Verminderd vruchtbaar maar toch op de natuurlijke manier? Klets mee!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danoontje01, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

Wij hebben 1 icsi behandeling achter de rug. Het probleem ligt bij vriendlief z'n zaad... Hij heeft 1.5 miljoen zaadjes die ''werken'' en de rest beweegt en zwemt niet.

De 1e behandeling was een ramp en de 2e hebben we afgebroken voor de punctie dus we hebben er nog 2.

Alleen hebben we momenteel zoveel aan ons hoofd dat dat er niet bij kan. We hebben het eigenlijk ook nog niet op de natuurlijke manier geprobeerd omdat ik en hij altijd al weten dat er iets niet goed zat zijn we meteen doorverwezen.

Ik ben op zoek naar dame's die ook nog op de natuurlijke manier bezig zijn en weten dat er mss ook iets niet goed is, of er heel lang al over doen..
    Mss dat we elkaar moed in kunnen praten.. Ook vind ik het wel fijn om ervaringen van mensen te lezen die toch nog op de natuurlijke manier zwanger zijn geraakt.

Ik heb ook een onregelmatige cyclus dus dat maakt het ook wel lastig. We willen eerst echt op zn beloop aan de slag gaan. Dus geen temperaturen en testen, alhoewel ik niet weet of we dat vol gaan houden. Maar we houden moed, er is er maar 1 nodig!!

Liefs..

Deel Deze Pagina