en wat anderen ook zeggen : zoveel mogelijk mensen inlichten, want dan letten ze op je ! en kunnen ze je evt waarschuwen!
beveilig je nieuwe huis zo goed mogelijk, deo mee naar buiten. mijn oma heeft een ketting (?) dat wanneer er iets gebeurd er automatisch gebeld word, misschien ook iets voor jou. hij komt er zeker weten achter dat jij straks met dean in een nieuw huis woont, dus wees voorbereid! wat een ellende zeg! maar je houd je echt sterk! ik denk dat jij mij had kunnen opvegen
Sjeetje wat zul jij je rot voelen en angstig! Ik denk dat verhuizen ook niet de oplossing is,maar het is en blijft wel een mogelijkheid.Probeer inderdaad een straatverbod te regelen via de politie,dan is hij strafbaar op het moment dat hij je weer lastivalt! En stop een bus deospray in je tas,legaal en doeltreffend indien nodig! Ik wil je veel sterkte toewensen en als je je hart wilt luchten,je weet ons te vinden he! (uiteraard mag een pb ook hoor!)
Pfff, wat een engerd. En hij is zo onberekenbaar. Van een zoenpoging ombuigen in een wurgpoging. Die heeft ze echt niet op een rijtje en moet erg ziek in zijn hoofd zijn. Verhuizen zou ik denk ik ook niet doen. Je hebt toch je leven daar. En ook in een nieuwe plaats weet ie je wel te vinden. Ik denk dat je nu meer de steun van je ouders en je vrienden kan gebruiken dan dat je in je uppie met baby in een nieuwe gemeente woont. Maar licht idd zo veel mogelijk mensen in. En als je zometeen alleen woont spreek dan af dat je je ouders bijvoorbeeld op vaste tijden belt. Want nu hebben ze het door als je niet thuis komt. Maar als je alleen woont kan het een stuk langer duren voor je gemist wordt. Ik zou ook vragen om zo'n meld-ding van de politie. Dat ze weten dat het menens is als jij alarm slaat. Heel veel succes voor jou en je zoon!
oooww ja natuurlijk ......ik heb altijd zo'n mini busje axe in de tas ........heb hem nog nooit gebruikt ....gelukkig .....
Tja en pas ging het allemaal nog zo goed met je ex, toen probeerden we je te waarschuwen maar dat werd niet echt gewaardeerd van jou kant uit. ik vind het dus ook echt vervelend dat ik dit moet lezen. Ik hoop dat je nu begrijpt dat mensen niet veranderen in 1 dag, 1 week of 1 maand en dat hem dat met jou niet zal lukken. Handjes van hem af en vraag een straatverbod aan. En zorg dat hij niets te zeggen heeft over je zoon.
Straatverbod is al aangevraagd, al voor dit gebeuren. Nog niets over gehoord, maar heb de politie dringend verzocht er nu wel haast bij te maken. Vandaag naar mijn werk geweest en dat ging gelukkig goed. Maarja, verzin maar eens een smoes voor blauwe plekken in je hals :X
waarom vertel je dan niet de waarheid op je werk ? krijg je een hoop medeleven mee denk ik en er zijn dan nog meer mensen die op je letten
Ik zou het niet zeggen op je werk,vind dat je werk en prive echt gescheiden moet houden. Je wilt toch niet op den duur dat iedereen medelijden met je heeft en je zielig vind?
meid ik zou he wel vertellen tegen een leiding gevende als hij dan en jou volgt dat als hij je opzoekt dat hij er vanaf weet
Ik zou het wel zeggen. Je hebt zelf toch niks verkeerds gedaan. En als die mensen het weten houden ze vanzelf hun ogen open. En of iedereen je zielig gaat vinden en medelijden met je krijgt heb je zelf in de hand. Tis maar net hoe je ermee omgaat. Je kunt er ook strijdluchtig van worden, beter als zielig.
Zou het ook op mn werk vertellen. Stel je voor dat je van je werk komt en die engerd heeft je gevolgd en wacht je buiten op. Dan is t makkelijker weer naar binnen gaan en vertellen dat je ff de politie moet bellen ofzo dan dat ze nog van niks weten. OF...in t ergste geval als er weer iets gebeurt en je niet op je werk kan komen ivm naar de politie moeten of nog erger t ziekenhuis, dan is t ook makkelijker als ze al van iets af weten. Je hoeft verder niet je hele verhaal te doen Alleen dat je ex je leven loopt te verzieken door je te stalken etc.
Ik werk er net 3 weken, wil ze niet nu al, in mijn proeftijd, belasten met zware verhalen...voor mij 10 anderen die mijn baan zouden willen...
Het houdt ook niet op bij jouw he! Hoop dat het straatverbod er gauw doorheen is, dat het niet te lang duurt. Af en toe vraag ik me af hoever het moet komen voordat er echt iets wordt gedaan met dit soort zieke geesten. Moet je soms eerst het ziekenhuis ingeslagen worden of nog erger overlijden? Ben wel blij dat je mannetje er niet bij was, had niet willen weten wat er dan gebeuren kon! Verhuizen vind ik persoonlijk ook geen optie, aangezien hij je toch wel weer weet te vinden.