de ex-schrijfsters van "meiden die langer dan een hald jaar op zoek zijn..."

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Huisarts stuurt je geloof ik pas na 12 maanden proberen door, anders kunnrn ze aan t door sturen blijven. Je hebt een.pracht dochter.en weet dus dat he kan, focus je op die gedavhtrn rn verder op jr prachtige gezin ipv het (niet) zwanger wordrn.... Komt vast goed!

laten wij ons ook vooral mey zn alle focussen.op lieve pien, zij verdiend het nu.het meeste van ons allemaal.... Al verdiend iedreen die een wondertje wil het, pien verdiend nu al mijn duimen! Zr draaien nog hard voor je hoor lieverd!

Xxx

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC zou ik ook doen meid lekker genieten van je gezin en een brusje komt echt wel. Je bent nog vrij jong dus nog alle tijd.

@Frummelk heb je ons wat te vertellen ? ? ?

@Bezigbijtje je bent een lieverd

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He BB! Wat lief gezegd meid :) :). Doet me goed!
    Hoe gaat het met jou en je prachtige meiden?

All: geniet van de komende feestdagen!

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jullie ook hele fijne dagen en Frum ik hoop dat het allemaal meevalt en hij niet hoeft worden opgenomen.

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Frum: wat een volhoudertje die jongen van jullie! Wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis?

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Nou en of, ik zit met mijn handen in het haar... Hij is nog niet uitgedroogd gelukkig. Ze hopen dat het voor nu een tijdelijk iets is. We moeten zijn plassen in de gaten houden. Zodra hij niet meer plast wordt hij opgenomen en krijgt hij een infuus en sonde. Daar zitten we niet op te wachten natuurlijk. Gelukkig drinkt hij kleine beetjes appelsap. Heeft net ook een half danoontje gegeten... Verder gaan we naw binnenkort starten met koemelkvrije voeding. Om uit te sluiten dat het geen koemelk allergie is.

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Frum wat was je der vroeg bij, hopelijk komt het niet zover en gaat die kleine dwarsligger weer lekker eten en drinken.

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha het was hier (weer) 4 uur.... Snif...
    Spuitelf heeft al weer iets meer gegeten, drinken is nog steeds drama. Pfff ben gesloopt. Ben de hele dag bezig met kleine beetjes aanbieden. Was ik voorheen er al veel mee bezig, nu helemaal. Bah.

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Vermoeiend Frum! Erg lastig... Misschien maar zoveel mogelijk papachtige substanties voeren, dan krijgt ie toch wat vocht binnen. Maar joh wat een eigenwijsje! Maar wie weet zit er wel een reden achter, dus dat van die koemelk kun je best eens proberen... Succes ermee!

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heb je soja melk al eens geprobeerd Frum? Zal ik eens doen kijken of hij dat wel wilt. Ja logisch dat je der nu nog meer mee bezig bent je wilt ook alles op alles zetten om te voorkomen dat hij het ziekenhuis in moet.

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frum, jeetje wat een toestand zeg. Heb je ook al ors gegeven? 20ml per keer geloog ik. J krijgt het nu ook omdat ze enorme diaree heeft.
    @bb, ivm endo zou ik evt eerder doorgestuurd worden. Ik snap je woorden van je hebt al een prachtige dochter enz. Toevallig last ik laatst artikel over als je weer zwanger wilt worden en t niet lukt dat je op veel onbegrip stuit. En dat die woorden allemaal best zeer doen. Tuurlijk gun ik pien een kindje en hoop ik dat het snel mag lukken bij haar.
    @all fijne feestdagen.

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Gyn had gezegd als je voor een 2e gaat en t na half jaar nog niet gelukt is mag je terug komen en kijken we hoe het er uitziet.

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Doe wat goed voelt mbtc. Als je ongerust bent, kan hij je misschien geruststellen. Ik weet gerust dat je mij ook een kindje gunt ;).

Ook namens mij alvast aan iedereen: hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2013 dat al onze wensen mogen uitkomen!

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, daar sluit ik me helemaal bij aan!

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Pfff ben gesloopt... Snif....

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Frum toch... Wat balen zeg dat het nog niet beter gaat... Heb echt met je te doen! Kan je alleen ff een virtuele knuffel geven...

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Frum van mij ook een dikke digiknuffel hoop dat het snel beter gaat.

Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst geniet er lekker van en laat de glazen maar klinken :D (met of zonder alcohol)

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Zo eindelijk even tijd en de laptop onder het stof vandaan gehaald, reageren via tel vind ik niet fijn. Lezen wel :D
    Dus ik lees nog gewoon mee hoor meiden! Maar reageer wat minder.

Pien, hopelijk was dit jullie laatste kerst met z'n 2tjes. Wij hadden dat de kerst voor ik zwanger was echt heel bewust dat we daar mee bezig waren. 2011 word ons jaar! En ja hoor, in september was het dan eindelijk zover! Kerst 2011 waren ze dan nog niet in onze armen maar al wel in mijn buik.... Hopelijk mag dit voor jullie ook zo zijn!

Frum, jeetje dat is me ook wat zeg! Pittig!
    Hier gaan de nachten de laatste tijd (ook) minder. Ninthe word veel overstuur wakker. Of het nu n sprongetje is of indd wat ze vermoeden een allergie geen idee (wij denken dat het laatste wel mee valt maar doen voor de zekerheid toch even een glutenvrij dieetje voor Ninhte nu voor 2 weekjes, kijken of het verschil maakt)

Gaat het wel al iets beter inmiddels?

@all, maar vooral Pien die er om vroeg:
    met mij/ons gaat het super. Ik heb me echt lang niet zo goed gevoeld. Die zwangerschap was echt een hel. En ik denk ook echt dat ik nooit nog eens die stap durf te zetten om zwanger te worden.
    Maar nu de meiden er alweer bijna 8 maandne zijn (2januari) kan ik niks anders zeggen als dat ze het super doen, we gek van ze zijn en alles echt heel lekker gaat! Ik heb weer werk, en per 7januari ga ik zelfs maar 1.5 dag werken en werk ik lekker 12uur ipv 8 uur over 3 dagen! ZO fijn. Ik ga de woensdag op het kdv draaien een nieuwe die 7januari geopend word. En mn meiden gaan lekker mee en komen op mijn groep! Zo leuk! En de maandag middag draai ik bso waar ik nu ook al sta. Heerlijke combi en toch veel bij mijn meiden.

xxx

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ooh en wheroon...... kom maar op voor de dag ermee hier ;)

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    iedereen een leuke kerst gehad?

Wij in ieder geval wel kerstavond heerlijk gegeten bij mijn ouders en wat kadootjes en 1e kerstdag een uitgebreide lunch bij mijn schoonouders met wat kadootjes. 2e kerstdag met z'n 3tjes gegourmet was ook lekker. En we hebben het allermooiste kerstkado gekregen want we zijn weer in verwachting.

Deel Deze Pagina