de ex-schrijfsters van "meiden die langer dan een hald jaar op zoek zijn..."

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    ;)
    Al het goede komt van ver....

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @One super meid wat een mooi geluid he

@Pien toi toi toi

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    't zit er weer in! Direct er na een kerstboom gekocht. Dus ff wat gezelligheid hier in huis creëren...
    Heb trouwens wel al hele ochtend pijn in m'n linker zij... dus dat zullen de eitjes wel zijn ;).

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @one, wat goed gefeliciteerd! Mooi geluid vond ik t en ook heel emo!
    @ pien duimen op 5x is scheepsrecht
    @frum leuke shoot gehad resultaat show je wel op fb toch?
    @hier, woensdag middag ongi geworden dacht ik. Wel raar bloed eerst beetje roze daarna rodekool rood/paars. Nu is t bloeden gestopt. Mn man was overtuigd dat het raak was door mn gedrag etc. Misschien krijgt hij toch nog gelijk morgen ochtend maar test wagen. Nod zou as maandag zijn. Vind t allemaal maar vreemd 5 dgn eerder en zo kort.

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Spannend Pien en mbtc.
    Hier gister op stap geweest. Oef ben goed brak nu hihi. Is moeke niet meer gewend!
    J krijgt zijn eerste tand al. Hij is constant aan het jammeren. Pfff heb dus niét geslapen vannacht...

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik heb t hartje zien kloppen, niet gehoord hihi dat doen ze pas met 13 weken ongeveer.

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Frum al beetje bij gekomen, wat is J. snel zeg met tandjes

@One ow oke ik kreeg toen een inwendige en kon het wel horen. moet je er nog effe op wachten dan.

8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Zo hoe is het hier wat gaan jullie doen met de kerstdagen?

Wij hebben kerstavond bij mijn ouders lekker eten en kadootjes
    1e kerstdag een brunch bij mijn schoonouders avond lekker met z'n 3tjes en 2e kerstdag vrienden over de vloer. 3e kerstdag verjaardag van mijn broertje drukke dagen maar wel altijd erg gezellig

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi hoi!
    Klinkt goed Wherona! Hier straks 2 weken vrij :). Kerstdagen bij mijn ouders en zijn ouders. Gewoon gezellig, lekker eten, spelletje doen etc. Misschien saampjes nog een nachtje weg. En daarnaast wel veel klussen in het nieuwe huis natuurlijk!
    Mbtc: en nog nieuws? Vandaag je NOD toch?

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heerlijk Pien wij hebben ook 2 weken vrij. MBTC is weer ongi geworden

11. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mbtc: jammer meid :(
    Wherona: heerlijk vooruitzicht he :).
    Frum: en al weer een beetje bijgekomen van het stappen? ;). Hoe gaat het trouwens nu verder met je werk? Je bent nog niet aan het werk toch? Ging allemaal niet zo heel leuk meende ik... Hoop dat je er goed uitgekomen bent in elk geval met je werkgever.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jazeker heerlijk vooruitzicht heb der best wel zin in lekker effe 2 weken vrij zijn, hoop alleen wel dat het weer wat droger is met regen zit je zo thuis vast blegh.

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha Pien, ben redelijk bijgetrokken... Ben het écht niet meer gewend...
    Ik heb geen baan meer, zit in de ziektewet. Mijn contract liep af toen mijn verlof ook af liep. Omdat ik niet in staat was/ben om te werken hebben mijn baas en ik in goed overleg besloten om het eerst niet te verlengen.

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, dank je voor de update.
    @pien, ja helaas ongi geworden maar al 5 dagen voor NOD had stil de hoop dat het een innesteling was omdat het ook maar 2 dagen duurde. maar nee ma een negatieve test gehad. kan al bijna weer een topic opnenen (langer dan) een half jaar op zoek naar een 2e bevrucht ei :p hopelijk is dat niet nodig.
    hoe is t bij jou??
    @frum, zo wezen stappen? heb bijna 2 jaar geen kroeg meer van binnen gezien. moet er eerlijk gezegd ook NIET AAN DENKEN! van 1 wijntje ben ik al dronken :p

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Frum: ik vind het leuk dat je wel weer op stap bent gegaan, stoer! Ok, het zal alleen wel wat zwaarder zijn, m.n. het vroege opstaan daarna... Op zich wel fijn dat je nu geen druk hoeft te voelen om weer aan het werk te gaan... Althans, ik hoop dat je de tijd kunt krijgen om de boel weer op een rijtje te krijgen. Kunnen jullie het financieel aan om van 1 inkomen rond te komen eventueel?

16. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha Pien... Zo stoer was het niet hoor ;) ik ging voor de zwangerschap heel erg vaak stappen, binnenkort maar weer eens kijken in lwd. Manlief heeft net weer een leuke salarisverhoging gehad dus in principe kan ik gewoon thuis blijven. Of ik dat ook wil weet ik nog niet. Zou betekenen dat ik voor niks zo lang heb gestudeerd. Komt tijd komt raad.

Mbtc jammer meid. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Wheroon, lekker 2 weekjes vrij!

Hier flink beroerd. Bah spugen etc. Ik zei tegen mijn man dat ik niet zwanger kán zijn maar er anders toch wel een test tegen aan zou gooien haha. Ik ben net twee weken geleden ongi geweest en zou nu rond ei sitten ;)

17. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Frum, ik werd echt gek van dat thuis zitten. Werk maar 9u in de week maar genoeg om er ff uit te zijn.
    Voor dat ik zwanger was ging ik ook vaak stappen maar mn nieuwe weekenddroom is doornroosje zijn en slapen!

Vandaag had ik gesprek met mn vriendin. Zij is de enige die weet dat ik weer zwanger wil worden. Zij is inmiddels alweer 18weken zwanger van de 2e en zegt jeetje nog niet zwanger je bent nog zo jong. Ja maar dat betekent niet dat je in 1x zwanger bent. Helaas moetem wij voof allles wat we willen keihard werken.
    Wat denken jullie moet ik al naar de ha voor t zwanger worden? Heb nu zon rare cyclus word er een beetje gek van.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Frummelk dat is momenteel wel erg fijn dat je thuis kan blijven ook financieel. Misschien tegen de tijd je er klaar voor bent iets parttime zoeken.

@Pien hoe is het met jou? en jullie huis nog steeds niet verkocht zeker duurt dat lang he tegenwoordig.

@MBTC tjsa de een hoeft er helemaal niets voor te doen en is zo in verwachting en de ander moet er een heel traject voor doorlopen en dan nog steeds de teleurstelling dat het niet gelukt is, dan weer een stap verder te gaan en hopen dat het volgende traject dan misschien wel een bevruchting oplevert. Het is niet eerlijk maar alles heeft zo zijn reden, vergeet niet dat je al een mooie meid hebt en ik zal zelf nog even wachten om al naar de ha te gaan je bent van J. ook op een natuurlijke manier zw. geraakt en dat duurde ook even. Je zit nu in net in ronde 5 en ik zou het gewoon nog een paar maanden zelf proberen, weet alleen niet hoe het is met je endometriose (dat was het toch?)

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja idd heb endometriose. Je vruchtbaarheid neemt wel elk jaar een klein percentage af. Word er zo onzeker van omdat ik altijd een regelmatige cyclus heb gehad en nu ruim een jaar na de bevalling is t nog steeds niet "normaal" maak me er zorgen om. Zorgt voor frustraties ik ken mn eigen lijf niet meer ofzo. Heb een prachtige dochter en mn gevoelens zeggen steeds vaker dat het ons niet gegund is een brusje. Je moet blij zijn met wat je hebt misschien moet ik meer van mn gezin gaan genieten en mider depri doen. Ohh ik word gek van mezelf!

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Mbtc het is normaal dat je cyclus na een zwangerschap blijvend anders is hoor. Ik zou er maar niet te veel over in zitten en genieten van wat je hebt! Dat brusje komt vanzelf.

Hier vanochtend weer voor de wc gehangen... Hmmm

Deel Deze Pagina