Ik erger me helemaal gek aan meiden die eindeloos doortypen zonder punten of hoofdletters. Niet te lezen! Of meiden die maar blijven quoten. Dus heel veel quotes onder elkaar in 1 bericht. Wis dan de voorgaande en laat de laatste staan! (Maar misschien dat ze nog niet ontdekt hebben hoe ze dat kunnen doen!) Maar dat zal vast allemaal al wel genoemd zijn hier! Spel- of typfouten vind ik minder erg, maar soms! Tjonge-jonge leert men geen fatsoenlijk nederlands meer op school? Ik zie toch erge dingen! Zo, en verder erger ik me aan vanalles buiten het forum dus zal ik wel een zeikerd wezen
ik erger me eraan dat ik nog steeds geen zekerhed heb en dat ik gewoon geduld moet hebben toto de 30ste dan weet ik eindelijk of ik nu zwanger ben of niet ! erger me dus eraan dat ik geen geduld heb
JAAA! Daar heb ik ook een hekel aan! Ik zie dan altijd voor me dat die persoon haar handen tegen elkaar heeft, in de bidstand zeg maar, en daarbij een buiginkje maakt haha.
ik erger me aan mensen die zich overal mee willen bemoeien de buurvrouw die elke morgen om 9 uur de achtertuin gaat stofzuigen (!) mensen die achtre je rug om praten en de telefoon die geen 5 min stil is kan nog wel doorgaan maar dan gaan jullie je ergeren aan mij, dat is niet de bedoeling
over buren gesproken ik erger me dood aan dat mens wat elke dag weer of geen weer met die 2 super irritante kinderen van haar voor de deur zit en echt allles biijhoud en je ook elke keer ook wanneer je super chago bent vriendelijk maar niet gemeend hallllooooowwwee zeg en denk barst sta je in een vreemde winkel hoor je in 1x keihard je naam en jaaaaa hoor staat zij daar weer gewoon help krijg een tik van dat mens
ik erger mij aan het feit dat we bezig zijn met een huis te kopen en de papieren van de hypotheek nu wel eens binnen mogen komen........mondelijk hebben we een ja maar nu nog schriftelijk, schijt peuken dat het huis voor onze ogen word ingepikt grrrrrrrrrr
Hey meid Lijkt me verstandig dat je er even achteraan belt, want dat waar jij zo bang voor bent is ons zojuist overkomen. We kregen vorige week te horen dat ons huis aan iemand anders verkocht was en dat we nu binnen 6 maanden weg moeten zijn. Hoop dat jullie niet hetzelfde mee hoeven te maken, want het is verschrikkelijk. Liefs
Geen idee of het er al tussen staat, maar ik kom net van de supermarkt waar weer zo'n klein kind met een kinderboodschappenwagentje keihard tegen mijn enkels rijdt. En moeder even sorry zeggen? Welnee! De persoon die die kleine klotewagentjes heeft uitgevonden, mogen ze wat mij betreft ook wat aandoen. De helft doet niet anders dan scheuren, ze staan altijd in de weg en moeders letten zelden op. Ook zoiets ergs in diezelfde categorie waar ik me ook groen en geel aan erger, zijn die enorme boodschappenwagens met zo'n hele plastic stellage en een stuur erin. Staan ook altijd midden in een gangpad stil met dat onding.
ik erger me als ik net alle donkere was heb gewassen en meneer gooit een donkere spijkerbroek in de wasmand
hi hi dan is die van mij 'm dus een week kwijt ! Ik erger me aan de oudere mensen die in tegenstelling tot de jongere mensen niet stoppen voor een zebrapad.