de Erger Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door , 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik erger me aan oma's die denken dat, omdat ze zelf 35 jaar geleden een of meerdere beebs hebben grekegen, ze mij nu kunnen gaan vertellen hoe ik mijn zoontje moet verzorgen/opvoeden......

En het allermeeste erger ik me eraan als ze tegen hem gaan lopen babbelen als ik hem in bed leg en heb gezegd dat hij moe is;

'O is Ruben moe, poetie, poetie, poetie, moet Ruben slaapie doen he, jah Ruben slaapie doen, poetie, poetie, poetie.........' (Met zo'n hoog irritant piepstemmetje). Daar word ik echt :evil: :evil: :evil: van!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Logisch...kind weer fanatiek...zucht. ;)

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik erger me eraan dat ik 3 weken vakantie heb gehad en dat ik morgen weer moet gaan beginnen en dat het 3 weken klote weer is geweest ! ik wil zon

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik erger me ook aan al die extra kilo's die ik meezeul na de zwangerschap! Ben nu hard aan het lijnen, maar phoe het valt niet mee.

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik erger me aan mensen die zwanger zijn, en die dan denken dat het een ernstige ziekte is en dus blijkbaar niets meer mogen eten en drinken.
    Ja sorry hoor, het is een wonder om zwanger te mogen zijn, geen straf hoor. Eet en drink wat je wilt, vertrouw je het niet, kijk op voedingwijzer.nl

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Joh wat een wijsheid..

7. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik erger me aan mensen die je op weg naar of in de winkel zelf nog snel voorbij steken om toch maar eerst aan de kassa te zijn. Of aan oude mensen die je in de winkel voorbij steken zonder schaamte.

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik erger me aan:

- Voordringers
    - Zielepieten
    - Zondagrijders
    - Meepraters
    - Onwetendheid
    - Racisme
    - Domheid
    - Psychisch gestoorden
    - Jeuk aan mijn rug

9. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Jah sorry hoor, maar als ik het vermoeden heb dat iets rauw is en waar dus bacterien in kunnen zitten waar mijn kindje zwaar gehandicapt van kan raken ga ik dat echt niet opeten...
    Daar heb jij toch geen last van?

Ik erger me aan mensen die (als ze zwanger zijn) zeggen: ja ik weet dat ik geen filet american mag, maar ik vind het zoooo lekker :( Dat risico neem je toch niet?

10. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik bedoel eigenlijk meer producten zoals melk, een stukje jonge kaas, chips, vla enz...
    Als ik iets niet vertrouw zoek ik het even op, twijfel ik dan eet ik het niet. Maar over een stukje jonge kaas, of een bakje chips zo'n ophef maken....tjaaa

11. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    @Saartje: ja daar heb je wel gelijk in, dan heb ik je verkeerd begrepen. Volgens mij is hier ook al eens een topic geweest met de vraag of je watermeloen mag eten als je zwanger bent?!
    Nou ja dan denk ik ook: denk even logisch na zeg, straks wordt er nog gevraagd of je wel komkommer en brood e.d mag eten :)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gelukkig...opgelost ;) *grinnik*

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Juist, had het misschien ook wel wat duidelijker erin mogen zetten. Maar uiteindelijk begrijpen we elkaar.

Gr. Vanessa

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Jeuk aan mijn doos :) :) :) :) :)

Is sinds vandaag weer zo'n fijn zwangerschapskwaaltje, maar uh... valt niet onder ernstige ziekte hoor ;) cremetje van de arts gekregen, klaar!

8)

15. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik erger me, aan vooral ouderen, die je zinnen afmaken. vreselijk irritant.

16. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hahaha, ik heb wel erg moeten lachen om alle ergernissen.
    Ik heb nog een ergernis; De ex van je man op bezoek krijgen. Wordt je niet vrolijk van. Voor de rest hou ik me stil, want je weet maar nooit wie er allemaal mee leest :)

Groetjes Pinklady

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik erger me aan verkeersdeelnemers die te hard rijden, kleven, links blijven rijden, bellen, kortom die de verkeersregels overtreden.

Groetjes, Didier

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik erger me aan de AH. Hebben ze 3 kassa's open en de kassa met de brede doorgang, dus voor kinderwagens/rolstoelen, is dicht! Is toch belachelijk... Ik kan met de kinderwagen niet door de andere kassa's dus moet ik moeilijk gaan lopen doen en kan de cassiere vervolgens alsnog ervoor zorgen dat ik door de brede ingang kan. Gooi dan meteen die brede kassa open.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    ik erger me aan mensen die me de hele tijd vertellen dat ik van mijn rustige nachten moet genieten nu het nog kan.......

Ik verveel me te pletter iedere nacht omdat ik op ben door de voorweeën. Kan ik net zo goed met een beeb rondlopen :D

Deel Deze Pagina