De ex van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Muisje2016, 17 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Misschien hield ze er wel meerderen op na haha :roflmao:
     
  2. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.008
    15.554
    113
    Vrouw
    Neen twas heel specifiek richting mijn partner:roflmao::D.
    Hij had duidelijk geen interesse ( je gaat niet weg bij iemand omdat alles tiptop is natuurlijk) en hij had al werk genoeg met mij ;):p
     
  3. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.192
    18.931
    113
    Wij hebben beide geen exen.
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Ik snap ook oprecht niet dat je (ze;)) het probeert. Dan heb je toch wel erg weinig eigenwaarde lijkt mij.
    Ik bedoel, als een man denkt ergens anders beter te krijgen, ben ik de laatste die hem daar in tegenhoud.
    Ik zou natuurlijk wel verdrietig zijn, maar ik ben altijd van overtuigd dat er dan toch ook een leukere voor mij rondloopt. :p
     
    Paardenbloem en Muisje2016 vinden dit leuk.
  5. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.008
    15.554
    113
    Vrouw
    Zelf zou ik dat ook niet doen hoor.
    Maar ze denkt daar nu 20 jaar later mss ook al anders over :D.
    Ze deed wel meer speciale dingen.
    Doordat ze niet direct naar een appartement ging, mocht ze bij mijn man op zolder een hoop spullen laten staan en ophalen als het haar uitkwam.
    Ze wou langskomen om de spullen maar wou mij zeker niet zien. Prima ik was maar 15/16 jaar maar begreep dat wel dus ze mocht gewoon haar spullen halen, terwijl wij weg gingen.
    Toen we terug kwamen had ze alle foto's waar ik op stond onderste boven gezet of plat gelegd.
    Ook was ze een stapel cd's "vergeten" en ze vroeg of mijn man die eens wou brengen. Ze was enorm blij met haar cd's maar was wel wat frisjes gekleed.
    Ik denk dat ze toen beseft heeft dat het niets ging uithalen en toen is ze ook gestopt met contact zoeken.
     
    Monkeys, Paardenbloem, Suzy85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Selien

    Selien Bekend lid

    12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
    Bij ons was het andersom.
    Ik had een redelijk serieuze relatie achter de rug (inclusief 8 jaar samenwonen) en mijn man was alweer een behoorlijke tijd single toen wij elkaar ontmoeten.
    In het begin was het een beetje raar, maar uiteindelijk is die vriendschap ondertussen verwaterd, hij komt nooit meer op verjaardagen of feestjes dus dat maakt het wel makkelijker.

    Ik weet wel dat zijn nieuwe vriendin heel erg veel moeite met mij had. Wat nergens op sloeg want ik was al lang en breed met mijn huidige man. (zelf al verloofd en zwanger :))

    Ik denk altijd maar, het gaat met een reden uit, en ik ben achteraf wel heel blij met mijn kueze :p
     
  7. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn man zijn ex is de moeder van zijn 2 zonen.
    In eerste instantie ging het contact goed. Zij is nog bij ons op het kraamfeest geweest van onze dochter. Maar nu hebben wij echt een hekel aan elkaar. Ik ben niet echt kapot van haar egoïstische en manipulatieve karakter. En zij is niet weg van mij, omdat ik voor de belangen van mijn dochter op kwam! Ach ja..

    Mijn man spreekt haar ook alleen nog maar via advocaten.

    Het is treurig voor de jongens, omdat zij haar kinderen belast met nare woorden over ons. Maar er valt weinig tegen te beginnen.

    (Zij zijn al minstens 13 jaar uit elkaar)
     
  8. DisneyMama

    DisneyMama Bekend lid

    7 nov 2013
    726
    371
    63
    Mijn man heeft gelukkig geen ex, ik geloof niet dat ik dat heel leuk zou vinden.. Dus dat komt eigenlijk wel goed uit .

    Mijn man heeft een aantal vroegere vriendjes ontmoet toen we net bij elkaar waren(ik was 19 jaar) , maar na 13 jaar en een verhuizing door het land heen zijn al die contacten verwaterd.. Hij had er wel moeite mee toen geloof ik.. Met de meeste exvriendjes had ik toen prima contact, dat stoorde hem wel..
     
  9. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.593
    1.792
    113
    Vrouw
    Mijn man is 20+ jaar samen geweest met zijn ex, ze hebben na de scheiding nog een tijdje goed contact gehad, hadden ook elkaars sleutel ivm de hond. Maar sinds de hond is overleden spreken ze elkaar helemaal niet meer. De koek was echt op en mijn man heeft er geen behoefte aan nog contact met haar te hebben. Wel heeft hij haar, op mijn aandringen, het nog laten weten toen ik zwanger was. Zij heeft ondanks een grote wens geen kinderen mogen krijgen en woont in dezelfde woonplaats, het leek me vreselijk (voor haar) als ik/we haar hoogzwanger of met kind zouden tegenkomen. Hij heeft haar dat persoonlijk verteld en dat waardeerde ze wel geloof ik. Verder no hard feelings, ze heeft ook een nieuwe partner.

    Mijn exen.. daar wil mijn man zo min mogelijk over weten :roflmao: Behalve de vader van de oudste kinderen dan, die kent hij wel. Vorig jaar is mijn eerste vriendje met vrouw en kinderen bij ons in de straat komen wonen, ik weet eigenlijk niet of man dat weet. Is ook niet belangrijk, we waren nog tieners toen we n paar jaar samen waren en meer dan 'hoi' is het niet.
     
  10. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Mijn man was paar maanden samen met een totaal andere typetje dan ik. Nooit gezien.

    Ik had een vroegere vriendengroep waar mijn eerste echte liefde in zat. Meer dan wat scharrelen is het nooit geworden, maar toen ik aantal jaar later ging trouwen met mijn man werd ik gewaarschuwd voorzichtig te zijn met locaties delen enz. Want een aantal "vrienden" plus de nieuwe vriendin van die scharrel zouden de boel komen verzieken. Heel apart. Had toen al ruim 5 jaar geen contact meer met hun.
    Uiteindelijk niemand gezien tijdens mijn bruiloft.
     
    steefie1990 vindt dit leuk.
  11. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Hier heeft man 1 ex, die heeft mij de eerste jaren van onze relatie het leven zuur gemaakt: met uitgaan duwen, elleboogjes geven, drinken over mij heen gooien, en zorgen dat al haar vriendinnen hetzelfde deden. Zo absurd. Ook sneu dat je zoiets nodig hebt om jezelf goed te voelen.
     
  12. Haver11

    Haver11 Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft 2 serieuze relaties gehad, met 1 heb ik altijd moeite gehad. Zij bleef mijn man berichtjes sturen, dat ik het maar getroffen had met hem en als ze iets had wat privé was dan zocht ze altijd mijn man op. Tijdens de verbouwing van zijn huis ( wij hadden toen net een relatie ) ging ze naar hem toe, ze loog tegen haar vriend dat ze bij mijn man was ( dat zegt genoeg denk ik )
    Ik heb haar in een aangeschoten bui ook eens een boos berichtje gestuurd dat ze bij hem vandaan moet blijven :rolleyes:

    Ze appen geloof ik niet meer, ze hebben elkaar alleen op fb en insta, prima.
     
  13. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.402
    3.953
    113
    noord holland
    Wij hebben geen exen (een kortstondig vriendje/vriendinnetje op jonge leeftijd tel ik niet mee ;)), we waren 17 en 19 toen we verkering kregen.
     
  14. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.899
    7.617
    113
    Wij zien elkaar eigenlijk nooit behalve dat we elk jaar met onze gezinnen op vakantie gaan een enorm goed met elkaar op kunnen schieten :)

    Ik zeg altijd maar zo: Hij heeft het 8 jaar met haar geprobeerd en het lukte niet, dus daar hoef ik me zeker geen zorgen over te maken :roflmao:
     
    Muisje2016 vindt dit leuk.
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    C en ik waren al een paar jaar collega’s toen we een relatie kregen. Beiden getrouwd. Hij 2 kinderen.
    Zijn ex kan mijn bloed wel drinken terwijl ik echt heel nieuwsgierig ben naar haar. Ik zou het zo fijn vinden als ze gewoon bij ons binnenkwam als ze de kinderen brengt of haalt. Eerst stond ze te toeteren aan het eind van de straat of te app’en dat ze er was en dan moest C naar buiten komen om de kinderen te halen.
    Tegenwoordig parkeert ze net naast ons huis (precies zodat het niet voor de voordeur/het raam is) en zien we haar aankomen.
    Het is inmiddels bijna 8 jaar geleden dat ik haar man heb ‘afgepakt’ en ze is inmiddels alweer 5 jaar getrouwd met een ander maar toch zit ze vol wrok omdat ze verlaten is. En dat vind ik sneu. Voor hun kinderen en de onze.
    Overigens zijn we heel verschillend qua uiterlijk. Zij is echt een West-Friese met blond haar en eveneens dat accent. In de zeldzame keren dat ze een jurk droeg vroeger zei C weleens voor de lol: ‘nu lijk je echt op een vrouw’...
    Hij vindt het heerlijk dat ik dat wel ben en mezelf leuk kleed en verzorg. Dat liet volgens hem bij haar te wensen over. Niet dat ze lichamelijk vies was hoor maar een slechte huid en vet haar maakte haar niets uit, evenals kleding. Soms zie ik haar weleens als ze de kinderen brengt en dan heeft ze een leuk rokje aan maar daaronder bergschoenen waarmee je in de sneeuw prima uit de voeten kan en een dikke vale trui erop. Hartje zomer heb ik het dan over.
    En toch zou ik graag eens naar buiten lopen om haar te vragen om binnen te komen. Ik heb dat een keer geprobeerd maar toen schoof ze gauw de kinderen naar de deur en reed weg zonder iets te zeggen. Jammer!
    Anyway: bij alles hoe zij is, ben ik totaal het tegenovergestelde.
     
  16. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Mijn man heeft 2 exen die redelijk serieus waren, met beide samen gewoond en met de laatste ook getrouwd geweest.
    Met de eerste hebben we beide goed contact en hebben haar samen en individueel opgevangen na de dood van haar vader.
    Met zijn laatste hebben we geen contact meer, toen ze nog in nederland woonde viel ze hem wel enorm lastig met vooral aandacht vragen en zielig doen. Zij heeft enorm misbruik gemaakt van zijn goedheid. Maar toen het huis verkocht was moesten we haar dus wel laten zoeken omdat ze bij de notaris moest meetekenen :| foutje van de scheidingsadvocaat die was dat vergeten te vermelden. Dat is wel een ding geweest want moesten natuurlijk wel op tijd opleveren, uiteindelijk was het 1 dag vooraf geregeld :D daarna hebben we 0,0 meer vernomen.
    Qua look a like lijk ik meer op zijn 1e ex dan op diegene waarmee hij getrouwd was. Qua karakter ben ik wel verschillend maar sluit ik ook het meeste aan met zijn 1e relatie.

    Mijn exen, ik heb 2 serieuze exen en met 1 daarvan heb ik de oudste mee gekregen. Mijn man heeft zich daar altijd heel erg open over ingesteld, hij wilde het zelf beoordelen. Uiteindelijk wel dezelfde conclusie als ik getrokken. Heeft mijn ex ook willen helpen met het verbeteren van en contact hebben met de oudste, maar dat werd steeds afgewezen om vervolgens allerlei beschuldigingen van mishandeling te horen te krijgen.
    Voor mijn man heb ik wel een relatie gehad maar geloof niet dat daar ooit echt potentie in heeft gezeten, die schaar ik dus niet onder serieuze relatie.
    Mijn andere serieuze relatie zien en spreken we af en toe nog wel, ook al zijn we niet op de leukste manier uit elkaar gaan en zijn er behoorlijk wat leugens verteld. Hij is getrouwd en heeft 3 kids, heeft zich enorm opgewonden over hoe mijn ex met de oudste om ging overigens, kon daar met hem en zijn vrouw goed over praten.
    Qua look a like, zijn ze overigens wel allemaal verschillend. :roflmao: qua karakter is mijn man meer een combi van mijn 1e serieuze relatie en de relatie waar geen potentie in zat.
     
  17. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik zie haar af en toe, maar ik heb niets tegen haar. Geen contact verder!

    Mijn ex appt mij nog geregeld. Vriend en ik konden er altijd hartelijk om lachen en appte samen altijd terug, maar op een gegeven moment begon het mijn vriend te irriteren (wat ik ook wel weer snap).

    Nu appt hij af en toe, sowieso altijd met oud en nieuw. Dan wenst hij mij een gelukkig nieuwjaar namens hem en zijn vriendin.

    (en als hij ruzie heeft met zijn vriendin vraagt ie bijvoorbeeld of ik de seks tussen hem en mij niet mis) :roflmao::eek::roflmao:

    Dus sinds hij z'n berichtje stuurde doe ik kortaf en reageer ik eigenlijk niet meer echt.
     
  18. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.456
    572
    113
    Ik heb prima contact met een ex van mijn man. Ze is ook peettante van ons zoontje. Hartstikke leuk mens.
    De andere ex een keertje ontmoet verder niet. Ik heb ook nog goed contact met mijn ex en zijn vrouw. Onze kinderen spelen ook graag samen.
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit hier ook
     
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    :o:
     

Deel Deze Pagina