Ik erger me eraan dat bijna alle leuke en hippe spijkerbroeken heupmodellen zijn. Charming, met mijn ex-zwangerschapspens eroverheen....
Hahaha, ik erger me er aan dat ik hier haast geen lingerie kan vinden en dat ik, toen ik eindelijk een supermooi setje gevonden had waar ik helemaal weg van was en goed zat enzo, de hond het aan stukken gekauwd geeft toen ik even niet oplette en hij de slaapkamer in was geslopen....Grrrrr
ik erger me aan het smakken van onze hond en aan het gesnurk van mijn vriend als ik de vermoeiendste dag net achter de rug heb kan slecht tegen bepaalde geluiden dus
Aan het feit dat je hier op het forum vaaka je menng niet kunt geven terwijl er wel om gevraagd wordt!
mensen die mooi in je gezicht praten,maar achter je rug lullen. heb liever dat iemand recht in mijn gezicht zegt wat ie van me vind
Daar kan ik het helemaal mee eens zijn Ruby. Ik erger me heel erg aan zondagsrijders, zoals er vandaag ook weer op de weg waren. Maar ook vervelend binnen het verkeer: wanneer er twee stroken zijn bij een stoplicht en mensen altijd in die linkerrij gaan staan. En als je dan zelf met 80 km per uur aan komt rijden terwijl het licht op groen springt dat je dan nog helemaal op de rem moet omdat er weer zo nodig eentje links moest voorsorteren. Ik snap het best dat je dat doet als er rechts een vrachtwagen staat, maar verder... nee, dat kan ik niet begrijpen. Groetjes, Josien
oooh dat doe ik ook kan er ook echt niks aan doen,ben een echte flapuit.maar soms denk ik achteraf dat ik het beter niet op die manier kon zeggen.maar ja dan is het al te laat.
Ligt aan het topic, wordt er om een mening gevraagd? Het is een beetje irritant dat je altijd maar het sociaal wenselijke antwoord moet geven.
Waar ik me aan erger... Komt ie: * achterbaks achter mijn rug om kletsen. Zeg het maar recht in mijn gezicht. Hetzelfde als Ruby dus, helemaal mee eens! * mensen die nog niets bereikt hebben en net doen alsof ze heel wat zijn en mijn vriend en mij naar benedenm halen (zijn broertje is zo en ik erger me kapot als ie er is! :x) * callcentermedewerksers die je bellen om je wat aan te smeren en dan idd net onder het eten! Tsja, er zijn vast nog wel meerdere dingen maar die zxijn hier allemaal ook al genoemd...
ik erger me aan topics waar mensen het nooit eens worden over respect(loos) en vrije menignsuiting maar gelukkig zijn deze goed te vermijden! verder erger ik me aan het feit dat het stralend weer is, ik de was buiten hang en het 10 minuten later regent. en dan hoor ik ene Piet P. ook nog glashard beweren dat de zomer er aan komt? mag het dan toch eindelijk en waaaaar dan?!
Ik erger me aan mensen die zich zelf veel te serieus nemen, mensen van rond de 30 die zich gedragen als of ze alles wel weten bleeuh...