ik erger me vreselijk aan de mensen,die me blijven vragen of ik nou echt niet alweer in verwachting ben!?!? wat denken ze nou?Het kind plopt er uit ,en dan springt je lijf weer in zijn oude vorm #-o ?. Grgrgrgr heel irritant!
Ik erger me aan: *irritante dronken mensen *mensen die in de auto roken met hun kind erin. *mensen die altijd over nieuwe auto's, merkkleding enz enz praten *je hebt van die mensen die het altijd erger hebben als een ander
Als het lijkt dat de tijd langzamer lijkt te gaan, lijkt het ook of je heel lang leeft...alleen maar positief!
Ik erger me aan mensen die vinden dat ik hen benadeel door op reis te gaan, al dat gemekker over verjaardagen die we missen... I don´t care!
Ik erger me aan mijn collega, die contsant loopt te janken over het raam wat ik op een kier heb gezet. Oh maar heb het zo koud, ik zeg dan: niet janken, trek je maar een trui aan!
ik erger me er NOG STEEDS aan dat als mensen vragen : is het jongen of een meisje (heeft ze roze kleren aan)
Ik erger me aan de regen die telkens m'n dagen weer weet te versomberen. En ik erger me aan kortzichtigheid!
Op het moment erger ik me aan de onkruid in de tuin die na elke regenbui weer omhoog lijkt te schieten. Ik blijf bezig GRR..