Bedankt voor de lieve reacties! Doet me goed Zoals ik al zei ben ik vorige week voor een soa test naar de huisarts gegaan. Net de eerste uitslag gehad en die was goed! Oh ik ben zo blij!! Ik doe ff een vreugdedansje Zij bleek namelijk vorig jaar chlamydia te hebben (kwam uit die bloedtest die je krijgt als je zwanger bent), toen ze me dat vertelde was ik zo bang het ook te hebben... Zij dacht toen dat het misschien een besmetting van hem was van voor hun huwelijk maar ze denkt nu dat hij dat opgelopen heeft bij een andere vrouw tijdens hun huwelijk. Vandaar ook dat ze nu weer gecheckt wilde worden.
Mijn God wat een verhaal!! Dit verzin je toch niet.... En hij heeft anderhalf jaar zijn dubbelleven kunnen leven? Pfffff.... Evenals de anderen hier, vind ik het ontzettend knap hoe jij met de situatie om gaat. Dit is de beste wraak die je kunt hebben, en het kan nog met een zuiver geweten ook! En zijn arme vrouw... en kinderen... Dat moet dan een rolmodel zijn....:x
Thanks dames! Ik vermoed dat dit dubbelleven wel langer geduurd heeft dan alleen met mij hoor. Maar ik was idd 1,5jr met hem.
Respect voor jou! Ik vind het erg lief dat je haar te woord staat, ik hoop dat ze de juiste keus maakt en bij hem weg gaat. Voor jou ook sterkte, die leugens die hij nu over jou verteld zullen ongetwijfeld hard aan komen.