek van te worden nu...

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Thomie; Ookal zo'n rot situatie. Laten we hopen dat het binnenkort allemaal duidelijk word voor ons :)

Mystic sun; Ja ik heb ook die rare krampjes vooral links onderin en bah die witte afscheiding is echt vies. Helaas lees ik hier dat het 2 kanten op kan. Bij de zwangerschap van me dochtertje kwam ik pas na 8 weken erachter en daarvoor nergens last van gehad :rolleyes: Dat geeft me nog een beetje hoop maar ga er al bijna vanuit dat ik ongi moet gaan worden.

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Wat spannend voor je mystic sun! Ik hoop dat het alsnog een zwangerschap betekent...je hebt al wel goede voortekenen vind ik!

Ik was ook 10 dagen overtijd maar ben toch gisteren ongi geworden...ik herken je frustratie dus: dan kun je ook maar beter ongi worden OF, nog veel beter natuurlijk, zwanger zijn! Ik ben nu erg blij met mijn ongi alsnog maar hoop van harte dat het bij jou de andere knt opgaat!

Sterkte!

Koosje

11. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hoe is het gegaan bij de dokter?

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik wacht af tot woensdag, had nu vandaag een héél licht positieve test, als het goed is moet deze woensdag duidelijker zijn, zo ja, dan ben ik gewoon lekker zwanger en hoef ik niets meer e doen, zo nee dan moet ik weer donderdags naar de dokter om opnieuw bloed te prikken.
    Duimen dus maar voor woensdag..

13. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Kon niet wachten tot morgen dus heb vanochtend weer getest, weer vaag net als die van gisteren.
    ga het nu vrijdag pas weer proberen maar ben bang dat het dan toch niet zo is want dan zou de test van vandaag toch iets duidelijker moeten zijn dan die van gisteren..
    Pffffffff, snap er niets meer van maar heb nu ook zoiets van het kan mij niet meer schelen, zit er helemaal doorheen nu en zie het vanzelf wel.
    Ga zeker wel 1x per week nu nog testen als ik niet ongi wordt maar daar blijft het bij, hier wordt je echt moedeloos van............

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vooral niet moedeloos worden hoor mystic

ik heb heel vroeg posi getest met zon gevoelige test.. en eerste dagen werd die ook niet duidelijker.. heb toen getest met kruidvat 2 voor 5.. en die gaf wel een duidelijkere streep.

Deel Deze Pagina