De ex van je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Muisje2016, 17 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.445
    113
    Ik snap wel dat ze er niet blij mee was, maar ik denk idd dat het niet gebeurd zou zijn als de relatie goed zat.

    Woonde je man toen al lang samen?
     
  2. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Mijn man en mijn schoonouders hebben wel eens gezegd dat hun relatie ook zonder mij niet was blijven duren of dat echt zo is, weet je natuurkijk nooit.
    Geen idee hoe lang ze al samenwoonden.
     
  3. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    De ex van mijn man is een super lief mens. Ik ben blij dat ze gelukkig is geworden want ze was én een flink stukje ouder dan mijn man en lang alleen na de relatie met mijn man. Inmiddels een trotse moeder en dat gun ik haar enorm.
     
    Madelie, Ysabella, Paardenbloem en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Wij elkaar sinds we 19 (22 jaar geleden) zijn en hebben geen echte exen, dus dat is lekker makkelijk. Ik vind het altijd wel iets fijns exclusiefs hebben :D
     
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Wat een gast he, t zal je vriend maar wezen. :rolleyes: Zijn vriendin weet overigens van zijn gedrag, ze heeft eens aan mij gevraagd of hij wel eens contact met mij zoekt en toen heb ik wel wat laten schemeren. Ze vind het niet erg.. :eek::eek::eek:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Grappig om te lezen dat het zo verschillend is.

    Ik was net 18 toen ik mijn man leerde kennen en hij bijna 20. Ik had alleen (vakantie)vriendjes gehad van een paar weken, niks serieus. Hij had een relatie gehad van 3 jaar, die op moment van onze ontmoeting bijna een jaar uit was. Relatie was totaal geen match. Ze haalden beiden het slechtste in elkaar naar boven. Ze is ook totaal anders dan ik, qua uiterlijk en karakter. Ik heb haar nooit ontmoet en dat wil ik ook niet. Ze heeft me namelijk wel een paar maanden lang telefonisch gestalkt en bedreigd. Dus nee, we hebben geen contact ;)
     
  7. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.758
    6.566
    113
    Vrouw
    Mijn vriend heeft geen echte exen, dus daar heb ik weinig mee te doen. Mijn ex is nog steeds een goede vriend van mij. Inmiddels is het contact wel wat verwatert omdat meneer zo'n beetje vastgeketend zit aan zijn nieuwe vriendin :|
    Zijn beste vriend heeft een relatie met 1 van mijn vriendinnen, dus we zitten nog soort van in dezelfde vriendengroep, maar ik heb zijn vriendin (nog) niet gezien en hij mijn vriend ook niet ook al weet hij wel wie het is.
    Denk dat als de corona maatregelen straks wat zijn opgeheven dat er wel verjaardagen komen waar we elkaar treffen en ik nodig hem ook rustig uit op mijn verjaardag. We hebben 7 jaar een relatie gehad en samengewoond, waren elkaars beste maatjes en platonischer dan tussen ons zul je het weinig vinden :roflmao: maar geloof niet dat zijn vriendin dat zo ziet.
    Vind het weleens jammer maar aan de andere kant is t ook wel een natuurlijk verloop ofzo.
     
  8. Tipp

    Tipp Actief lid

    4 jun 2021
    201
    256
    43
    Vrouw
    NL
    Mijn vriend heeft 2 kinderen met zijn ex. Ze is niet helemaal 100 en mijn vriend heeft ook de volledige voogdij over de jongens. De jongens gaan om het weekend (soms niet, soms wel, mogen ze zelf bepalen) naar haar toe. Wij brengen ze dan en praten haar even bij. Maar voor de rest is het weinig contact, ze gedraagt zich alsof de jongens haar neefjes zijn dus dat is lastig. Hij heeft verder geen exen, hij heeft met haar gehad vanaf zijn 18e en daarvoor geen serieuze relaties gehad.
    Ik had ook sinds mijn 18 een relatie met de vader van mijn kids, maar hij is overleden 3 maanden na de geboorte van de jongste. Met de familie van hem hebben wij nog wel heel goed contact, zij/wij komen altijd op de verjaardagen en met kerst ed. 1x per jaar gaan we ook met hun naar hun zomerhuis in Portugal (ook met mijn vriend en kinderen) dus de band is echt wel goed!
     
    Zeebra, Ysabella, Theezeefje en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Nou ik had het wel geweten hoor.
     
    Prettykitty vindt dit leuk.
  10. Ik heb geen ex en mijn man 2.

    Dat heb ik periode heel lastig gevonden maar dat kwam vooral voort uit mijn onzekerheid.
    'Was het met hun fijner'
    'Waren ze spontaner'

    Dat soort vragen spookte door mijn hoofd.

    Nu zijn we inmiddels super lang samen en is dat gevoel wel verdwenen.
     
  11. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat zeg je dit eerlijk. Is ook helemaal niet gek. Ik denk dat meerdere vrouwen dit erkennen.
     
    einad en Tootsie vinden dit leuk.
  12. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  13. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Man en ik zijn sinds we 18 zijn samen. Hij heeft 1 x ‘verkering’ gehad voor mij, wel 1,5 of 2 jaar lang geloof ik. Hij heeft dat uitgemaakt omdat ze uit een hele problematische thuissituatie kwam en ze zelf ook wat mentale en lichamelijke issues had. Ik heb dus absoluut geen jaloezie of haatgevoelens o.i.d., eerder medelijden.
     
  14. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Ja ik vond zeggen dat ze erbij stond als een hoer wat te grof :roflmao:
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  15. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Heel subtiel gezegd in je eerste post hoor:D:thumup:
     
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Ela als ik wil kan ik het hoor :roflmao:
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  17. Wat lief, dank je wel!
     
  18. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.138
    4.355
    113
    Home
    De ex van m’n partner is de juf van m’n oudste:roflmao:

    Vorig jaar nieuw komen werken op onze school dat was wel even een verassing toen m’n man de oudste af had gezet op school ​
     
    Aries en Lola1982 vinden dit leuk.
  19. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Kregen hier gisteren een berichtje dat de ex van mijn man ernstig ziek is. Hersentumor met uitzaaiingen. Van een bijna mager meisje naar nu een opgezwollen 40 kilo zwaardere onherkenbare vrouw. Terminaal inmiddels. Vreselijk heftig bericht. Eigenlijk geen contact meer met haar maar toch doet dit me wel wat. Ik ken haar niet meer dan een vage kennis maar dit wens je niemand toe.

    Wat een ziekte met mensen kan doen. Zo verdrietig
     
  20. Chilll

    Chilll Bekend lid

    13 okt 2016
    550
    187
    43
    Vrouw
    Mijn vriendin heeft met 1 ex nog vriendschappelijk contact. Ze gaan af en toe ergens eten of koffie drinken. Heb deze vrouw zelf nooit ontmoet. Ook geen behoefte aan, al lijkt ze me wel aardig uit de verhalen van mijn vriendin. Vind het fijn voor mijn vriendin dat ze er een leuke vriendschap aan over heeft gehouden. En ze komt haar mannelijke ex nog wel eens tegen in haar kring. Hij heeft nog lang wat van haar gewild, misschien nog wel.

    Ik heb zelf geen contact meer met exen, aangezien mijn vriendin wel wat jaloers is aangelegd is dat misschien maar beter ook.
     

Deel Deze Pagina