hey meis ga morgen naar het politie bureau en laat hun een "afspraak op locatie" dan word er bij jou nummers een melding gezet bij de ac en wij sturen ze dan gelijk met prio 1 naar je toe. en meis zorg dat hij je niet kan vinden verdwijn anders tijdelijk even zodat je tot rust kan komen neem een ander uiterlijk kleed je anders enz enz alles om hem weg te houden
jezes meid Wat een ******** zeg! Gelukkig is het goed afgelopen! Ga voorlopig maar niet meer het bos in, of in ieder geval niet meer alleen! Heel veel sterkte :*
Tja , dat is nederland he , ze ondernemen pas wat als je al met 1 been in het graf staat onderhand enige raad die ik je kan geven is de deur goed beveiligen , toch zorgen dat je wat achter de hand hebt als hij je toch weet te pakken ... ook al mag dat niet , weet zeker dat als de politie van je achtergrond weet je geen boete gaat krijgen .. enne verder , alert blijven , denk dat vluchten geen zin heeft ... is niet het type dat het erbij zal laten en hij zal je toch wel weer vinden .. succes ermee ..
jeetje meis, wat erg voor je. wees dus maar weer heel blij dat je bij hem weg bent en dat je samen met je zoon bent. fijn dat het goed gaat met deantje
Jeetje meid,wat een ellende.Ik kan helaas niks voor je doen maar ik wil je wel HEEL VEEL STERKTE wensen Groetjes Linda
Jeetje zeg, het is steeds weer iets bij jou. Je treft het echt niet meis. Eerlijk gezegd denk ik dat verhuizen geen optie is, als hij jou echt willlen vinden, vind hij je toch wel, waar je ook bent. Die gozer heeft echt overal maling aan, een straatverbod zal hem waarschijnlijk ook niet veel doen denk ik. Schaf een goeie knuppel aan en zet die binnen hand bereik bij de voordeur. Kan je je altijd verderdigen. Probeer als je gaat wandelen een gebied op te zoeken waar veel mensen aanwezig zijn. Schaf desnoods een goede hond aan, of leen er een van iemand. Je hebt speciale kastjes voor om je nek, als er iets aan de hand is qua nood situatie hoef je alleen maar een knopje in te drukken, en dan gaat er een stil alarm af naar de politie. Er zit een ingebouwd gps in zodat ze je altijd kunnen traceren. Heel veel sterkte. Liefs
Geloof me...als je raak spuit met deo dan is hij ook echt niet in staat je nog te pakken. Dit heb ik zelf mee gemaakt in het zwembad waar een vervelende engert ons (mijn vriendin en mij) achterna kwam nadat hij al handtastelijk geweest was...en ons hokje probeerde in te komen (je kon nml de deurtjes uit hun ophanging tillen ondanks dat ze "op slot" zaten. Lekker nuttig.. ) Toen hij dus daadwerkelijk het deurtje eruit probeerde te tillen heeft mijn vriendin hem in zn ogen gespoten. ERG lelijk om te doen want dit doet enorm zeer en later hoorde ik dat je er blind van kan worden (oops) Maar voor zo'n klootzak die jou wat aan wil doen is het precies geschikt. PLUS het is legaal om haarlak of deo bij te hebben (ik neem maar aan dat haarlak net zo'n fijn spul is om in je ogen te krijgen) Verhuizen heeft denk ik ook weinig zin op de lange duur. Als hij je al niet gevonden krijgt door jou of je ouders achterna te rijden als jullie bij elkaar op bezoek gaan. Dan gaat hij misschien wel je ouders lastig vallen om er achter te komen waar je gebleven bent. Of als hij er achter komt waar je werkt je daar op wachten. Straat verbod en ALLES maar dan ook ALLES wat hij misdoet richting jou melden bij de politie. Zorg dat iedereen weet dat hij je stalkt en je kan waarschuwen als er wat gebeurt is of hij gesignaleert is in de buurt van je huisje of ouders ofzo. Vergeet eventuele kinder opvang adressen niet in te lichten! EN dus jezelf beschermen dmv een fijne spuitbus haarlak of deo. Trouwens, de erg spitse sleutels van pensloten doen het ook goed. Ook geheel legaal maar wel erg pijnlijk als iemand je er een steek mee uit deelt. Maar dan moet je dus wel dicht bij hem komen en als je verkeerd steekt doe je hem wel pijn...maar niet genoeg om los/weg te komen. Maar zorg iig ten alle tijden dat je niet alleen bent ergens in n park ofzo. Hij zal waarschijnlijk zo'n held zijn die niet al teveel uithaald als er anderen bij zijn. Heel erg veel sterkte met deze ellende.
buurvrouwtje van mij hier is hetzelfde verhaal. Een heel fatsoenlijk en net vrouwtje. Heeft ooit een vriend gehad, maar die is terug aan de drugs gegaan en sindsdien vreest ze haar leven. Zij gaat vanwege zo iemand verhuizen, want de politie kan niks doen zo men zegt. Sterkt ermee !
Veel sterkte meis! Enne...wat ook legaal is en waar je iemand lelijk mee kan verwonden ( in het gezicht ) is een suikerklontje! Ja dit klinkt heel gek, maar heb je ooit gevoeld hoe scherp een suikerklontje is? Echt heel scherp. Ik hoop dat je voor jezelf een goede en veilige oplossing vind, dit soort figuren horen namelijk levenslang achter slot en grendel! Zorg goed voor jezelf en Deantje, en pas goed op! Liefs xxx, Debby
maja, leuke tips, maar niet zo eenvoudig om álles op te geven! Je baan, huisje etc! ouders dichtbij voor jd! Jeetje meid, ik vind dit echt heel erg, heb geen tips voor je, maar een dikke digiknuff!
Ja, heb aangifte gedaan, natuurlijk...dacht zelf aan belaging/mishandeling, maar hoorde later dat je het zelfs kan uitleggen als poging tot doodslag Vandaag durfde ik niet meer naar buiten, echt te erg...direct ademnood, angst, trillen...ik hoop dat dit snel overgaat! Heb nu wel donkerblauwe plekken in mijn hals en mijn linkerwang is nu ook blauwig Er worden morgen foto's van gemaakt, nou hoera
Wel fijn dat er foto's worden gemaakt en als ze er dan nu niks mee doen dan kunnen ze de foto's bewaren en mocht je onverhoopt nog een keer bellen voor hem dan halen ze die er meteen bij en telt het zwaarder denk ik
Nou, Het Grote Stalken is begonnen, waar we al voor vreesden. Think wisely, veiligheid van jou en je kindje voorop. Veel sterkte, het moet verschrikkelijk voor je geweest zijn. En ik weet niet of je al allerlei tips hebt gekregen (heb niet alles gelezen) maar licht ajb je omgeving in, zodat men alert is en zodat je weet dat ook anderen een oogje in het zeil houden. Amber
Die vent is echt totally sick gewoon ! Ik hoop dat hij nu eens goed aangepakt wordt door Justitie, want dit spoort voor geen kanten.... Veel sterkte gewenst meissie !
Oja iedereen ook bedankt voor de tips... Verhuizen uit Apeldoorn vind ik jammer omdat Dean dan verder weg van opa en oma zit, maargoed, ik werk ook 38u p/w in een andere plaats dus wellicht kan wonen er ook nog wel bij... Sowieso heb ik net een nieuwe woning gehuurd in Apeldoorn, zou het zoooo zonde vinden om die te moeten laten schieten...
Tsja meissie, dat is inderdaad een hele moeilijke keuze... Dacht je net je leven weer een beetje op de rit te hebben, staat die &(*^%$% weer voor je neus ! Verhuizen lijkt me een iets te rigoreuze (of hoe je dat ook schrijft) stap, jij voelt je fijn op het plekje waar je nu woont, ik zou zeker niet gaan wijken voor die kl**tzak, want dan krijgt hij zijn zin....
Als je net een nieuwe woning hebt gehuurd hoe kan het dan dat hij weet waar je zit? En als je ouders in apeldoorn wonen en je daar waarschijnlijk dus regelmatig bent dan zal hij je toch wel weten te vinden. Niet de informatie die jij wilt, maar wel de waarheid. Want ook al verhuis je hij weet je ouders te vinden en uiteindelijk dan ook jou.. Met andere woorden, de hardst mogelijke aanklacht tegen hem indienen, poging tot doodslag dus...! Een straatverbod aanvragen , rechtshulp zoeken en proberen om hem de bak in te krijgen.. Zulke mannen moet je geen milimeter meer de ruimte geven.. Ik weet helaas hoe het kan gaan, dus voor jezelf en je zoontje laat het er niet bij zitten want straks loopt het nog veel erger af! Gelukkig kwam er een stelletje langs , moet er niet aan denken dat ze er niet geweest waren. Hoop wel dat je ook slachtofferhulp ofzo krijgt.! overigens, ik heb het begin niet gevolgd, dus misschien heb je dit wel ergens geschreven, maar heeft je ex wel de kleine erkent bijvoorbeeld? En is er een mogelijkheid dat je contact met zijn ouders opneemt ofzo of zijn familie ofzo.. ? Ik hoop echt dat je veel hulp krijgt! xx