oh echt? maja.. ik doe overigens helemaal niet cryptisch.. ik zeg gewoon dat ik me erger aan iemand op't forum ik denk dat er met mij een boel dames zijn die zich hier aan iemand ergeren.. een paar dachten alleen dat ik ze wisten aan wie ik mij ergerde.. dus ik vertelde even, dat zij waarschijnlijk niet de goede in hun hoofd hadden. cryptisch? volgens mij niet
Ik erger me aan zulke zinnen op dit forum.[/quote] Jajajaja je hebt gelijk. Mijn ehm... dramtolerantie lag erg laag gisteren. Dan heb ik echt geen geduld voor dom gezwam. Maar ik zal ook niet reageren hoor, behalve dan als het echt heel heel heel dom is.
ik erger mij aan mijn eigen domheid. ik heb namelijk met mijn duim in het mes van de keukenrobot gesneden en dat doet behoorlijk pijn
Ik erger me aan die vervelende klanten ! Ik werk op een kledingafdeling van een tuincentrum ( ja we verkopen tegenwoordig niet alleen plantjes) Maar dan ben ik net anderhalf uur bezig geweest met opvouwen en dan trekken ze het onder je neus weer overhoop !
Ik heb als weekendhulp vroeger ook in een kledingzaak gestaan.....en ik begrijp precies wat je bedoeld, HEEL IRRI!