Wherona: succes met de sprongen . Ja het zal niet altijd makkelijk zijn he. Zeker als ze op een gegeven moment zo'n eigen willetje kweken . Frummelk: logopediste? Is dat omdat ie de fles niet wil? Vervelend van die moedervlek trouwens, hopelijk valt het mee! Hier in de 2e wachtweek beland. Nog 1 te gaan en dan weten we het weer...
@Frummelk ja die sprongen kunnen best heftig zijn gelukkig duren ze nooit echt heel erg lang. Pakt J. de speen niet goed van de fles? Nooit fijn een onrustige moedervlek je schrikt toch altijd wel hoeft niets ernstigs te zijn inderdaad. @Pien nog een week te gaan zo spannend weer, dat zou betekenen dat als het raak is (wat we heel hard hopen) je een mooi sinterklaas kado hebt. Een eigen willetje heeft Davey zeker wel! En ook een hoop karakter trekken van zijn vader die niet altijd even prettig zijn. En ook 1 van mij. Hij heeft weinig geduld net als zijn vader en kan best driftig zijn net als zijn moeder hahahah dat wordt wat. Zo kom je gewoon je eigen karakter trekken tegen. Hij heeft ook onwijs veel humor maakt nu al grapjes met je en lachen wat ie dan doet. Hij weet precies hoe hij mensen aan het lachen krijgt en ook hoe hij aandacht kan trekken hahaha ik vindt het echt prachtig om te zien. @MBTC hoe gaat het met jullie? ongi al weer de deur uit?
Wherona: top op heden nog niets... maar ik verwacht er geen sikkepit van hoor . Misschien begint het vanavond al of anders morgen. Kan me niets anders voorstellen... Frummelk: ja hoe staat het daar mee? Hopelijk alles goed? Of duurt het zo lang voor je uitslag hebt?
Hmm Pien, wanneer is je nod dan? Wheroon hoe staat het met de sprong? Ik hoor over 3 weken pas de uitslag...
Frummelk: o dat duurt nog ff dus... Nou mijn NOD is donderdag, maar ik heb zojuist de eetste bruine tekenen weer gezien. Voor mij erg laat (dag 13), dus helaas had de hoop weer een loopje met mij genomen, grrr.... .
@one, wow super meid! gefeliciteerd. heeft loslaten geholpen bij spontaan zwanger worden? hopelijk kom je nu weer mee kletsen?? @pien, ik had zo geduimd voor positief nieuws!! bah vervelend en nog veel meer woorden zou ik kunnen zeggen maar schuttingtaal doen we maar niet he !?&*#$%@! @hier, word een kansloze maand denk ik zo. manlief zit voor werk hele week in limburg en als hij thuis is zal hij wel niet zo veel zin hebben na een week lang dik overwerken (naja misschien ook wel....)
Pien ik zie in je handtekening staan dat je bent begonnen met IUI 5. Wat wordt ik daar verdrietig van zeg. Hoe zal het voor jou dan wel niet zijn... Heb je nog wat hoop? knuffel
Mbtc: en is je mannetje al thuis? En nog kansen deze maand? One haar zwangerschap wil ze alleen via PB 'uitleggen' volgens mij, dus ik zal er hier niet op in gaan... Frummelk: tsja de ergste dip is inmiddels al wel over. Ik ga me maar op IVF instellen denk ik zo... Het kan toch niet zo zijn dat eicel en zaadcellen elkaar nooit zijn tegen gekomen denk ik dan... Ze weten blijkbaar niet wat ze met elkaar aan moeten ofzo . Het is wonderlijk hoe moeilijk het kan zijn.
@pien, ja man was donderdag thuis. nou nee geen kansen deze maand, waarschijnlijk waren woe en do mn vruchtbare dagen (een week te vroeg als je uitgaat van 30dgn) hebben wel zo-ma-do-vrij (vrijdag was ovu test niet posi maar ook niet nega) geklust dus wie weet. snap er ook nix van normaal gesproken zou van vandaag mn vruchtbare dag moeten zijn. maar die kwamen dus gelijk na mn ongi. 24 op 25ste was het over. dus weet niet of ik nu van 30dgn moet uitgaan of van 25dgn. (5 dgn eerder vruchtbaar...)dus ja ik baal enorm @one, jammer dat je niet komt kletsen...
@Pien zucht zucht zucht waarom moeten sommige nou zoveel moeite doen om in verwachting te raken, het is echt niet eerlijk. Ik heb echt bewondering voor je hoe sterk je bent, dat had ik niet gekund. Hoe is je man er eigenlijk onder. @MBTC je weet maar nooit, maar alle tijd nog toch @ll heerlijk weekendje Duitsland achter de rug met een dik pak sneeuw hihi dat hadden we niet verwacht, jammer dat we geen slee konden scoren voor Davey. zo nog effe wat sint kadootjes halen en voor de rest niets. @Frummelk beterschap
Mbtc ik kom wel kletsen hoor ? Pien heel veel succes met de laatste iui's! ik snap hoe je je voelt meis! hele dikkeknuffel
@wherona, ja de kans is er idd. maar goed heb niet veel vertrouwen er in.. @one, gezellig! *sorry dacht dat t alleen bij een mededeling liet* hoe lang ben je al zwanger, hoe voel je je, wanneer ben je uitgerekend??
6weken2dagen, voel me goed hoor hihi alleen beetje last van men tandvlees, en boobies ... 30 juli ongeveer heb ik zelf berekend. hoor t nog bij de verloskundige denk ik xxx
@one, fijn dat je je goed voelt. ja dat van die borsten weet ik nog wel. man kon de eerste 12 weken zowat niet op mn buik of zij slapen... oh nog niet zo heel lang zwanger dus. wanneer moet je naar de vk? spannend hoor allemaal...