de ex-schrijfsters van "meiden die langer dan een hald jaar op zoek zijn..."

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    thanks Wherona :)!
    All: vandaag FM nummer 2 met 2 eitjes dit keer. Allebei rond de 18 mm. Dus daar ben ik wel blij mee :). Gevoelsmatig weer wat meer kans dan de vorige 2 rondes met 1 ei. Vanavond pregnyl.
    En toch ben ik een beetje verdrietig en sjaggo vandaag :(. Komt waarschijnlijk omdat ik een collega spotte op de gynaecologie afdeling. Ik vermoed dat ze zwanger is... En hoewel ik weet dat ze een paar maanden geleden een miskraam heeft gehad, vind ik het toch niet leuk om straks weer tegen een dikke buik aan te moeten kijken :(. Tis een lief mens hoor en het is haar gegund, maar toch... Maar ja, that's life, dikke buiken blijven komen en gaan ;). Hopelijk binnenkort die van mij ook een keer...

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Pien dubbel zoveel kans dus. Óf een tweeling... Ik vind dat jij nu met een dikke buik mag lopen hoor. Zet hem op! Kus

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, ik dacht idd t zelfde als frummelk. 2x zoveel kans!! en jij verdient t ook hoor!! (t klinkt zo stom om te zeggen jou tijd komt nog wel...want je wacht al zo lang..)

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks lieverds :).

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien dubbele kans ik hoop het zo dat jij straks ook met een hele dikke buik rondloopt. Kan me je gevoel wel voorstellen hoor het is ook zo frustrerend al die dikke buiken en bij jou nog niet, maar we geven de moed niet op we gaan der weer voor de 100% voor toch!

@Frummelk hoe gaat het met J? groeit ie goed en hoe gaat het nu met de flesjes?

@MBTC hoe lang gaan/kunnen jullie het nu "zelf" proberen om zwanger te raken? En is de situatie thuis al wat beter? Vindt je het anders een keer leuk om samen wat te doen? zodat je der ook effe uit bent?

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja dat vind ik wel gezellig.
    naja max half jaar zelf proberen. gaan straks naar ronde 4. zal ff met de ha overleggen hoe of wat. t gaat beter helaas heb ik deze hele week t druk met mn werk en zijn we weer geen avond samen :S
    nu moet ik rennen ben al bijna te laat weg maar moest ff kijken in t oktober topic of er al nieuws was ;)

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    All: net IUI gehad. Het zit er weer in ;). Maar dit keer veel minder zwemmers dan vorige keren. Zaten we anders meestal rond de 20 miljoen, nu ineens nog 'maar' 6 miljoen na opmwerking :(. Ik zei tegen m'n man: wat heb je gedaan?? Maar goed, boven de 3 miljoen is alles prima voor IUI. En ik weet dat ik zeker niet mag klagen, want het is gewoon prima, maar vond het wel apart. En getsiederrie nu weer op het wachtbankje ;). En nu ook maar op naar het werk!

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien misschien wel een goed voor teken ;)

@MBTC Gezellie ik ben iedere dinsdag en vrijdag vrij, dus op die dagen kan ik zowieso wel. Alleen aankomende vrijdag niet.

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    wherona ik ben ook altijd op vrijdag vrij maar toevallig kan ik deze vrijdag ook niet ;) mn pappa is jarig

pien, hopelijk hebben die minder zwemmers wat minder moeite om wel de juiste weg te vinden!

hier wachten tot de 19e, maar zoals eerder gezegd verwacht er niet veel van...

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien hoe gaat het op het wachtbankje?

@MBTC nog 2 dagen wat is je gevoel?

@Frummelk hoe gaat het met jullie heb je al een ritme met kleine J.

@ll hier is ons tuintje opgeknapt eindelijk een mooie tuin met grasveldje voor Davey heb nu al zin in het voorjaar :D.

Hij was gisteren naar de Teletubbies aan het kijken en daar kwam een stukje van pinquins hij kwam niet meer bij die vindt ie toch wel heel erg grappig. Morgen visite en dan gaan we met zijn alle naar de intocht van sinterklaas kijken hier in Zandvoort ben benieuwd wat Davey der van vindt. Prettig weekend allemaal

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wherona: zit er nog maar net op, dus gaat nog prima :).
    Jij veel plezier bij Sinterklaas!
    Ben ook benieuwd hoe Davey het vind, sommige hele kleine kinderen vinden het vooral eng, m.n. die zwarte pieten ;).

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, dank u sinterklaasje... Op mijn verlanglijstje staat een baby voor Pien!

En daarna misschien een tweede voor ons... Het begint weer te kriebelen ;) en als we dan toch weer zo lang moeten oefenen kunnen we daar het best zo snel mogelijk mee beginnen ;)

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Frum :)! Goed idee, ik zal het ook op mijn lijstje zetten :D.

Toe maar een tweede ;), lijkt me een goed teken dat het weer begint te kriebelen meid!

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Frummelk hihih begint het nu al te kriebelen hihi leuk hoor en ook wel heel erg dapper dat je/jullie het weer aan durven

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    En bij jou dan Wherona, kriebelt het bij jullie al?

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frummelk, je moet toch nog ff wachten voor een 2e of niet.
    @wherona, hier vandaag ongi. had er al niet veel van verwacht maar baal wel enorm! voel me klote heb last van mn buik en benen en ben sjaggie. bah!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Pien de ene keer kriebelt het wel en de andere keer denk ik oef best wel pittig 2 kids. Maar 1 ding weet ik zeker dat ik der 2 wil 1 is ook maar zo alleen ;). Wij willen in maart/april er weer voor gaan.

@MBTC ondanks dat je het wel verwachte toch jammer

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Mbtc ik moet id nog twee maanden wachten ivm de ks. Weet ook niet of we er dan direct voor gaan hoor. We laten het maar op ons af komen hihi

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heey meiden hoe is het hier?

Met mij/ons gaat het wel goed hoor drukke weken ieder weekend wel wat dus veel onderweg maar wel gezellig. Davey vond de optcht best wel interessant maar had er in de nacht toch wel moeite mee om het een en ander te verwerken en hij zit momenteel in een sprong. Dus kan zichzelf heel moeilijk vermaken en vraagt veel aandacht. Dus zo nu en dan ook best pittig maar ook wel gezellig.

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Owww die sprongen ook. Pfff waarom dat niet wat rustiger kan..???

Hier gaat het wel goed. J eet goed fruit/groente maar vind zijn fles nog steeds niet lekker. Blijft een drama. Zo logopediste. Ben benieuwd.
    Bij mij is er een onrustige moedervlek gevonden. Ik hoop maar dat het wat mee valt. Voel me zo kwetsbaar als moeder.

Deel Deze Pagina