de ergste...dood

Discussie in 'De lounge' gestart door joyce, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    levend verbranden lijkt me echt verschrikkelijk of stikken om een af andere rede.

ideaale dood lijkt mijn een hartaanval en het liefst in je slaap en dus gewoon niet meer wakker worden

2. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Levend verbranden, verdrinken of levend begraven worden.
    Wat me ook eng lijkt is om moederziel alleen dood te gaan !

Gr. C.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Als je verhongerd maakt je lichaam op het laatst een natuurlijke pijnstilling aan. Waardoor je nog langzaam en pijnloos gaat.

4. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Zus van die jongen heeft een relatie met mijn neef... Kende hem niet persoonlijk hoor, maar echt erg dat zulke dingen kunnen gebeuren :(

Ergste dood... bovenstaande komt wel in de buurt ja...

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Datte.

6. sim

sim Niet meer actief

ik heb het een plekje kunnen geven, maar heb nog steeds als ik in het water ben dat niemand te dicht bij me in de buurt moet komen, dan raak ik een beetje in paniek..

mijn vriendinnetje en ik raakten onder water, en zij probeerde zich boven te houden (ze kon niet zwemmen) uit eindelijk kon ik los komen, want ze hield me vast om boven te komen. ik kwam aan de kant en keek achter om en zag haar niet meer. ze hebben haar na drie kwartier terug gevonden, uiteindelijk heeft ze ruim een half jaar als een kasplantje geleefd (coma) en is toen aan een longontsteking (van de beandemingsapparatuur) overleden. :cry:

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Jeetje wat een ontzettend leuk onderwerp!
    Ehm ff denken...

Iemand saw gezien?
    Of misschien wrong turn...
    Lijkt me behoorlijk erg..
    Dus eerst dagen lang doodsangsten uitstaan zeg maar en daarna op de meest gruwlijke wijze gemarteld en vermoord worden...

8. Milla

Milla Niet meer actief

Helemaal mee eens! met als toevoeging dat het weken duurt.
    (ik heb denk ik teveel enge films gezien) verbranden lijkt me ook gruwelijk.

9. Milla

Milla Niet meer actief

jee wat erg! Ik ben zelf ooit bijna onder een trein gekomen toen ik 18 was. Ik en mijn ex moesten aan de overkant van de rails zijn (Boxmeer) waar een trein stond die ieder moment kon vertrekken in de richting van Nijmegen, wij wilden die trein halen. Er waren geen bomen bij de overgang en wij hadden echt haast.. Wij rennen en ik rende voorop. Toen ik bijna de rails over wilde rennen, vloog er een trein voorbij. Ik was er nog geen anderhalve meter vandaan. Ik moet er niet aan denken als ik 1 of 2 seconde eerder daar was geweest.... Ik heb nog steeds trein angst. Zelfs in de auto kijk ik nog altijd bij een spoor of er een trein aan komt ook als er bomen staan!

10. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    In die film seven met die man/vrouw? die helemaal gevilt was en uitgemergeld...maar nog leefde..

11. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    verbranden lijkt mij het ergste!

12. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    wat een naar verhaal sim! kan me voorstellen dat je het nooit meer vergeet!
    is niet het leukste onderwerp nee...maar ja je moet het toch ergens over hebben ipv van zwanger worden enzo :) :)

13. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dit id een heel slecht topic voor mij!Heb er vannacht een nachtmerrie van gehad!

ok,onschuldig op de electrische(weet niet of ik het goed schrijf) stoel!heb de rechter gesmeekt om te wachten tot na de bevalling,maar dat wilde die niet!liep de zaal in waar het zou gebeuren,en alle mensen joelden me uit!Werd vannacht wakker net voordat ik op de stoel ging zitten,en kon alleen maar janken!zelfs me vriend werd wakker van me gehuil vannacht!

o,ja ik was onschuldig!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Had je hem lekker bij duffe topics moeten plaatsen.....

Ik leef en daar geniet ik van.....heb geen zin om na te denken over wat de gruwelijkste dood is!

Eva.

15. Niet meer actief

jeetje wat een onderwerp :(
    ik wil er idd ook liever niet over nadenken

ik geniet van mijn leven zolang ik er nog ben...
    vind de dood toch al niks :(

16. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Mm.. Wat een onderwerp..
    Ik denk dat alles eng vind :( Ik hoop dat ik nog lang van mijn kind kan genieten ;)

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Vroeger was ik niet bang om dood te gaan. Ik deed ook allerlei rare dingen toen. Maar nu dat ik zoveel te verliezen heb, wil ik niet eens aan de dood dénken. Het maakt me niet zoveel uit hoe ik later doodga, het maakt me wel uit dat ik nu zo lang mogelijk wil leven om te genieten van mijn schatten...

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat een onderwerp.
    Wat het ergste is denk ik niet over na, lijkt me wel fijn als je dan toch moet gaan, in je slaap.
    Je merkt er niks van.
    Zo is m'n vader ook overleden.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jeetje wat een topic...
    idd vermoord worden is hoe dan ook erg, op wat voor manier dat ook!
    maar zelf lijkt me verbranden ook verschrikkelijk!
    maar eigelijk wil ik over dit soort dingen helemaal niet nadenken, ben harstikke bang voor de dood!

20. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik kan ook van allerlei horrorverhalen bedenken hoe je dood kan gaan.
    maar het lijkt me ook heel erg om dood te gaan, gewoon hier in huis. terwijl ik alleen ben met de kids. en dat ze dan bij me zitten te huilen en gillen van mama word wakker. en dan de hele dag zo moeten wachten tot papa thuiskomt.
    bah moet ik niet te veel aan denken, kan er wel misselijk van worden.

Deel Deze Pagina