de ex-schrijfsters van "meiden die langer dan een hald jaar op zoek zijn..."

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door frummelk, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Whaaa wheroon! Gefeliciteerd meid! Super

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hoever ben je, hoe voel je je, etc?

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Gefeliciteerd wheroon!:D:D

4. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    BB: klinkt heel goed meid, wat heerlijk dat je het zo mooi voor elkaar hebt :)! En je hebt er twee he, dus je mag best nog ff wachten met nadenken over een derde ;).

Wheroon: ? Jeetje meid! Gefeliciteerd! Stiekemerd ;). Geniet er van!

Ok nu kom ik weer met k*t nieuws: ongi is in aantocht, hoeft alleen nog maar goed door te breken. En oma ligt zwaar ziek in het ziekenhuis, die haalt het misschien wel niet. Dus dubbel k*t! Dus.....

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Och Pien, knuffel voor jou.

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, jeetje val bijna van de bank! Zomaar onverwachts wat een wonder. Ben ook heel erg jaloers! Veel geluk & geniet er van!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    dank je wel meiden zat wel effe flink te twijfelen hoor om het hier te vertellen. want als ik dan lees dat de ongi er weer aan komt bij je pien dan wordt ik verdtietig

8. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Tuurlijk moet je het wel vertellen Wheroontje! Maar eerlijk is eerlijk: ik moest wel ff slikken, maar goed... Het is toch wel super voor je dat het de tweede keer zo lekker snel is gegaan! Mag ik vragen hoeveel pogingen jullie gedaan hebben? Ben echt wel blij voor je meid, het is je echt gegund!
    En ja het is mij ook gegund, dat weet ik :).

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier weer een goede echo gister!:D
    wat was de baby gegroeid!:D im in loveee

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @pien euhm nou eigenlijk waren we der nog niet echt mee bezig we hadden de rubbers aan de kant gegooid we dachten toch van ach bij Davey duurde het ook wel lang dus zal nu ook niet meteen raak zijn. dus het kwam voor ons ook als een complete verassing.

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, das toch een droomsenario? Zou willen dat t voor ieder van ons is weggelegd. Maar vooral voor pien!

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja dat is het ook zeker wel had ook nooit verwacht dat het ook zo bij ons zou gebeuren. ik ben onwijs blij maar heb ook de zorgen en ook de angst voor weer een vroeggeboorte. ik hoop dat 2013 een zeer vruchtbaar jaar zal zijn en vooral voor pien

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Kan ik me voorstellen. Krijg je nu ook extra controles? Zet em op meid, lekker broeden.

14. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wherona: hoe veel weken was Davey te vroeg? 5 of 6 of zoiets? Hebben ze toen ook onderzocht hoe dat kwam? Of kan dat niet? Kan me voorstellen dat dat wel spannend is. Maar nog niet te veel over in zitten meid, eerst genieten van nu!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hij was inderdaad 6 weken te vroeg de reden daarvan denken ze dat het door de zwangerschapsdiabetes is gekomen, grote kans dat ik deze zwangerschap weer te kampen krijg met dat. maar genieten doen we zeker wel.ik kan me der nu rekening mee houden.
    hoe is het met jou? weet je al wanneer je de 6e iui krijgt en als deze nou weer mislukt mag je dsn meteen doorgaan met ivf? wat een vragen he

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja misschien kun je het nu langer rekken door er extra rekening mee te houden of wat dan ook... Komt vast goed!
    Ik kan direct door met poging 6. Ik heb komende vrijdag gesprek met de fertiliteitsarts over hoe verder, dus dan zullen we het zeker over IVF gaan hebben. Voor zover ik weet is er geen (lange) wachtlijst, maar ik denk zelf wel even een paar maandjes rust te willen hebben. Die IUI pogingen hebben we er snel doorheen 'gejast' in amper 5 maanden tijd. Toch wel heftig. En we willen ergens in maart/ april gaan verhuizen, dus misschien wel verstandig om dat eerst achter de rug te hebben. We hebben trouwens vrijdag ook een kijker voor ons huis, dus dat is dan wel weer even positief nieuws!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    erg spannend allemaal kan me goed voorstelken dat jullie even rust willen is ook heel hectisch geweest. ben benieuwd hoe het gesprek verloopt vrijdag

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    He lieverds!
    Voor jullie ook een gelukkig, gezond en voor degenen die bezig zijn een super vruchtbaar 2013 gewenst!
    Dikke kus

19. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Thanks Frum!!
    Ik wens voor jullie ook het allerbeste toe, dat je dromen mogen uitkomen!

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pien, veel succes vrijdag! Oh spannend kijker voor t huis. De duimen draaien weer.
    @wherona, t zal idd in je hoofd blijven spoken, zou ik ook hebben denk ik. Hoplijk blijgt t frummeltje gewoon minimaal 37 weken zitten!
    @all een heel vruchtbaar 2013 speciaal voor pien. Dit word jou jaar!
    Zo nu ff kijken hoe ik weer abo kan toevoegen. Knopjes op foon zij soms zo klein dat je perongeluk op t verkeerde drukt.…

Deel Deze Pagina