de Erger Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

helemaal mee eens elmo :) :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Waarmee :(: Dat ik beter moet opletten of dat mod's maar geen eigen mening meer mogen hebben :(:
    Hihihi

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik erger me helemaal gek aan meiden die eindeloos doortypen zonder punten of hoofdletters. Niet te lezen!
    Of meiden die maar blijven quoten. Dus heel veel quotes onder elkaar in 1 bericht. Wis dan de voorgaande en laat de laatste staan! (Maar misschien dat ze nog niet ontdekt hebben hoe ze dat kunnen doen!)

Maar dat zal vast allemaal al wel genoemd zijn hier!
    Spel- of typfouten vind ik minder erg, maar soms!
    Tjonge-jonge leert men geen fatsoenlijk nederlands meer op school?
    Ik zie toch erge dingen!

Zo, en verder erger ik me aan vanalles buiten het forum dus zal ik wel een zeikerd wezen ;)

4. sim

sim Niet meer actief

ik ben het gewoon met je eens omdat je een mod bent haha

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha...voel me lichterlijk onnozel nu....hihi
    Wel een goeie!

6. sim

sim Niet meer actief

ja sorry :) ben een beetje flauw vandaag 8)

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Amen.

Mee eens... mods moeten maar geen eigen mening hebben..whahaha

Toch spreek ik de waarheid.. :D

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik erger me eraan dat ik nog steeds geen zekerhed heb en dat ik gewoon geduld moet hebben toto de 30ste dan weet ik eindelijk of ik nu zwanger ben of niet ! erger me dus eraan dat ik geen geduld heb

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    JAAA!
    Daar heb ik ook een hekel aan! [​IMG]
    Ik zie dan altijd voor me dat die persoon haar handen tegen elkaar heeft, in de bidstand zeg maar, en daarbij een buiginkje maakt haha.

10. Niet meer actief

ik erger me aan

mensen die zich overal mee willen bemoeien
    de buurvrouw die elke morgen om 9 uur de achtertuin gaat stofzuigen (!)
    mensen die achtre je rug om praten
    en de telefoon die geen 5 min stil is

kan nog wel doorgaan maar dan gaan jullie je ergeren aan mij, dat is niet de bedoeling :)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

over buren gesproken ik erger me dood aan dat mens wat elke dag weer of geen weer met die 2 super irritante kinderen van haar voor de deur zit en echt allles biijhoud en je ook elke keer ook wanneer je super chago bent vriendelijk maar niet gemeend hallllooooowwwee zeg en denk barst

sta je in een vreemde winkel hoor je in 1x keihard je naam en jaaaaa hoor staat zij daar weer gewoon
    help krijg een tik van dat mens

12. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Toevallig wel :) heeee jooootjuhh

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik erger mij aan het feit dat we bezig zijn met een huis te kopen en de papieren van de hypotheek nu wel eens binnen mogen komen........mondelijk hebben we een ja maar nu nog schriftelijk, schijt peuken dat het huis voor onze ogen word ingepikt grrrrrrrrrr

14. sim

sim Niet meer actief

guote hihi..

(alvast sorry voor de flauwheid :) )

15. Niet meer actief

Hey meid

Lijkt me verstandig dat je er even achteraan belt, want dat waar jij zo bang voor bent is ons zojuist overkomen.
    We kregen vorige week te horen dat ons huis aan iemand anders verkocht was en dat we nu binnen 6 maanden weg moeten zijn.
    Hoop dat jullie niet hetzelfde mee hoeven te maken, want het is verschrikkelijk.

Liefs

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Geen idee of het er al tussen staat, maar ik kom net van de supermarkt waar weer zo'n klein kind met een kinderboodschappenwagentje keihard tegen mijn enkels rijdt. En moeder even sorry zeggen? Welnee!
    De persoon die die kleine klotewagentjes heeft uitgevonden, mogen ze wat mij betreft ook wat aandoen. De helft doet niet anders dan scheuren, ze staan altijd in de weg en moeders letten zelden op.
    Ook zoiets ergs in diezelfde categorie waar ik me ook groen en geel aan erger, zijn die enorme boodschappenwagens met zo'n hele plastic stellage en een stuur erin. Staan ook altijd midden in een gangpad stil met dat onding.

17. mams28

mams28 Lid

18 jul 2007
    20
    0
    0
    Ik erger me dood aan mensen die liegen en bedriegen pfff

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik erger me als ik net alle donkere was heb gewassen en meneer gooit een donkere spijkerbroek in de wasmand

19. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    :confused: Dus? Dan doet hij toch lekker zelf de was (doet die van mij ook!)

20. Dushi

Dushi Niet meer actief

:) hi hi dan is die van mij 'm dus een week kwijt !

Ik erger me aan de oudere mensen die in tegenstelling tot de jongere mensen niet stoppen voor een zebrapad.

Deel Deze Pagina