ik erger me op dit moment aan de xbox 360 hahaha me vriend zit er nu al meer dan 2 uur achter. moet gewoon ergens het stroom eraf halen denk ik. xxx samantha
Ik erger me aan de buurvrouw die elke dag al om 8 uur komt voor koffie grrrrrrrrrr (nu maar hopen dat ze het niet leest)
Dat ze het niet leest? Dat ze het WEL leest zul je bedoelen! 8) Ik erger me aan het feit dat de meeste lekkere dingen niet goed voor je zijn. Roken... drinken... suiker... vette hap...
Ik erger mij aan mijn buurvrouw die meteen buzzerd als ik niet gelijk antwoord geef, en dat ze vals speelt met kaarten. Hopelijk lees ze hier niet mee
ja nou idd, heb het zo vaak op het parkeerterrein van school gehad, kloenk pleuren gewoon die deur keihard open tegen jouw deur, terwijl jijzelf altijd goed oplet en altijd direct tegen de kids zegt let op met de deur open doen....(zowel voor mijn auto als voor de ander)..
Ik erger me aan mensen die bijv zeggen: dan doe ik stofzuigen of dan doe ik autorijden. Dan denk ik: mensss.... Verer erger ik me gigantisch aan mensen die hun katten hele dagen en nachten buiten laten lopen, zelfs in de stad! (mijn katten zijn binnenkatten, ok, en achterhuiskatten)
Ik erger me aan het feit dat mijn beebiesite nu helemaal door elkaar gehutst is na 'groot onderhoud' Van het hele dagboekgedeelte klopt nu geen fluit meer! En bedankt hé!
Waarom zeg je er niet iets van dan? Ik zou er niet aan moeten denken, zij hoort toch niet standaard elke dag in jouw ochtendritueel thuis?
Owkee...het meisje van de Leen Bakker..... Ik breng iets terug en dat duurt dan vervolgens UREN! Hoeft helemaal niet...dat kan echt heel snel hoor Hihihi...ik had gelukkig maar een beetje haast en heb braaf gewacht
Ik erger me dood aan iedereen die onder de gequote tekst van een ander schrijft.. ' AMEN '... Bedenk zelf eens een nuttige tekst, ipv mee te varen op andermans 'goeie' bedenkingen. Ohh..ik merk het al, heb een beetje last van mijn demoont..ehhh hormoontjes vandaag!
Quoten is niet erg, als je op die tekst ingaat, maar 'amen' grrr..het zit 'm ook een beetje in het woord hoor.
Ja, Amen erbij zetten is ook niet mijn ding nee..... Sommige doen het bijna altijd...dan wordt het al irritanter
Nu ik toch bezig ben over ergeren..jah!..ik zit in mijn erger momentje. Dan is het wel, dat als er een mod (die ik allemaal lieve schatten vind hoor) hier haar mening geeft, dat er gelijk een stuk of 20 aanhangers zich melden die het dan direct roerend eens zijn met de desbetreffende mod..die komen dus bijv dan met 'amen' Dat vind ik ook ergelijk. Okee Iris en NU..goat af! Ging het erger topic wel zwangerschapspagina eigenlijk?
Is mij nog niet direct opgevallen Iris... Of ik moet opletten of we moeten die eigen mening toch maar af gaan schaffen bij de mod's
Ik erger me aan ouders die tegen hun kind zeggen: Kijk een woef woef. Zeg dan gewoon: kijk een hondje en wat doet ie ? woef woef. Of ,daar gaat een toet-toet.Ze bedoelen dan een auto. Als je gewoon tegen je kind praat leert hij-zij het automatisch ook goed te doen. Zo,ik ben er van af! Groetjes Linda