Las ook net ergens "moet er gewoon nog even over denken of ik het doe, de ja of de nee" Dan zeg je dus 3 keer hetzelfde! Niet te geloven.... ale: ale: ale:
hai ik erger me aan me SCHOONOUDERS PFFFFF.................. alstublieft zeg wat een lui [-( niet normaal gewoon :thumbdown: je hebt ze niet voor het uitkiezen jammer genoeg zeg!!!
ik erger mij echt aan: die k*thond van de buren die mijn paarden de heledag opjaagt en aan 1 stuk door blaft *die eindeloze voorweeen *belspelletjes *arrogante mensen die denken dat ze meer zijn als een ander *en die zeer irri bijna agresieve blikken van de wat dikkere vrouwen (ik kan er toch niks aan doen dat mijn figuur er nog mooi en slank uitziet en echt een supermooi zwanger buikje heb =S ze moesten is weten wat voor strepen ik er aan overhoud...) *en die hormonen van mij zijn ook zeeeeeer irri vooral voor de mensen om mij heen
Ik erger me aan mensen die net doen alsof ze je aardig vinden, maar er overduidelijk geen reet van menen..
Ik erger me aan mensen die zich bemoeien met mijn zaken, bijvoorbeeld constant vragen of ik zwanger ben, terwijl ik hier helemaal geen aanleiding naar geef. Ik erger me eraan dat de echo nog zo lang duurt en we het daardoor nog aan niemand willen vertellen Verder ben ik vrij gelukkig! Hoop ik verder niet erg geergerd te zijn! Maar overal het positieve van in te zien... O ja en dat ik om 2.45 klaar wakker was, nu houd ik op!
hihi mijnimeel, jij ergert je echt heel veel aan taalfouten he? waar ik me ook aan erger is de reclame van karwei, AAAAAAH drukte
Ik erger me aan die mensen die hier in de hoofdstraat staan met allerlei troep of abonnementen: "mevrouw mag ik u iets vragen" NEEEEE laat me met rust stom mens!