Jeetje, die ex van jou is gestoord en gevaarlijk! Ik hoop dat dat straatverbod er gauw doorheen is. En aangeven als poging tot doodslag! Zolang die gast nog vrij rondloopt verkeer jij in gevaar, en het is slechts een kwestie van tijd voor hij het anders gaat aanpakken en Dean in gevaar verkeert. Ik vind het zo erg voor je! Ik begrijp dat je de mensen op je nieuwe werk nog niet "lastig wilt vallen" met dit zware verhaal, omdat je er nog maar zo kort werkt. Maar als ze het wél weten kunnen ze er misschien rekening mee houden, ook waakzaam zijn. Wat Crisje ook al schrijft, probeer te laten zien dat je strijdlustig bent, dan word je niet zielig gevonden. Maargoed, als jij het liever nog niet verteld op werk moet je dat niet doen, niets doen wat je zelf niet lekker zit. Wat betreft verhuizen, het ís een optie, maar dan zou je ook écht ver uit de buurt van Apeldoorn moeten. Ergens een plaats vinden waar je nog nooit over hebt nagedacht, waar je totaal niemand kent of geen link mee hebt. Het moeilijke is dan inderdaad dat je een nieuwe start moet maken, ver bij je ouders, familie en vrienden vandaan. En je zou dan ook een nieuwe baan moeten vinden. Heel moeilijk allemaal, maar misschien het overwegen waard als de politie het er tóch bij laat zitten over een tijdje. (Helaas gaat dit soms maar al te gemakkelijk in NL). Heel veel sterkte en succes, meid!
Jezus meid! Ik schrik me wezeloos van dit bericht! Wat een ongelooflijke l*l is die ex van jou. Moet er niet aan denken wat er had gebeurd als die mensen niet voorbij waren gekomen. Waar van Dean op dat moment? Ik weet dat je aan het wandelen was met hem maar toen je ex je zo pakte waar was Dean toen? God,dat zo'n gast dat doet zeg! En waar zn bloedeigen kind ook nog eens bij is! Werk maken van wat er is gebeurd want die gast is rijp voor het gesticht man. Ik snap echt niet dat mensen zo kunnen zijn zoals hij. Echt walgelijk! Heb echt met je te doen meisje! Ik hoop dat hij toch nog langer vast zit dan wat ze zeggen en dat jij gewoon je leventje samen met Deantje kan oppakken. Jullie hebben eindelijk een huisje voor jezelf,een eigen plekkie enzo. Maar als jou ex weet dat je gaat wandelen daar dan houd hij je dus ook in de gaten lijkt me. Als je weer gaat wandelen zou ik een compleet andere route nemen en voorlopig niet alleen met Dean gaan wandelen. Zorg dat iemand bij je is en heb ook je telefoon bij je. Of ga als je toch alleen gaat wandelen op plaatsen of tijdstippen wandelen waar wel mensen zijn. Zodat er zeker weten altijd mensen zijn die je te hulp kunnen schieten. Gisteren heb je echt vreselijk veel geluk gehad dat het jonge stel voorbij kwam. Meid,wat moet je het moeilijk hebben zeg. Ik hoop echt dat je snel de rust in je leven mag vinden en dat je verlost ben van die eikel! (((((kufff)))))
Meid hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje van de schrik bekomen? Toen ik dit verhaal las, was ik zo verschrikkelijk blij en opgelucht dat je Dean niet bij je had.......wie weet wat je ex gedaan had... Dat wat hij jou aangedaan heeft is al erg genoeg. Je hebt denk ik idd een engel op je schouder zitten want wat als dat stel niet langsgelopen was......? Brrrr ik krijg er kippenvel van. Net als jij begrijp ik dus absoluut niet waarom deze man, met zo'n geweldadig verleden, gewoon weer op vrije voeten komt, denken ze nou echt dat een paar daagjes cel wonderen verricht? Dat hij ineens bekeerd is? Er moeten jammer genoeg eerst 'nog' ergere dingen gebeuren voordat meneer achter slot en grendel verdwijnt! Maar......dit gebeuren bevestigt des te meer dat jou beslissing om Dean bij zijn vader weg te houden de juiste is geweest en nog steeds is. Denk er om, hij mag dan biologisch gezien de vader zijn, maar voor mij is een vader iemand die met liefde voor zijn kind zorgt, en het alles geeft wat het kind nodig heeft, en er altijd voor hem of haar is. De titel vader heeft deze meneer ook echt niet verdiend! Meid, ik hoop dat je snel wat rust vind in je leven want je hebt de afgelopen maanden een hoop ellende voor je kiezen gehad! En als er iets is, blijf het dan gewoon van je afschrijven al zijn sommige meningen hier niet altijd even leuk. Het gaat erom dat jij het even 'kwijt' kan en hopelijk helpt het je een beetje.
Nee, als je het op je werk verteld hoef je er ook niet meteen mee te koop te lopen. Er is soms ook een middenweg
Oh bah wat naar! Gelukkig kwamen er mensen langs zeg. Heeft hij je ook mishandeld tijdens jullie relatie? En zo ja, heb je daar aangifte van gedaan? Hoe is het nu? Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen die je steunen! Sterkte!
Meid ik ben er ook vorostander van om uit apeldoorn te vertrekken! zoek advies en hulp hiervoor bij de gemeente of wie daarover gaat! Aan een straatverbod heb je niks eigenlijk, is alleen een stuk papier mar weerhoudt jouw ex niet om jouw op te zoeken als hij dat wilt! Ja dan is hij strafbaar bezig, maar die ene keer kan dan de laatste zijn! Heel veel sterkte meid!