de Erger Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Oe, dan moet je niet naar China gaan. Ik heb nog nooit in mijn leven zulke gore geluiden gehoord en zoveel 'naaktslakken' rondom mijn voeten op de grond gespuugd zien worden.

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik wil niet naar China! Neeee, alsjeblieft niet!
    Huiverende Amber

3. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ohja, ik erger me ook aan mensen die non-stop sloffen....

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mij met stip op nummer 1:

SMAKKENDE MENSEN!
    Ongemanierd, onsmakelijk, onbeschofd en onopgevoed! :evil:

Ik kan er zelfs agressief van worden, van zulke mensen.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou zit er net aan te denken
    ik kan er ook heel erg slecht tegen, vooral als ze zo op hun kauwgom kauwen ggrrrrrrrr

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    O gelukkig. Dan ben ik niet de enige.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Mensen die eten/kauwen met hun mond open......

mensen die hun zonnebril niet afdoen als je met ze praat...

kauwgomkauwend volk .... (ik bedoel je kunt kauwgom kauwen en kauwen ... snappie) ...

Mensen die nog NOOIT van persoonlijke hygiene gehoord hebben, dus geen deodorant gebruiken .....

mensen die een andere taal gaan spreken die je niet verstaat, terwijl je in hun gezelschap bent ....

wacht even, kom op dreef hier ....

onbeschoft rijgedrag, dus te hard rijden, verkeersborden negeren, bumperkleven, afsnijden, enz.

zwarte en witte golfjes ....

drop wat aan je tanden blijft kleven ....

....

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem

Hihihi, hier kan ik mij helemaal in vinden ;)

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Echt? Maar je draagt dat ding toch niet voor niets? Ik bedoel: ALS ik hem draag (en dat is niet eens zo vaak), dan doe ik dat omdat ik het op dat moment echt nodig heb. Dan heb ik echt last van mijn ogen...

10. missyb

missyb Niet meer actief

belspelletjes.
    als er niks op tv is.
    ruzie met mijn vriend
    etc.

Maar stipt om nummer 1 KATTENPIS :({|=

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb echt heeeel lang lopen nadenken want ik erger me echt niet snel, neem daar geen moeite voor.

Maar idd de belspelletjes, en dan vooral die onder ATWT haha. Tegenwoordig zet ik het geluid af als die mutsen komen. Zappen durf ik niet, bang dat ik te laat terug zap.

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Even denken...de eerste dingen die bij mij naar binnen schieten op 'het smakken' na...want die heb ik al gehad...

-mensen die op bezoek komen en hun voeten (of nog erger: schoenen!) op tafel leggen.

-mensen die de verkeersregels niet kennen of aso rijden.

-kassamedewerkers die door blijven praten met collega's of vrienden als ze jou aan het helpen zijn.

-veel spel- en taalfouten in teksten.

-sensatiemedia.

-mensen die verschrikkelijk veel woorden gebruiken en waarvan je dan achteraf nog niet weet wat ze nou precies wilden zeggen. Niet 'to-the-point', zeg maar...

-mensen die niet kunnen relativeren.

-de scheten die mijn man af en toe laat.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee dat snap ik, maar als je bijv in een winkel staat .... of in de schaduw ..... ik doe hem zelf altijd af en hou een hand boven mijn hoofd. Staat ook wel maf, maar dan zien ze tenminste wel mijn ogen. Gelukkig schijnt de zon in NL niet zo vaak! :)

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Whahaha! Jah, dat snap ik nog wel. Ik begrijp ook nooit waarom mensen hem binnen op houden. Maar ergeren doe ik daar niet aan. Binnen heb ik hem nooit op.

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Of nog erger, aan de telefoon, en dan ondertussen jou even helpen met afrekenen .... (ja, echt waar, meegemaakt!)

roddelende winkelmedewerkers over andere collega's terwijl ik mijn boodschappenkar aan het vullen ben .... (ook meegemaakt) ...

boerenkinkelgedrag .....

als een reclamefolder net uit is en je komt op maandag (de eerste dag van de folder, en het spul is al uitverkocht ....

overdatum spul in de supermarkt,

fruit wat open en bloot ligt waar iedereen met zijn handen in zit te knijpen, wat jij vervolgens wilt kopen ....

mensen die hoesten en geen hand voor hun mond doen ....

harde muziek van de buren in de tuin .....

maar verder valt het best mee, toch?

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ergeren is een groot woord, maar daarbij haal ik toch ook even mijn wenkbrauwen op. Of ik luister even goed mee, hahaha! Ik heb dit trouwens ook al eens meegemaakt.

Dat vind ik ook echt 'not-done'.

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik erger aan een vriendin van me, die gewoon stevig rookt en geen begrip ervoor heeft dat andere mensen (zoals ik) het vreselijk smerig vinden, ze voelt zich als roker gediscrimineerd... :confused:

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Of mensen die een heel vak overhoop halen en er dan weer bij weg lopen zonder iets te kopen, of die iets in de mand hebben gelegd, waarvan ze 10 rijen later zich realiseren dat ze het toch niet willen hebben en dan maar gewoon ergens in een willekeurig vak teruggooien ....
    valt denk ik toch allemaal onder onbeschoft gedrag. OK, ik noem dat gewoon onbeschoft gedrag, dit zijn wat voorbeelden.

Waar ik me wel echt aan erger zijn mensen die hun auto parkeren op een gehandicaptenplaats en ze zijn niet eens gehandicapt! Is trouwens ook onbeschoft gedrag.... zijn ze nog te beroerd om een stukje verder te lopen.

19. valhalla

valhalla Niet meer actief

@ Renate, mama van Finn! Geweldige naam is dat! Leuk!

Ergeren doe ik me weinig maar word minder blij van caravans op de weg van werk naar huis (leuk, in Zeeland wonen en op een zomerse vrijdag proberen thuis te komen)

Wel vervelend: Menzun die Sooowwww tiepuh heH. Typfout okee, maar er zijn grenzen :D

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Afval op de straten, lege flessen en blikjes in de berm ....

nog erger als de auto voor je, het uit zijn auto mikt .....

leeggegooide auto-asbakken op parkeerplaatsen ...

bet-weters

Deel Deze Pagina